Cazzaballe Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Complimenti a tutti, xe de 4 anni che sopportè le mie cazabalature Dopo 4 anni in sto forum posso solo che ringraziar tutti perchè xe la comunità più cocola che go mai incontrado, in attesa de nuovi meeting o grigliate... O de una a bowling... Grazie a tutti!!! vivibì Cita
SandroWeb Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 No xe dito che te sopporteremo per altri 4 anni, sia chiaro :D Grazie a ti mio caro Cita
alvin66 Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 No xe dito che te sopporteremo per altri 4 anni, sia chiaro :D ah ah ah ah..te son pungente..e preciso.come el tuo tiro da fora comunque scherzi a parte xe un piazer discuter con gente civile e disponibile..e el mulon fa parte de queste caegorie..auguri.. Cita
tifosa Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 te sopporto perchè me piasi molto el tuo Avatar Cita
Cazzaballe Inviato 4 Maggio 2010 Autore Segnala Inviato 4 Maggio 2010 No xe dito che te sopporteremo per altri 4 anni, sia chiaro :D Ovvio, doverè farlo molto de più ah ah ah ah..te son pungente..e preciso.come el tuo tiro da fora comunque scherzi a parte xe un piazer discuter con gente civile e disponibile..e el mulon fa parte de queste caegorie..auguri.. Grazie alvin Ma ben o mal xe un merito che condivido con tutti gli utenti, perchè semo tutti civili e disponibili e il bel della comunità xe anche che tutti da una man in qualcosa, tutti magari pol far la propria rubrichetta, il proprio giogheto... Xe sai raro trovar persone così Grandissimo merito a Sandro che ga riva a crear sto gruppo e riva a gestirlo nonostante el se occupi de mille robe te sopporto perchè me piasi molto el tuo Avatar Posso dir solo LOL Cita
Stefano79 Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Mi tra una settimana fazo 5 anni, no me par vero cusì tanto tempo Cita
dido76 Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 mi sto estate rivo ai 5anni... bravo cazabaloni si, xè vero, sto forum xè unico Cita
SandroWeb Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Xe i utenti che ghe abita a esser unici Dopo, chiaro, xe le eccezioni del caso però per fortuna xe l'1% del totale Cita
Nona Picia Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Ma lo savè che dopodoman xe 4 anni che anche mi son qua????xe vero che el tempo svola......co se ridi..... Cita
polpetta Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 me sento vecia.......xe poco piu de 6 anni che son qua auguri diego!!!!!! altri 100 de sti anni in compagnia alora ;P Cita
Ghost Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Orpo vero, io faccio 5 anni sto giugno. Cita
MONTAG Inviato 4 Maggio 2010 Segnala Inviato 4 Maggio 2010 Per me 5 anni a Settembre...accidenti quanto tempo è!!!! Cita
Renè Inviato 5 Maggio 2010 Segnala Inviato 5 Maggio 2010 E bravo Cazabale!! Anca mi oramai son zirca tre aneti che bazico in codesto benemerito forum .. e no solo mi. Xè pur n'amica mia che anca se no la xè iscrita, la bazica de ste parti, con la stesa frequenza mia più o men. Gavarè zertamente capido de chi parlo; oviamente dela mitica Marina Alga, studentessa del Nautico (anca El Falisca la conossi ben, perché Marina la xè amica de Olga!).. alèèèè Algaaaaa!!!!!!!! Cita
picia_tata Inviato 5 Maggio 2010 Segnala Inviato 5 Maggio 2010 per mi invece 3 anni comunque .. auguroniiiiiiiiiii Cita
basketteam Inviato 8 Maggio 2010 Segnala Inviato 8 Maggio 2010 4 anni de Cazabale xe davvero lunghi eh... :P :P :P auguri a tutti i forumannivversari :D Cita
_titti_ Inviato 8 Maggio 2010 Segnala Inviato 8 Maggio 2010 (modificato) e bravo cazzaballe... Modificato 8 Maggio 2010 da _titti_ Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.