Cazzaballe Inviato 21 Luglio 2010 Segnala Inviato 21 Luglio 2010 Cosa disè se andemo in sagra a Campanelle insieme bever do bire e magnarse una de Civa ascoltando Pilat? =) Cita
Maximilian Inviato 21 Luglio 2010 Segnala Inviato 21 Luglio 2010 Cosa disè se andemo in sagra a Campanelle insieme bever do bire e magnarse una de Civa ascoltando Pilat? =) No rivo a immaginarme niente de più triestin ! Cita
Cazzaballe Inviato 21 Luglio 2010 Autore Segnala Inviato 21 Luglio 2010 No rivo a immaginarme niente de più triestin ! Però me par che no ghe interessi a molti Cita
Renè Inviato 21 Luglio 2010 Segnala Inviato 21 Luglio 2010 Mi ghe son sicuro, anca perché le dò volte precedenti no ghe son 'ndado. La prima perché gavevo de far e de 'ndar de n'altra parte, la seconda perché iera veramente tropa afa solo per mover un dito! Al limite se trovemo mi e ti Cazzabale, e anca Starlite se ga tempo, piazer e voia. Ma oviamente più gente semo, più casin se fa e più bel xè, quindi SDS team feve vanti ! P.s.: El vin dela sagra de Campanele, ve dirò la verità, no xè chissà che roba, mentre al contrario, la bira la se ssai ssai bona.. con bona pase de Pilat che "no bevi più bira, perché bira ghe fa mal"!!! Coragio, aderì muleria Alèèèè Alga (Marina Alga, studentessa del nautico con la passion per Pilade e el bon vin rosso) Cita
Cazzaballe Inviato 21 Luglio 2010 Autore Segnala Inviato 21 Luglio 2010 Se podesi anche far si... Ma certo che qua tute pigne, dei no ste far i timidi, ciba, bira e pilat, COSA PODE' VOLER DE PIU'?? Cita
cucciolina Inviato 22 Luglio 2010 Segnala Inviato 22 Luglio 2010 Eh, sabato mi go una festa de compleanno. Sarà per la prossima Cita
arska Inviato 22 Luglio 2010 Segnala Inviato 22 Luglio 2010 Mi no so ancora se rivassi :-S sorry Cita
Stefano79 Inviato 22 Luglio 2010 Segnala Inviato 22 Luglio 2010 Go altri impegni anche mi, me dispiasi. Che poi l'ultima volta che iero a Campanelle per i THC iera talmente tanta gente che no se rivava nè parcheggiar, nè sentarse nè ordinar de magnar Cita
Renè Inviato 23 Luglio 2010 Segnala Inviato 23 Luglio 2010 Starlite, vien ti almeno dei! Pochi ma boni, come ghe disevo a Cazabale. René Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.