Jump to content

Citavecia


Juliet

Recommended Posts

delinquenti, lori e le bele arti che protegi schifeze e lasa sparir tracce de storia, almeno salvar el salvabile, catalogar, documentar e crear un museo apposito con i reperti, i verzi musei per ogni cavolada, uno sulla trieste che c'era podeva starghe no?

Link to comment
Share on other sites

tommy te ga proprio ragion...(vedi per la bianchi...)

un giorno quando meterò a posto le vece foto posterò i reperti de quela ke doveva esser un domus e ke desso la xe sepelida soto le case de "platica" de piazeta Trauner (altro capitolo doloroso).

purtropo el piano urban ga dei finanziamenti precisi e a tempo...quindi o te fa quel o salta i soldi...de conseguenza nn se gaveva el tempo (ma sopratuto la sensibilità)de ristudiar un piano novo ke tegni conto dei ritrovamenti (o mejo lo ga fato per una picola parte).

da fonti direte ma clandestine, go savudo ke i ga trovado tante bele robete ma ke "dall'alto" ghe ga dito de fotografar e de risepelir tuto.

e dopo se rabiè se digo italia 'po!!! :incazzado:

Link to comment
Share on other sites

ma digo mi...sarò anche mona...a Roma speso e volentieri nelle case, nei scantinati, xe reperti che come veniva trovai scavando le fondamenta non veniva ricoverti ma "inglobadi" dalla casa stessa, non podeva pensar qualcosa del genere? trovar el modo de costruir le case perchè non voio de certo mi blocar la posibilità de acer un apartamento, ma nel contempo zercar de accumunar le robe, no digo ogni piera, ma i segni più significativi sì. e quel mona de Sgarbi dove iera? Proteste per le luci blu, per piaza goldoni e per ste robe? da quando frequento el partito in modo ativo go inizià a veder tanta de quela m---a da far paura, da tute le parti. che pecà.

Link to comment
Share on other sites

quando son andada nel cantier con l'uni. el tipo ke ne fazeva de "guida" el gaveva dito ke fazeva una roba del genere cioè che quando costruiva la casa (quela giala per capirse) al pt lassava a vetro o simile per evidenziar i ritrovamenti. ma vardando come sta strazando piazeta Trauner (antichissima piazeta nonkè prima sede del ghetto ebraico nonkè famosa per la casa dela bifora) e dandoghe una ociada de sconton dentro l'atrio dela casa giala...dubito ke i lo fazi.

Link to comment
Share on other sites

no pol esser.. che pecca.. ma vole dir che tutto, proprio tutto xe stado ricoverto???? :baston:

tipico esempio in pza Barbacan, soto el triangolo de cemento fra la vespa in primo pian e la casa, i ga trova un per de robe romane. Me par anche che go visto una foto de coss che se tratava ma, come al solito, non rivo trovarla piu.

bon week end

Dave

post-10-1118375178_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

de coss che se tratava ma, come al solito

doveva tratarse de una domus romana ke se svilupava anke più soto (fin piazeta trauner). se vedeva el pavimento e la soglia (anke mi go quele foto...ma nn so dove :confused: ).

all'epoca i ne gaveva dito ke una volta finida la casa dirimpeto all'arco i rivedeva la pavimentazion dell'area per meter i ritrovamenti in evidenza...la speranza xe sempre lultima a morir...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×