Jump to content

Recommended Posts

Posted

Finalmente me son ritaiada un poco de tempo per metter su le mie foto.. ah.. per la gioia de grandi e piccini non son presente in nessuna foto.. perchè evito sempre de finirghe dentro! :D

Se tratta de Bruxelles nell'aprile del 2003, gita delle superiori con la mia classe come premio per la vittoria de un concorso. Bella città.. la consiglio a tutti..

(ps. scusè la qualità delle foto.. ma non gavevo i mezzi per darve el meglio! :D)

Questa xè una vista dalla piazza davanti al palazzo della Borsa:

post-15-1117319685_thumb.jpg

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Questa xè la cattedrale de St. Michel. Quando semo rivadi noi i stava fazendo i preparativi per el matrimonio della principessa che xè stado durante el nostro soggiorno.. :D

post-15-1117319437_thumb.jpg

Posted

Per ultima la foto al stadio Heysel, che nel 1985 ghe xè stada la strage..

Gavessi anche la foto delle statue dei bambini che fa pipì.. ma non volesi far diventar troppo pesante el tutto! :D

post-15-1117320218_thumb.jpg

Posted

de case coi pupoli ghe ne xe anca de ste parti...mi ne go viste alcune, veros la furlania..ma iera disegni un poco più..petesoni :rotfl: rappresenta le vigne, le vendemmie e robe cussi...xe per abbelir la casa!

Brava la mod! :ave:

• 1 month later...
Posted
cio anche a mi me ga colpido sai la casa col pupolo.. sai figa.. ma rapresentava qualcossa de partricolare?

Orca.. go visto deso.. cmq no savesi se ghe xè un motivo particolare..

Qua invece la foto de gruppo sotto l'atomium

:bye:

post-15-1121955233_thumb.jpg

Posted

Le bale racchiudi le sale del museo della scienza e el planetario. I tubi de collegamento xè le scale mobili.

Non go avudo la fortuna de entrarghe perchè ierimo solo de passaggio.. cmq in zona xè el stadio di Heysel e l'Europa in miniatura.. ovviamente visti dall'esterno! :(

:bye:

• 11 months later...
Posted (edited)

questa xe la piazza principale con addobbi natalizi ceh de notte creava un'atmosfera stupenda (anche se in foto no rendi sai)!!

dcp22577nh.jpg

dcp22742tt.jpg

e questa xe una fontana de cioccolato in una cioccolateria drio la piazza:

cioccolata5wq.jpg

:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD

Edited by mula alabardata