Jump to content

Recommended Posts

Posted

Go una sorella de 17 anni e ne sento de tutti i colori,anche oggi due suoi amici i xe stai pestai da dei coetanei e stasera i prevedi rissa nel bar dove i va de solito cussì me toca andarli a cior per sicurezza. I xe sempre pezzo, co gavevo mi la sua età go fato a lignade qualche volta ma per motivi politici, tolti quei iera tutto tranquillo. Oggi i se legna per cazade e i tira subito fora coltei, non oso imaginar tra qualche anno come i sarà! Ogni tanto me ciapo e vado in giro de sera, me piasi caminar e pensar ma oggi come oggi me tocca pensar e guardarme le spalle! In confronto a sti qua quei della mia età xe dei cucciolotti!

Posted

Sposto la discusion in Trieste Fatti Odierni (perchè te la ga verta in off-topic? :p)

Interesante question...

ma... perche' se continua a andar nei posti dove che "se prevedi" sucedi ste robe?

Posted

ormai xe più i posti dove i se legna che quei tranquilli...oggi a barcola i ga inizià a darsele perchè un ga messo el pie sul sugaman de un altro...i zerca solo el pretesto per scattar. se calcolè poi che i bevi come spugne el quadro xe fatto, vedo più muletti imbriaghi la sera che adulti, me vegneria de darghe do sberle ogni tanto!

Posted

ai miei tempi (parlo come un vecio :D ) i genitori dava quel che definiria un : sano calcio nel di dietro se fazevo cappelle gravi, oggi i ga paura a toccarli, la maggior parte de sti qua no sa neanche cosa xe una sberla e gli effetti de sto liberismo xe sti qua, no i ga rispeto per niente e per nesun, de valori poi no stemo parlar...

Posted

pensavo de esser mi tropo "rigida" nel comentar sti comportamenti...ma vedo ke nn son la sola.

a ki darghe la colpa? ai genitori, ala scola, ala società, ala tv? cossa se pol far per sto problema? aumentar i tubi? migliorar le struture de agregazion?

quel ke me spaventa de più xe ke vedo sti muleti svodi. senza ambizioni, senza una idea per el futuro, ignoranti de quel ke sucedi nel mondo...un amasso de pecore ke segui la massa senza uno spirito critico.

e anke, e sopratuto, irrispetosi verso gli adulti (famigliari e non).

Posted

concordo al 1000%, i rimedi? bè no xe facile, la scola? i professori xe i primi a esser demotivadi, vedo quei de mia sorella e ricordo i miei, saria de riveder l'insieme, in fin dei conti credo che i giovani non sia altro che el specio della società.

Posted

Penso che sia anche colpa del troppo benessere, i muleti ga tutto...cellulare a 12 anni, scooter a 14, auto a 18 ecc...Non avendo più niente per cui lottar i cresi in sta maniera, senza ideali nè valori e pensando che tutto ghe sia dovuto.

E poi la mentalità buonista che vien imposta attualmente de certo no migliora la situazion...se te ghe dà una sberla ancora te rischi una denuncia..... :down:

Posted

mi per esempio da mio papà go ciapà tre sberle in tutta la mia vita e me le ricordo benissimo (stra meritade), mia sorella non la ga mai ciapà neanche da mia mamma...e se vedi i risultati.

adesso vien fora casini perchè la gente xe stufa de sentir casin alle due de note sotto i locai co sti paiazeti de 16-18 anni, ma mi digo: i genitori dove i xe? mi alla loro età gavevo el coprifuoco alle 11 e solo el sabato e i miei amici uguale, oggi invece i sta fora fin quando i vol. xe tutto allo sfascio...basteria che sti cosi inparassi il significato della parola rispetto e metà dei guai passeria, se rispetto gli altri no fazo casin per niente,non fazo danni e le robe saria meio. purtroppo a lori ghe manca anche el rispetto verso se stessi e questo xe triste.

Posted

me agiungo anche mi va..

mi son piu picio de voi, ma per fortuna go avudo un infanzia che me ga portado (tra scout e cesa) a gaver degli ideali e delle ambizioni..

purtroppo tanti muletti de adesso come disè voi, queste robe ghe manca e no i ga rispetto per niente, ne per gli altri ne per se stessi; me vien de zigarghe sempre, specie co li vedo barufar e zigarse drio bestemiando per monade.. cio i xe tremendi, de grandi no so come i vegnerà.. speremo ben per lori!

Posted

riporto un inno all'odio verso l'adolescenza stupida di certi giovani:

L'Odio all'adolescenza.

Odio gli adolescenti quando si svegliano alle 3 del pomeriggio guardando nel vuoto.

