Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voio spender solo due parole a riguardo del finale de presentazion della Triestina durante el Trofeo Tim: fischi pesantissimi e rumorosissimi rivolti a Tonellotto non appena xe stado presentado. Son perplesso e molto amareggiado de questo atteggiamento de molti tifosi alabardati: non voio difender le scelte del pres (alcune sue dichiarazioni poi xe altamente antipatiche, son el primo a dirlo), ma occorreva lanciarghe tutta sta me**a proprio in una vetrina nazionale come sto trofeo?

Aldilà del caso-Godeas, se sta esagerando con tutto sto astio...e semo appena a fine luglio, a ottobre lanceremo in campo bombe a man?

Posted

Non voio giustificar.. anche perchè i fis'ci no xè bei.. ma xè la prima occasion e forsi l'ultima prima della fine del mercato per farghe capir al tonno cosa che pensa i tifosi. Ma penso che con questa scenata el pres ga capido che qua no xè facile gestir una squadra.

:bye:

Posted

mi no iero, ma se ghe fusi sta gavesi fiscia' anche mi. la storia de godeas xe patetica, le sue idee macrobiotiche imopste a tuti anche, l'ategiamento de "mi go i soldi e fazo quel che vojo" no pol funzionar da nisuna parte... quindi giusti i fisci. mejo farghe capir subito come che la pensa la gente, dopo pol eser tropo tardi. con questo no vojo dir che berti iera mejo eh... solo che questo xe un che gaveva soldi de 'butar via' e se ga compra' un giogatolo x divertirse e far i sui esperimenti.. squallido.

Posted
mi no iero, ma se ghe fusi sta gavesi fiscia' anche mi. la storia de godeas xe patetica, le sue idee macrobiotiche imopste a tuti anche, l'ategiamento de "mi go i soldi e fazo quel che vojo" no pol funzionar da nisuna parte... quindi giusti i fisci. mejo farghe capir subito come che la pensa la gente, dopo pol eser tropo tardi. con questo no vojo dir che berti iera mejo eh... solo che questo xe un che gaveva soldi de 'butar via' e se ga compra' un giogatolo x divertirse e far i sui esperimenti.. squallido.

Mi non la vedo in maniera cussì catastrofica come la vedi in tanti, forse perchè el xe al primo mese alla Triestina? Nol ga modi garbati per dir le robe, questo xe vero (vedi Godeas), ma mi spetassi prima de bersagliarlo de insulti. Sto spirito de disfattismo non me piasi per niente, digo la verità, e qua a Trieste xe tanti che ragiona a priori, prima cioè de veder i risultati sul campo: Godeas no xe d'accordo con i programmi de Tonellotto? Allora non doveva accettar el prolungamento...i contratti se rispetta, anche se te son el meio toco in squadra. Me dispiasi se el va via, son el primo a dir, ma tutto questo xe anche un tira e molla per cambiar squadra e, a questo punto, per trovar un ingaggio più pesante...

La macrobiotica fa rider? Go sentido tanti zogadori alabardati convinti che i poderà star meio con questa (Rigoni ga dito che nell'ultimo periodo de campionato nel quale i ga magnado cussì, el digeriva meio), no i magna miga memele in fin dei conti...

La campagna acquisti xe scandalosa? A parte el Catania e pochi altri, qualchedun me elenchi el mercato delle altre de B...E soprattutto, el mercato stesso scadi el 31 agosto..

I fischi pol esser anche legittimi, xe el sinonimo del malcontento per certe scelte, ma personalmente preferisso attender de veder sul campo come andarà le robe. Xe troppo facile zigarghe "Tonellotto str..zo" e "Rivolemo Berti"...un mese fa i cori iera diametralmente opposti....questo xe squallido :ehno:

Posted

Mi ghe go fiscià e son contento de gaverlo fatto. Nol me piasi per come el se comporta e come disi Tuxav el devi capir che la Triestina no xe sua ma xe un bene de tutta la città. Quindi per chi ga dado qualcossa verso la causa alabardata va comunque portado rispetto, in pubblico (vedi dichiarazioni sul Piccolo) che in privato. Indipendentemente che la persona sia Godeas o Landri. Questo xe el stile Triestina che volemo tutti veder.

Posted
Godeas no xe d'accordo con i programmi de Tonellotto? Allora non doveva accettar el prolungamento...i contratti se rispetta, anche se te son el meio toco in squadra.

La macrobiotica fa rider? Go sentido tanti zogadori alabardati convinti che i poderà star meio con questa (Rigoni ga dito che nell'ultimo periodo de campionato nel quale i ga magnado cussì, el digeriva meio), no i magna miga memele in fin dei conti...

Volevo dir una roba su sti due punti..

..ma el prolungamento del contratto a Godeas, non prevedi la diminuzion del stipendio previsto nei due anni che ghe mancava nel contratto precedente? .. se xè cusì no dovesi gaver cambiado le carte in tavola el tonno invece de Godeas?!?!

El fatto che el gabbi accettado el prolungamento.. bah.. ghe pol esser altre robe sotto che noi no savemo..

Per quanto riguarda la dieta..nulla da dir.. sarà giustissima.. ma se mi go de magnar solo tofu perchè me lo imponi el mio presidente.. ciò.. me farà ben.. ma almeno sul magnar volesi eser libero de far quel che voio o no? I consigli xè sempre ben accetti.. ma le costrizioni no.

Cmq.. el nostro sport xè giudicar da quel che ne fornisi i giornalisti.. perchè altre fonti no gavemo.. savemo cosa i xè.. probabilmente stemo tirando fora discussioni e pareri su castei costruidi dai stessi e soli "professionisti" :D

:bye:

Posted
ma mi sfugge qualcosa: denis ha rinnovato????

Non mi risulta, si è presentato al raduno di Malborghetto ma non ho letto da nessuna parte che abbia firmato il nuovo contratto... mi è sfuggito qualcosa?

Posted

In realtà no se capissi ben: lui ga ancora 1 anno de contratto, quindi a tutti gli effetti xe ancora un zogador della triestina. Su quel dei 5 anni no go capido sai, ma lui ga affermado che xe una paiazada ma mai che non lo ga accettado...buh

Posted
In realtà no se capissi ben: lui ga ancora 1 anno de contratto, quindi a tutti gli effetti xe ancora un zogador della triestina. Su quel dei 5 anni no go capido sai, ma lui ga affermado che xe una paiazada ma mai che non lo ga accettado...buh

:rolleyes: Fantaipotesi:

siccome se i retrocedeva Tonnell8 pagava la Triestina sai de meno, e considerado che xe sta quasi solo grazie a Godeas che i ghe xe riuscì de salvarse, el pres voleva recuperar un pochi de quei bori in più che ga pagà, cavandogheli dal contrato de Denis...

:aracheroba::grin:

Posted

Mi devo esser sincera non go fischia ma gavessi tanto volù... ma non son capace!

Cmq son pienamente daccordo che xè sta giusto farlo perchè così anche noi tifosi gavemo podù esprimer la nostra su quel che sta fazendo sto omo. Sandro... forse non xè sta bel contestar el Pres. in diretta nazionale... ma iera l'unica occasion prima della chiusura dei mercati!

Mi fin adesso non lo go contesta perchè me par che gabbi fatto bone robe, non son solo daccordo su quel che el sta fazendo con Godeas.

premetto cmq che per mi ghe devi esser qls altro oltre alla dieta de mezzo....

E penso che tutto sto casin de podeva anche evitar con un pò de buon senso da ambe le parti!

Posted

Bastava portar anche Godeas e sto casin nn vegniva fora... se la ga cercada

Mi go fiscia e se lo vedo de persona ghe digo in muso che xe un cretin!

X el mercato nn xe che gabbio ciolto sti fenomeni anzi...

Posted

Muli....spetemo la fine dell'anno e vedemo se sarà de segarlo....gavessi fiscià anche mi,ma SOLO PER AVVERTIMENTO

per farghe capir "Ciò Tonno, cussì no va ben e la gente no xe contenta...vedemo de cambiar"

Per el resto sottoscrivo quel che ga dito sandro

Posted

Lo go visto poco fa a Tele4, el pres gaveva un muso de :incazzado: che te raccomando...

Se vedi che no se abituà ad aver contraditori...

Speremo che sia bastanza sgaio de capir dove che 'l gà sbaià...

Posted
Lo go visto poco fa a Tele4, el pres gaveva un muso de :incazzado: che te raccomando...

Se vedi che no se abituà ad aver contraditori...

Speremo che sia bastanza sgaio de capir dove che 'l gà sbaià...

Me par che el mato no calerà la cresta facilmente, mettemose el cuor in pase :D

Posted
Per mi el mato resta qua fin che spera de far afari, dopo...???? :pianto:

Nol credo sia cussì in malafede..... non al 100 %....lui la piazza giuliana la vol conquistar, secondo mi. Per far affari devi esser amà dalla gente come iera berti