SandroWeb Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Xe due giorni che el sito ufficiale xe down...Ara che magari i fa tutto novo O forsi magari i sta migrando su un altro server, chissà ... Quote
cristina Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 speremo che i lo moderi e che se scrivi solo de calcio! Buona giornata a tutti. FORZA UNIONE!!! Quote
The Rock Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 o magari i se sta preparando al peggio.....scherzo..... ps: tocchemo ferro pure...... Quote
AquilaBiancoRossa Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Go appena visto che xe scritto che se in aggiornamento. Mah... stemo a veder, peggio de prima non pol esser. Speremo solo che non sia come che disi The Rock Quote
SandroWeb Posted April 29, 2005 Author Report Posted April 29, 2005 I ga messo su un ottimo forum per el momento...le robe comincia a smoverse ben che mai...che stia cambiando qualcossa? Quote
SandroWeb Posted April 29, 2005 Author Report Posted April 29, 2005 Ah el link xe http://www.triestinacalcio.it/forum/default.asp e xe de registrarse denovo. Adesso me raccomando, no stè scampar via tutti però Quote
AquilaBiancoRossa Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Gavevo visto anche mi. Bel, bel!!!! Mi cmq resto fedele al forum de ElSitoDeSandro !!! Quote
Maurizio72Ts Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 come che disi el motto della Benemerita - Nei secoli fedeli (a ELSITODESANDRO.IT ) Quote
SandroWeb Posted April 29, 2005 Author Report Posted April 29, 2005 Grazie cari...cercherò de offrirve sempre de più Quote
Matt Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 Grazie cari...cercherò de offrirve sempre de più de bever? comunque, mi no me interessa el forum del sito ufficiale, a parte ch eno go tempo per seguirlo, da quel che go senti, ghe xe tanta gente e de conseguenza me immagino el casin che ne vien fora trppa gente, argomento troppo delicato, meio star qui, calmi e tranquilli a parlar delle stesse robe, in maniera piu tranquilla e costruttiva!!! PER EL SITODESANDRO HIP HIP URRA (xe ora che vado a dormir, vero?) Quote
Jazz Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 Ma i ga cambiado società ? No xe + la Dat adesso? Chi amministra? Quote
SandroWeb Posted April 30, 2005 Author Report Posted April 30, 2005 El forum (e penso anche el resto del sito) xe ora in man alla T.E.C. Trieste. La DAT sarà uscida de scena definitivamente Quote
Maurizio72Ts Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 speremo che desso el tuto sia un pocheto meio Quote
AquilaBiancoRossa Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 xè online el novo sito!!!! I lo stà ancora finendo ma me sembra molto bell. Quote
Ale#11 Posted April 30, 2005 Report Posted April 30, 2005 Co go visto tutto novo... no ghe credevo... xè anni che ghe chiedemo de far novo... iera vergognoso quel, desso vederemo quanto tempo i ghe metti Quote
tifosa Posted May 2, 2005 Report Posted May 2, 2005 Intanto ringrazio Sandro che me ga dà l'altro giorno el link che, tumbana come che son, da sola non lo gavessi trovà , e nianche mi go intenzion de molar sto forum, perchè come che go za dito, el xe bel e parla de tuto, non solo de sport, e po' xe gente moderata che no te insulta se non te la pensi come lori. Xe bel anche el novo sito dela Triestina, però, e iera ora che i ghe dasi una mossa e un moderator, chissà che finalmente, no se rivi anche là , a parlar pacatamente de calcio senza insulti e bestemmioni. Quote
cristina Posted May 2, 2005 Report Posted May 2, 2005 Ga la stesa forma de questo solo cambia el color. Speremo che sia meio. Quote
Recommended Posts