Odio la loro puzza di piedi dentro le Nike marce e i pantaloni sotto l'ombelico che strisciano sotto la suola delle scarpe, con le mutande in vista.

Odio i loro "cioè", "tipo" o "cosa?".

Odio il loro happy hour, gli spinelli e le 5 birre con la pizza.

Odio "questo libro è una m...a, la scuola è uno schifo".

Odio il motorino distrutto appena comprato, con sotto il sellino un mondo di cose appiccicaticce (bollo, assicurazione, lattine, olio motore e maglietta sudata).

Odio il casco appena appoggiato in testa.

Odio le facce dei professori quando dicono "è intelligente ma non si applica".

Odio il gruppo, gli amici, il branco, che conta più di qualsiasi genitore.

Odio i loro modelli, MTV e tutto quello che c'è dentro.

Odio "e allora vado via di casa".

Odio l'adolescenza che non passa, e a volte dura tuta la vita.

Ma odio soprattuto la mia generazione che gli ha tolto la speranza, la fiducia e i valori nei quali credere e per i quali è giusto crescere.

Posted

Anche secondo mi xè giusta la posizion che gavè ciapado fin deso, assolutamente niente da dir.. son completamente d'accordo. Questo inno però non me piasi.. semplicemente per la parola "odio" ripetuda più volte.. fa render l'idea ma non me sembra sia una parola azzeccada..

:bye:

Posted

Dal forum de Triestemia.com

15.10.1902: " l'I.R. Commisariato di Polizia di S. Giacomo ha trasmesso alla Direzione della scuola (di via Donadoni) un rapporto del K.K. Sicherheits-Wache-Inspectorat N. 6 di S. Giacomo informando che 24 ragazzi di Rozzol, allievi della Civica di via Donadoni, rei confessi e dei quali sono state fornite le generalità, mediante scaglio di pietre spezzarono circa 80 lastre di otto fanali della pubblica illuminazione, situati nella nuova piazza Foraggi, causando un danno di circa 50 corone"

24.11.1902: "L'ispettore Colombo del K.K. Sicherheiths-Wache-Inspectorat di via Media informa che l'alunno Furlan Giuseppe gridò più volte "sbirro" all'indirizzo della guardia Francesco Klun. E' stato quindi identificato e riconsegnato ai genitori"

Posted

la delinquenza xe sempre stada, el problema xe che una volta iera l'eccezion mentre oggi sta diventando la regola. i bullotti xe sempre esistidi ma oggi i xe tutti cusì, a 16 anni ghe par de saver tutto e de eser adulti...e qua i se sbaia!

Posted

me lancio anche mi..premetto che ho 18 anni...

quoto tutto quello ke avete scritto fin'ora... e coem dite voi purtroppo dall'eccezione si sta passando alla regola...lo vedo soprattutto nello sport giovanile..arbitro ragazzini di età che vanno dai 13 ai 17 anni...anche nelel sport [e non parlo di calcio, che è risaputo che a livello giovanile non è il massimo, o almeno lo vedo io da mie personali esperienze] si sta perdendo del tutto la cognizione del rispetto sia dell'avversario, che in un certo modo deve esserci misto ad un'adeguata dose di agonismo, ma anche il rispetto per i vari direttori di gara, che abbiano 18 anni [come me] ma anche 30 o di più...quindi credo che come già detto la colpa di questa situazione sia dei genitori, che ora non possono più permettersi di dare qualche ceffone ben assestato ai figli [ e io ne ho presi quanti me ne son serviti per capire cosa non dovevo assolutamente fare]...una volta mi ricordo che mio nonno, che qualche anno lo ha, e tanta esperienza sulla spalle, mi ha detti scherzosamente "sai antonio, una volta s efacevi una cazzata tuo padre ti dava un ceffone che te lo ricordavi a vita, ora se prova a farlo il ragazzo telefona al Telefono Azzurro e il padre lo mettono in galera" forse è eccessivo, però mi pare che alla fine in parte rappresenta la verità...forse è ora di ricominciara tirare qualche ceffone ben assestato per far capire effettivamente che ognuno ha i suoi oneri e onori, e cosa si possa fare e cosa no...

Posted

mi resto sconvolto quando vedo gente che disi ai genitori tipo:

"cio sta zitto dei vecio.." oppur.. "sgancia la pila che go de andar fora stasera.."

xe tremendo.. mi se mio fio vien fora cussi sai poco el dura! :caregaintesta:

Posted

Sì beh, in termini de educazion e de rispetto pei più grandi xè sempre pezzo...

Magari per quanto riguarda la violenza fisica un po' meno...Almeno parlando de Trieste certe zone iera sai più brutte una volta, tipo Melara o Borgo...Go lavorado nella vigilanza e me son fatto un anno e mezzo de ronde e ve posso dir che la città xè molto tranquilla, dopo una certa ora no xè un can. In sti ultimi mesi in effetti se senti noitizie de scole derubade e de vandalismo, ma se femo un paragon con le altre città italiane grandi come Trieste ve assicuro che stemo benon.

Posted
se femo un paragon con le altre città italiane grandi come Trieste ve assicuro che stemo benon.

:offtopic: La accendiamo! Tornare a casa a Torino la sera tardi è notevole, magari io che sono un omino più o meno grosso O| me la cavo, ma vi assicuro che fossi una baba sarebbe ben diverso... Più di una volta ho rincorso borseggiatori, anche in pieno giorno, e non è proprio emozionante!

Poi per carità, Torino è cinque volte TS, ma comunque... non vi dico cos'è Brescia, per dire, o Genova, dove si rischia veramente la vita! :disgust:

Fine dell' :offtopic:

byez!

d.

Posted

bah anche x mi TS xe supercalma, ovio che se ogni tanto sucedi qualcosa tuti va a scriver avanti x mesi... del resto basta veder che per ogni sempiada acori non una ma 'n' patuglie dei carabinieri/polizia... in cita' come milano/roma/bologna & co penso che za se riva una xe de far festa....

no me ricordo dove gavevo leto/senti ma a TS esendo cita' de passaggio (de tuto de +) nisun ga interese a far tropo scandal xche dopo aumenteria tropo i controli.. buh no so se sta roba sia vera o meno...

cmq riguardo qche post precedente (odio ... ), che mi non condivido se non in parte, mi credo che sia sempre stada la maleducazion che no centra una banana ne co i jeans bassi ne con le nike ne con la cravata.... co andavo ai topolini iera fisso regolare ogni venerdi/sabato dopopranzo una rissa e bicieri de spriz e bira che svolava e polizia che ghe coreva drio ... quindi me par che no xe cambia niente anzi a mio aviso xe migliora in certe zone ...

Posted

Tuto el mondo xe paese. Mi go 'na teoria:

Tepismo e criminalita xe sempre esistidi ma, per esempio, 50/60 ani fa non se sentiva/vedeva/legeva tanto come ogidi. In piu, nei tempi pasai i membri de ste 'classi' iera una picola percentuale del resto dela popolazion. Con el tempo come che ga cresu la popolazion cusi ga cresu la percentuale de sta tepa. E ancora una roba, la percentual xe piu alta al giorno de ogi perche la muleria se ga impara dai genitori. Imbriaghi/drogai e disocupai cronici ga avu anche lori fioi. Che razza de influenza i ghe da a sti fioi? Non tanto bona mi credo.

Ancora una roba, per mi la legge de ogi xe tropo leniente. Xe i reintroduci la pena capitale de novo scometo che el numero de delitti etc saria sai piu baso de adeso. Forsi sbagliero ma per mi i ga sbaglia a fermar la pena capitale.

Deto questo devo anche dir che xe giovani che, oviamente, vien su ben nonostante l'ambiente in cui i cresi ma credo che sti qua i sia l'ecezion ala regola. Per esempio, gavevo un amico che in 30 ani de conosenza non el ga lavora piu de un mese - el gaveva 4 fioi, tuti masci, e tuti e 4 i lavora e i ga famiglia. E bisogna dir che xe vero anche ala roversa dove che giovani de bonissima famiglia i diventa tepa.

Soluzioni? Forsi son tropo semplice ma una bona piada in tel daur o una per el muso de sicuro non copa (e qua devo confesar che ne go ciapade parecchie de muleto perche iero un poco, come dir, birichino).

saluti

Dave

Posted

Ma...me unisso anca mi dei...gave finora ditto tutto quel che penso, ma suddiviso fra piu post...come trert, anca mi son ancora sai giovine, ma nella mia adolescenza, no go mai fatto de sta ..ade, perche i me ga insegnado un certo modo de comportarme, e in primis el rispetto per i altri.

concordo sul fatto che i muletti de oggi ( la maggiorparte) i gabbi tutto, a titolo gratuito e dovudo, e no rivo a capir perche succedi questo. Xe i genitori, indubbiamente, ma perche i lo fa?

no rivo a capir, tutti disi che fin 30/40 anni fa...i genitori iera tutti rigidi, e che i faseva ben a tirar sberle, ma allora perche se oggi un se permetti de farlo el ga de temer quel che ghe pol capitar?

el mondo , a quanto par, el gira al contrario....

xe saui robe de dir, ma per el momento me fermo...

:bye: