Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dopo Valentino iera lui el mio "idolo sportivo", per quanto sto anno la motoGP, per noia, no la go seguida sai.

Ma iera un grandissimo mulon, sempre pronto ad ogni azion de beneficienza, de rider, de portar un sorriso... Sempre amichevole con tutti, sempre sorridente... Iera unico, davvero.

Xe una grandissima perdita...

Guest nikibeach
Posted

Grave incidente, Simoncelli è morto.

Lui, altrove, ci sta già scherzando su.

Cit. Spinoza, questa penso sia la frase che lo ricorderà meglio e francamente non riesco ancora a trattenere le lacrime....

Posted

un incidente veramente incredibile...la fatalità della moto che riprendi aderenza e lo riporta in curva,lui che tentava sempre de restar agrapado ala moto, colin e vale che no ga avu nesuna posibilità de schivarlo vista la velocità in cui xè avenudo tuto.

una perdita enorme per el "circo" del motomondiale e non solo.

una cosa che go sentido prima:

el papà ga chiesto subito se iera posibile far donar i organi de marco...purtropo no se ga podudo perchè el xè andado subito in arresto cardiaco.

ciao Sic ! :papa:

Guest nikibeach
Posted

Impressionante, ascoltavo l'intervista del tgcom al padre di Simoncelli, veramente impressionante la forza che trasmette quell'uomo che ha appena perso un figlio...

Posted

Impressionante, ascoltavo l'intervista del tgcom al padre di Simoncelli, veramente impressionante la forza che trasmette quell'uomo che ha appena perso un figlio...

si,e da quel che se trova in rete,tutta la famiglia xè veramente "forte" in questo momento...almeno stando alle poche interviste che i ga dado (za tanto che i le gabi fate secondo mi).

la morosa gaverà anche bisogno de sai aiuto me sà

Posted

Go sentido che i voleva far cantar Vasco una canzon, ma la chiesa se ga opposto... Forsi fora podesi esserghe el mio amato rocker, che ghe canta una canzon, ma non xe nientissimo de ufficiale e de confermado, xe solo voci de contatti con la famiglia.

Guest nikibeach
Posted

Go sentido che i voleva far cantar Vasco una canzon, ma la chiesa se ga opposto... Forsi fora podesi esserghe el mio amato rocker, che ghe canta una canzon, ma non xe nientissimo de ufficiale e de confermado, xe solo voci de contatti con la famiglia.

Ci sarà "siamo solo noi" di Vasco all'uscita del feretro...

• 2 months later...