Jump to content

Recommended Posts

Posted

A dir poco allucinante una notizia di ieri: in un ristorante sulle Rive (precisamente nella trattoria "Alla Sacchetta") a 5 docenti svizzeri è stato servito del brillantante al posto della grappa. Chi li ha serviti ha, infatti, scambiato una tanica contenente l'alcolico con un'altra, perfettamente uguale, contenente il brillantante. I 5 sono stati trasportati in ospedale, per fortuna senza gravissime conseguenze.

Fa però riflettere che, mentre la barista che aveva servito i malcapitati (e alla quale è piovuta una denuncia per lesioni colpose) si era preoccupata da subito delle condizioni dei cinque, qualcun'altro in cucina ha glissato un pò troppo sull'accaduto, dicendo che non era successo nulla... :cherobeara:

Posted (edited)

i mati disi inveze che quei del local no i voleva ciamar el 118, perchè "nooo no xe nienteee" :pianto: mi ste robe "ala napoli" (che ormai par eser anche "ala Trieste"..) me fa bastanza disgusto.

Edited by arlon
Posted

La galera ghe volessi,ma come se fa a sbaiarse digo mi!!!!non xe miga la prima volta che succedi questo tipo de disgrazie :caregaintesta: i locali se vedi che i ga il brutto vizio de tenir questi prodotti non nel suo contenitor originale :disgust:

Posted (edited)

i locali se vedi che i ga il brutto vizio de tenir questi prodotti non nel suo contenitor originale :disgust:

beh..se la trapa xe "domacia" te le tien anca in botiglie non originali. :lol: (e no la dovessi esser vendibile al pubblico, credo :cherobeara: )

mi no giro sai per locai, ma me sembra che tuti i alcolici legali gabi el sigillo del monopolio de stato (o chi per lori) e quindi no ghe xe sai problemi. o no? O|

Edited by Maurizio72Ts
Posted

i locali se vedi che i ga il brutto vizio de tenir questi prodotti non nel suo contenitor originale :disgust:

beh..se la trapa xe "domacia" te le tien anca in botiglie non originali. :lol: (e no la dovessi esser vendibile al pubblico, credo :cherobeara: )

mi no giro sai per locai, ma me sembra che tuti i alcolici legali gabi el sigillo del monopolio de stato (o chi per lori) e quindi no ghe xe sai problemi. o no? O|

Per la precision intendo i prodotti tipo lavastoviglie,detersivi.acidi etc.etc.

Posted

i mati disi inveze che quei del local no i voleva ciamar el 118, perchè "nooo no xe nienteee" :pianto: mi ste robe "ala napoli" (che ormai par eser anche "ala Trieste"..) me fa bastanza disgusto.

spero che la finanza ghe rompi el c*l.....la serviva trappa de"contrabbando"

Posted

Orco dindio, no savevo che desso anca la Nelsen se gavessi messo a produr trapa.. xe proprio ssai crisi in giro!

Spero el prossimo giro de no entrar in t'un'ostaria e ciaparme na bala de Viakal!!!!

Posted

La galera ghe volessi,ma come se fa a sbaiarse digo mi!!!!non xe miga la prima volta che succedi questo tipo de disgrazie :caregaintesta: i locali se vedi che i ga il brutto vizio de tenir questi prodotti non nel suo contenitor originale :disgust:

son completamente concorde...ghe voleria anche sai + controlli a caso da parte dei nas.

Posted

oggi sul piccolo se un'articolo sui ristoratori che lamenta crisi......xe i se comporta cussi......

Posted

La crisi dei ristoratori e in general dei bar un poco fora del centro xe dovuda al intransigenza dei legislatori (oltre che a un per de altri motivi secondari).

Provè a far ristorante + 2 bar come uscita standard, e vedè se el tasso alcoolemico medio no xe oltre.

Oviamente, la soluzion più semplice xe "scurtar" le serate, uscir ale 10.30 inveze che ale 8.30 per zenar, e meter meno bori nel settor.

(dopo, prezzi spesso altini e crisi general no iuta per niente..)