Vai al contenuto

Bertram Tortona-Pallacanestro Trieste (domenica 12 febbraio 2023)


Messaggi raccomandati

Per mi la prestazione scadente xe dovuda al 70% dalla partida de Tortona...
Sacrosanto... Baldo disi che gavemo perso una grossa occasion... ma de che??? Tortona xe MOLTO più forte de noi, no xe queste le partide che dovemo vinzer... per quanto riguarda Gaines confesso che no me metto a pianzer...

Inviato dal mio SM-G970F utilizzando Tapatalk

Link al commento
Condividi su altri siti

28 minuti fa, sir_john ha scritto:

Sacrosanto... Baldo disi che gavemo perso una grossa occasion... ma de che??? Tortona xe MOLTO più forte de noi, no xe queste le partide che dovemo vinzer... per quanto riguarda Gaines confesso che no me metto a pianzer...

Inviato dal mio SM-G970F utilizzando Tapatalk
 

Tortona al completo xe molto più forte de noi…o forsi semplicemente più forte se zoghemo con voia.. gavemo vinto a Venezia, giusto per dir….

Link al commento
Condividi su altri siti

39 minuti fa, pinot ha scritto:

Tortona al completo xe molto più forte de noi…o forsi semplicemente più forte se zoghemo con voia.. gavemo vinto a Venezia, giusto per dir….

Per mi con Terry se gavemo complicà la vita... a Venezia che no iera tanto traffico in area partidon de Spencer e nonostante Pacher 0 punti e 2 rimbalzi gavemo vinto lo stesso... a Casale inveze solo sai casin e Terry e Spencer insieme ga fatto i punti che fazeva solo Skylar, e sopratutto Ruz gaveva a chi passarghe la bala, roba che adesso col traffico che xe in area no riva più a far... 

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×