Vai al contenuto

4 anni che me sopportè


Messaggi raccomandati

Complimenti a tutti, xe de 4 anni che sopportè le mie cazabalature :D

Dopo 4 anni in sto forum posso solo che ringraziar tutti perchè xe la comunità più cocola che go mai incontrado, in attesa de nuovi meeting o grigliate... O de una a bowling... Grazie a tutti!!!

:) vivibì :amicici::D

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe dito che te sopporteremo per altri 4 anni, sia chiaro :D :D :D

ah ah ah ah..te son pungente..e preciso.come el tuo tiro da fora :D

comunque scherzi a parte xe un piazer discuter con gente civile e disponibile..e el mulon fa parte de queste caegorie..auguri..

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe dito che te sopporteremo per altri 4 anni, sia chiaro :D :D :D

Ovvio, doverè farlo molto de più :D

ah ah ah ah..te son pungente..e preciso.come el tuo tiro da fora :D

comunque scherzi a parte xe un piazer discuter con gente civile e disponibile..e el mulon fa parte de queste caegorie..auguri..

Grazie alvin :D

Ma ben o mal xe un merito che condivido con tutti gli utenti, perchè semo tutti civili e disponibili e il bel della comunità xe anche che tutti da una man in qualcosa, tutti magari pol far la propria rubrichetta, il proprio giogheto... Xe sai raro trovar persone così :) Grandissimo merito a Sandro che ga riva a crear sto gruppo e riva a gestirlo nonostante el se occupi de mille robe :clapclap:

te sopporto perchè me piasi molto el tuo Avatar :lol:

Posso dir solo LOL :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

E bravo Cazabale!! :)

Anca mi oramai son zirca tre aneti che bazico in codesto benemerito forum :)

.. e no solo mi. Xè pur n'amica mia che anca se no la xè iscrita, la bazica de ste parti, con la stesa frequenza mia più o men. Gavarè zertamente capido de chi parlo; oviamente dela mitica Marina Alga, studentessa del Nautico (anca El Falisca la conossi ben, perché Marina la xè amica de Olga!).. alèèèè Algaaaaa!!!!!!!! :aaaaaatttillla:

:bye::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×