Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi ghe son sicuro, anca perché le dò volte precedenti no ghe son 'ndado. La prima perché gavevo de far e de 'ndar de n'altra parte, la seconda perché iera veramente tropa afa solo per mover un dito!

Al limite se trovemo mi e ti Cazzabale, e anca Starlite se ga tempo, piazer e voia.

Ma oviamente più gente semo, più casin se fa e più bel xè, quindi SDS team feve vanti !

P.s.: El vin dela sagra de Campanele, ve dirò la verità, no xè chissà che roba, mentre al contrario, la bira la se ssai ssai bona.. con bona pase de Pilat che "no bevi più bira, perché bira ghe fa mal"!!! :D

Coragio, aderì muleria :):vino::bandieraalabarda:

Alèèèè Alga (Marina Alga, studentessa del nautico con la passion per Pilade e el bon vin rosso)

Inviato

Go altri impegni anche mi, me dispiasi. Che poi l'ultima volta che iero a Campanelle per i THC iera talmente tanta gente che no se rivava nè parcheggiar, nè sentarse nè ordinar de magnar :wacko:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro