mio Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 e sabato al Chiarbola ultima de andata e ultima del 2010....speremo de serar l'anno in bellezza con altri tre punti e faremo gli auguri ai ns muloni/muletti che ne da tante soddisfazioni de seguito la giornada + Designazioni della 11^ Giornata di andata TRIESTE SASSARI 18.30 DI DOMENICO FORNASIER SPALLANZANI CASALGRANDE EMMETI 20.30 VISCIANI BUSALACCHI CASSANO MAGNAGO RAPID NONANTOLA 20.30 ALPERAN SCEVOLA ESTENSE FERRARA ROMAGNA 18.00 REGALIA GRECO PRESSANO MERAN 20.30 CARRERA RIZZO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Stavolta no manco de sicuro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mio Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 go letto squalificado el campo de imola x tre giornade,multa x invasione di campo e agression al trieste...due zogadori squalificai del romagna e DUE GIORNADE ANCHE A MARCO LO DUCA ciò li aggredisi e i ne squalifica a noi...e deso sabato oltre che ai maladi niente marco in campo..sempre + difficle....forza muloni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 2 giornade a Marco? Che paiazi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Contea di Trieste Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 go letto squalificado el campo de imola x tre giornade,multa x invasione di campo e agression al trieste...due zogadori squalificai del romagna e DUE GIORNADE ANCHE A MARCO LO DUCA ciò li aggredisi e i ne squalifica a noi...e deso sabato oltre che ai maladi niente marco in campo..sempre + difficle....forza muloni Vabè, ma se no ieri come podè dir se iera giusto o no? Qualche tiro xe svolado da ambo le parti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mio Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 Vabè, ma se no ieri come podè dir se iera giusto o no? Qualche tiro xe svolado da ambo le parti... mi go letto el comunicato del giudice sportivo che parla de invasion de campo dei tifosi e tentativo de aggredir un dirigente e i giogadori triestini...1+1 per mi fa 2 e vedo squalificado un triestin me fa strano...o forsi el doveva ciaparle e via.... vabbè..basta che sabato se ingrumi tre punti e dopo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Bravissimi muli contro Sassari (ve rimando alla mia cronaca). Grandi i muleti, immensi Oveglia e Anici, bravo anche el giovanissimo Dapiran che ga esordido col gol finale Chiudemo el giron d'andata al secondo posto! E ringrazio Marco Lo Duca per gaverme spiegado per ben cossa (non) ga fatto a Imola per meritarse una giornata de squalifica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mio Posted December 20, 2010 Author Report Share Posted December 20, 2010 squalifiche..maladi ecc....la musica no cambia:rullado el sassari. Bella partida bel ritmo e ogni giorno meio con sti giovini: prtnic oveglia anici postogna ..troppa roba e ultim o i gha tirado fora ancora uno più giovine (i me gha dito del 1994), i muli i tin i ritmi sempre alti e xè un bel de veder.....e no dimentichemo i "super" veci Vise Carpa Nadoh Modrusan ..insoma spettacolo assicurado. A sto punto grazie e buon anno e in bocca al lupo x el 2011. Pensierino di natale: CARI POLITICI-IMPRENDITORI E CARI CHI DI DOVERE a noi tifosi triestini ne piasesi tanto trovar sotto l'albero un regalo, un biglietto scritto x i nostri atleti...sSE SARETE PROMOSSI L'ELITE' SI FARA' Go chiesto troppo? Buon Natale!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts