dido76 Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 (edited) Mularia, dopo gaver chiesto el permesso a Sandro, ecome quà con una proposta... Poderia gaver la posibilità de organizar un incontro col candidato sindaco Roberto Cosolini. Questo però logicamente se ghe xè un numero de persone che ga voia de partecipar. Per cosa? Beh, per poder parlar con lui in modo tranquilo del futuro che lui ga in mente ponendoghe dele domande Dato che xè stada verta la discusion sui candidati e savendo che ghe pol eser questa posibilità go pensado de proporve questa "cosa". Dove? Boh ma poderia eser una bicchierata in qualche bireria, una pizza o altro. Quando? Se ghe xè un numero de interesadi poso informarme su qualche data disponibile e poi se se meti dacordo... chiaramente se poi se disi sì, ve ringrazio in anticipo se non tirè pacco Presenti all'incontro data in modifica: ? ? ? ? ? Edited April 12, 2011 by dido76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Ottima come proposta, saria bel se oltre a questa ghe ne fossi altre da parte de altri candidati....in perfetto regime de par condicio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Disponibile a partecipare a una bicchierata serale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Chiaramente, includete anche me a livello super-partes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 mi venisi volentieri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Chiaramente, includete anche me a livello super-partes Go leto a livello "super-petes" Podessi esser interessante come idea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 6, 2011 Author Report Share Posted March 6, 2011 go messo chi saria disponibile... spetto ancora un pochi de giorni se qualche forumista vol aggiungerse, poi provo a veder se se pol far qualcosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 (edited) Compatibilmente con gli impegni subacquei (sempre serali ) vegneria volentieri anche mi Edited March 6, 2011 by Stefano79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalzi Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 Compatibilmente con gli impegni subacquei (sempre serali ) vegneria volentieri anche mi te cambi sponda, ste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 (edited) te cambi sponda, ste? Penso de no, l'operato de Dipiazza "in generale" no me ga dispiaso per niente, ma son sempre disposto a sentir cosa ga de dir i altri Edited March 6, 2011 by Stefano79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 9, 2011 Author Report Share Posted March 9, 2011 oggi go mandado la mail per informarme se xè fattibile, pena che so qualcosa aggiorno. no posso garantir nulla ma spero che se rivi organizar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 eccoci quà, go avudo notizie, marzo xè sai casin, al momento me xè stada proposto: giovedì 19 aprile dalle 19 alla birreria forst me confermè chi pol venir?altrimenti diseme se xè meo una domenica o una serata in osmica. per meter le man avanti intanto in agenda de Cosolini xè stada messa la data e l'incontro... ve riporto l'inizio della mail che me xè rivada oggi da parte del staff de Cosolini: Sarebbe proprio bello riuscire ad organizzare una birra con Roberto tra voi e i frequentatori de elsitodesandro che so essere un forum molto apprezzato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 eccoci quà, go avudo notizie, marzo xè sai casin, al momento me xè stada proposto: giovedì 19 aprile dalle 19 alla birreria forst me confermè chi pol venir?altrimenti diseme se xè meo una domenica o una serata in osmica. per meter le man avanti intanto in agenda de Cosolini xè stada messa la data e l'incontro... ve riporto l'inizio della mail che me xè rivada oggi da parte del staff de Cosolini: Sarebbe proprio bello riuscire ad organizzare una birra con Roberto tra voi e i frequentatori de elsitodesandro che so essere un forum molto apprezzato. SCUSA MARTEDI 19 o giovedi 21 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 SCUSA MARTEDI 19 o giovedi 21 ? grazie per la domanda...ieri sera iero cusì copado che no go neanche controlado. me informo,xkè mi go riportado la data cusì come la me xè rivada...me dispiasi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Presente! Importante che no sia de mercoledì Ma, a quanto me par, o xe martedì o venerdì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 son in attesa de una conferma....scuseme x la distrazion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Martedì 19 o giovedì 21 nema problema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 30, 2011 Author Report Share Posted March 30, 2011 ecoci quà: giovedì 14 aprile dalle 19 alla birreria Forst incontro con Cosolini me confermè la presenza che cusì avviso de confermar il tutto? grazie ps: el sbaglio de data xè stado mio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli61 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 io verrei anche con mia figlia neo-diciottenne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Confermo la mia presenza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Giovedì 14 son fora Trieste ma se rivo distrigarme prestoe tornar per tempo faria un scampon anche mi. Se no ve dispiasi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 Giovedì 14 son fora Trieste ma se rivo distrigarme prestoe tornar per tempo faria un scampon anche mi. Se no ve dispiasi tranquillo, anzi beata lora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Confermo, scusa el ritardo de risposta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Salvo impegni ghe son anche mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 Confermo, scusa el ritardo de risposta! ritardo? tranquillo,nessun ritardo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts