Vai al contenuto

Puzzle Bobble


Stefano79

Messaggi raccomandati

Volevo chiederve un due robe su sto vecio grande zogo.

La prima domanda xè rivolta ai primi in classifica :ave: : mi son rivà quasi alla fine dell'ultimo schema e go totalizzado pena 4645690 punti. El primo in classifica ga inveze oltre i 10 milioni, quindi me domando......come gavè fatto? Lo gavè finido due volte consecutive con pena 3 vite? Se xè cusì me :ave::ave::ave:

La seconda domanda riguarda la difficoltà del zogo...xè una mia impression o xè molto più difficile della classica version da bar? Gli schemi xè gli stessi, ma la cattiveria con cui el programma scegli el color dele balete da darte xè veramente immensa :incazzado: . In bar rivo finirlo, qua no... :pianto:

Quindi volevo saver se gavè notà anche voi o se son mi che son invecià.....

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

cito:

Cmq un consiglio x chi zoga a PUZZLE BOBBLE: 

1. Allenatevi a giocare SPESSO di sponda 

Quando cominciate ad aver padronanza delle sponde

2. Scoprite la chiave x finire in un batter d'occhio gli schemi 

Alcuni schemi si finiscono in 3, 2 o addirittura 1 colpo, basta una bolla ben assestata nel mucchio e  BOOOOOM!!!! casca giu'tutto (un botto del genere vi da minimo 1.000.000 punti)...

3. No ste perdar mai la calma 

Fin l'ultimo potete recuperare i casini che avete combinato...

Altro non c'e'...

Buon divertimento... 

--------------------

..:: x_pIOVE ::..

gavevimo parlado de sto zogo... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

2. Scoprite la chiave x finire in un batter d'occhio gli schemi 

Alcuni schemi si finiscono in 3, 2 o addirittura 1 colpo, basta una bolla ben assestata nel mucchio e  BOOOOOM!!!! casca giu'tutto (un botto del genere vi da minimo 1.000.000 punti)...

...certo che se pol finir alcuni schemi in uno o due colpi...se i te da la bolla del color giusto però!

Per quanto riguarda 1.000.000 di punti.....dubito. Nel secondo schema anche se i te dà subito la bolla nera e de sponda de butti zo tutto in 1 secondo, i te dà al massimo 50.000 punti de bonus O|

Per questo chiedevo come ga fatto el primo a far più de 10 milioni de punti :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusè se me intrometto nella vostra discussion, ma volevo solo dir che sto zogheto xe una figada! Lo adoro tantissimo!

In particolar, xe bel zogar in due, sfidandose direttamente! Diventa ancora più divertente, ve l'assicuro!

Qua no se pol metter la scelta de zogar soli o in due?

L'unica roba xe che el zoghetto che go sul mio pc xe molto + facile de quel che xe in sto forum...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×