Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da casa della mia ragazza, finalmente un pc funzionante per salutare tutto il forum: mi mancate tanto, spero di tornare spesso qui quanto prima!

Sempre forza Unione, ci salveremo!

Urca: i sito ufficiale ora è stupendo (che ci volesse la mia assenza? :D )

Salutoni ragazzi!!! :ave:

• 3 months later...
Posted

Muloni, cossa dixè se ghe scrivemo al vicesindaco invitandolo a regalarghe anca un computer al siculo cussì el poderà scriver de novo??? Povero fio con tuto quel che ga patido... :D:D:D

Posted
Muloni, cossa dixè se ghe scrivemo al vicesindaco invitandolo a regalarghe anca un computer al siculo cussì el poderà scriver de novo??? Povero fio con tuto quel che ga patido... :D:D:D

:puntini: no me sembra el caso de rialimentar la polemica su un argomento ormai chiuso.

Posted
Muloni, cossa dixè se ghe scrivemo al vicesindaco invitandolo a regalarghe anca un computer al siculo cussì el poderà scriver de novo??? Povero fio con tuto quel che ga patido...  :D  :D  :D

:puntini: no me sembra el caso de rialimentar la polemica su un argomento ormai chiuso.

no iera mia intenzion alimentar polemiche, ma solo veder se se rivava a darghe una man a un mulo che tanto ga fato per la maia dell'Unione.

Posted

Visto l'inutilita' e la dannosità del primo post con cui pierlu ga riaperto la discussion,

visto la risposta che el ga dado con faccia tosta, continuando sulle sue, a Stefano79 che giustamente lo invitava a evitar...

El comportamento me par intollerabile.

pierlu xe stado ufficialmente avvisado.

Posted

Credo che el comportamento de Pierlu non gabi bisogno de ulteriori commenti. Chiudo la discussion per evitar che in futuro qualche zelante utente de passaggio fazi avanti della sterile polemica fuori luogo.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More