Jump to content

chi volesi el prox anno a comentar le partide ?  

8 members have voted

1. 1. chi volesi el prox anno a comentar le partide ?

• 1) Franco Lauro
      0
    • 2) Fischetto
      0
    • 3) A.Baiguera insieme con Pilat
      4
    • 4) Dan Peterson e Sergio Tavcar
      4

Recommended Posts

Posted

bauaha me xe vignudo in mente sto sondagio vardando el 'de profundis' dela pall.udine su Telefriuli dove che, dopo anni, go rivisto el mitico Sergio Tavcar... un omo un mito, le sue telecronache iera le + divertenti de tute in asoluto... po vederlo in palazeto che el se magnava el rodoleto de coto tra un tempo e l'altro iera tropa roba :D

quindi mi voto Dan Peterson e Tavcar che insieme faria imaplidir la gialapa's band :D

anche el duetto Baiguera/Pilat xo' no me dispiasesi...

Posted

Mi ghe dago de Baiguera & Pilat, con quest'ultimo che fa el commento tecnico disendo "la prima volta che Marco (suo fio, NdS) xe andà in luneta a tirar i liberi, el se ga cagà dosso". :rotfl: :rotfl:

Questa frase go avudo el piacer de sentirla l'altro anno proprio da Pilat Senior che el iera vizin de mi in tribuna stampa....PILAT RULEZ :punk::fiuclap:

Posted

un esempio del mio mito:

Crediamo che qualunque giocatore, anzi mi corrego qualunque bipede avrebbe segnato da quella posizione. ( Sergio Tavcar - Telecronista Telecapodistria )
Posted
un esempio del mio mito:
Crediamo che qualunque giocatore, anzi mi corrego qualunque bipede avrebbe segnato da quella posizione. ( Sergio Tavcar - Telecronista Telecapodistria )

:clap::crylol::crylol::fiuclap:

Posted

Go votado per Baiguera e Pilat, ma solo se Pilat canta durante i tiri liberi e nelle pause tra i quarti.:guitar:

Ve immagine che verta se el canta la version americana del Tram de Opcina?

E anche el tram de Opcina

xè nato disgrazia dau da dau da dah da da yeah!

Che idolo! :punk:

Posted

Mi voto Baiguera e Pilat che conta le sue barzelette sconce nei time out... dalla panchina la mitica Bettina (ve la ricordè?) :rolleyes:

Posted
... dalla panchina la mitica Bettina (ve la ricordè?) :rolleyes:

Xe vero ciò...che durante la telecronaca del derby Trieste-Gorizia la zigava "Daiiii daii Cicciooooo" rifierido a Vianini :D