SandroWeb Inviato 12 Gennaio 2007 Segnala Inviato 12 Gennaio 2007 Volevo spezzar una lancia a favor de FON. Non xe per sugarse i cavei , ma xe la più grande community WiFi del mondo. De cossa se tratta? Semplice: se mi me registro alla Community Fon e go a disposizion la Fonera (che no xe altro che un router WiFi) posso condivider la mia connession Internet con tutti i altri utenti della Community che sta nei miei paraggi. La figada xe che anche mi stesso posso usufruir della condivision Internet de qualche altro utente...praticamente in ogni parte del mondo! Basta esser vicini a uno dei tanti access point sparsi in giro (a Trieste ghe ne xe diversi, tanto per far un esempio) e, in qualità de Fonero, podarò connetterme GRATIS al web. Come disevo sora, per la condivision della mia linea devo aver el Router Fon che costa circa 30 Euro. Ve segnalo una bella promozion della rivista Computer Magazine che, questo mese, permetti ai suoi lettori de ciorse questo router senza spender un Euro. Mi lo go appena ordinado e me dovessi rivar entro 3 settimane Ve indico el sito ufficiale de FON: http://it.fon.com/ Cita
arska Inviato 13 Gennaio 2007 Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 Mi savevo che in Italia xe ilegale condivider la propria linea, grazie al amico "beppe" (Pisanu) che se ga inventado sta norma assurda e anacronistica (prima de coneterse a qualsiasi wi-fi, internetcafè, ecc ghe vol lassar i propri dati con tanto de documento) .. quindi se riscia longhi. Fon, di per sè no saria niente mal come idea.. ma in Italia (a meno che no sia cambià recentemente) no se podessi. Cita
arska Inviato 13 Gennaio 2007 Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 E po', sempre per la lege italiana, se un se coneti ala tua linea e, per esempio, fa/scariga/varda roba ilegal, te paghi ti.. anche se quel vien becado. (questa la so come vose de forum quindi poderia eser inesatta) No lo fazo per far terorismo.. go tignudo per sai tempo la mia conesion wifi senza password per far coneter 2 vicini "poveri", son favorevole al 100% a movimenti come Fon (che xe una azienda, però.. no una comunity!) .. però ghe vol confrontarse con la realtà, che in italia la xe quantomeno antiquada. Cita
SandroWeb Inviato 13 Gennaio 2007 Autore Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 Te dago ragion, arlon...figurite se te lo fa per far terrorismo Xe tutta roba vera quella che te ga dito Pecà che in questo paese xe sempre e comunque problemi per qualsiasi roba...figuremose per el web, poi... Cita
trert Inviato 13 Gennaio 2007 Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 si no xe niente mal come idea.. ma posso lassarme alice o devo farme un contratto co sta FON? o xe solo el router? Cita
SandroWeb Inviato 13 Gennaio 2007 Autore Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 Solo el rutter E poi la registrazion sul sito FON Cita
cocal Inviato 13 Gennaio 2007 Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 Mi savevo che in Italia xe ilegale condivider la propria linea, grazie al amico "beppe" (Pisanu) che se ga inventado sta norma assurda e anacronistica (prima de coneterse a qualsiasi wi-fi, internetcafè, ecc ghe vol lassar i propri dati con tanto de documento) .. quindi se riscia longhi. Fon, di per sè no saria niente mal come idea.. ma in Italia (a meno che no sia cambià recentemente) no se podessi. confermo, purtroppo... La legge Pisanu disi che se te ghe fornisi a qualchidun la connettività internet te devi poderlo identificar, aver una copia del documento. E qualche altra legge disi che te dovessi anche tegnir i log de quel che el combina per almeno 6 mesi... Mi la vedo dura dal punto de vista legale... A meno che no tegni i documenti de tuti fon... L'idea xe bona, se no xe problemi xe bel... Ma se solo vien fora longhi, la vedo incasinada... Mi no so se me fidassi de risciar... Fane saver, comunque! Cita
arska Inviato 13 Gennaio 2007 Segnala Inviato 13 Gennaio 2007 e volessi far notar che sti problemi xe SOLO IN ITALIA (e a Cipro... >_>) Cita
Bonovox767 Inviato 18 Gennaio 2007 Segnala Inviato 18 Gennaio 2007 Ad integrazione della notizia data dal nostro amico Sandro, aggiungo che questa "tecnologia" è usata anche da Skype, per poter telefonare senza Pc http://accessories.skype.com/landingpage?S...5&page=wifi Cita
Stefano79 Inviato 19 Gennaio 2007 Segnala Inviato 19 Gennaio 2007 La legge Pisanu disi che se te ghe fornisi a qualchidun la connettività internet te devi poderlo identificar, aver una copia del documento. Beh ma ve dirò...ve par tanto sbagliado come provvedimento? Come posso saver chi sta usando la mia linea e cosa el sta fazendo? Xe anche gente marza in giro ragazzi.....e se el va a veder siti pedofili? E se el tenta qualche frode o violazion de qualsiasi tipo? Me ritrovo la polizia a casa e ciapo la colpa mi?? Za cusi xe difficile becar sta gente, se in più ghe demo la possibilità de scroccar linee per no farse becar, semo a caval. No aderirò mai ad un'iniziativa del genere. Za cusi son 10 ore al giorno sul pc, ghe manca solo che me smono anche quando esco Cita
SandroWeb Inviato 19 Gennaio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Gennaio 2007 Beh ma ve dirò...ve par tanto sbagliado come provvedimento? Come posso saver chi sta usando la mia linea e cosa el sta fazendo? Xe anche gente marza in giro ragazzi.....e se el va a veder siti pedofili? E se el tenta qualche frode o violazion de qualsiasi tipo? Me ritrovo la polizia a casa e ciapo la colpa mi?? Za cusi xe difficile becar sta gente, se in più ghe demo la possibilità de scroccar linee per no farse becar, semo a caval. No aderirò mai ad un'iniziativa del genere. Za cusi son 10 ore al giorno sul pc, ghe manca solo che me smono anche quando esco Ara che, se uno se vol connetter alla rete de un altro, el xe comunque identificado. No pensar che el fantomatico pedofilo riva poi a passar franco, eh.... La condivision della connession no xe permessa agli anonimi...forse no te ga capido.... Cita
arska Inviato 19 Gennaio 2007 Segnala Inviato 19 Gennaio 2007 Beh ma ve dirò...ve par tanto sbagliado come provvedimento? Come posso saver chi sta usando la mia linea e cosa el sta fazendo? Si, me par sbaglià e legiferado al solito da gente che no ghe ne capissi praticamente niente. 1: te son identificabile comunque 2: se no te vol che nisun te entri nela linea, te usi un codice 3: se un ga i mezi per no farse becar no'l vien beca njanca da casa sua. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.