Vai al contenuto

SISTIANA BY NIGHT


Messaggi raccomandati

Salve, volesi saver la vostra su Sistiana.

Secondo mi xe una delle anade migliori... bela musica non esageratamente stracolmo. Bel insoma.

Una picola polemicuccia però: me xe capitado sabato per la prima volta de rivar andar in machina fin sotto; e go notado che TUTE le forze dell'ordine tien liberi i parcheggi adibidi a lori, disendoghe a chi li ocupa che i ghe da la multa e che i ghe fa portar via la machina: Volesi ricordarghe che i divieti de sosta xe validi dalle 08 alle 20, se non diversamente specificato, e quindi o i parchegia le loro machine su sti spazi opur che i lasi meter la gente.

Semo sempre e comunque tratati indistintamente tuti come dei imbriagoni molesti atacabrighe.

Ok, scusme sto picio sfogo.

Speto comenti

Link al commento
Condividi su altri siti

A mi non da eccessivamente fastidio.

Preferisco rinunciare ad 1 o 2 parcheggi ed avere un po di controllo delle forze dell'ordine e di soccorso.

Comuque mi pare che sia nei loro diritti requisire spazio per queste "pattuglie fisse".

Un po come la corsia d'emergenza riservar posto per forze del ordine o di soccorso ove necessario è consentito dalla legge. E si può punire chi ostacola questi servizi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Son andada a Sistiana solo una volta, sto anno, e devo dir che no xe per niente mal!

Oddio, no so ben quanto grave sia el problema posteggi, visto che son arrivada là prima delle dieci e ghe iera ancora sai posti liberi. Go notado, cmq, che anche verso l'una ghe xe sai ricambio de macchine...poi non so, magari perchè iera venerdì e non sabato sera!

Neanche a mi me ga dado fastidio el fatto che ghe iera i poliziotti...no i occupa troppo spazio, dai!

Per quanto riguarda el Pepe Nero e quell'altro local tacà (no me ricordo mai el nome): sai bei, me piasi che ghe sia tutte quelle sdraio sulla spiaggia!

Son contenta perche almeno là ghe xe un po' de vita!

Link al commento
Condividi su altri siti

Sistiana me ga sempre piaso come posto, xè gente, musica carina e poi xè vizin al mar :D

I posti de polizia me fa piazer che i ghe sia, più de una volta go visto bulletti che se pestava per monade.

L'unico appunto che fazo xe al Pepenero, me par a mi o i prezzi delle bibite xè bastanza aumentadi rispetto all'ex Cantera? :noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son stado ieri sera al pepe nero. Ghe son andado subito dopo la fine del Company Contatto.

piccolo dettaglio: dopo gaver zercado e rizercado posto dove parcheggiar son tornado indrio e son andado a casa.

iera ormai l'una e zercar un parcheggio in alto per poi appena scender non me xe sembrada una bella idea. sarò pigro ma non la pensavo solo mi cussì..

e semo tornadi a casa con la coda tra le gambe.

xe proprio una pegola 'sta storia del parcheggio...

certo che iniziar in un forum con una polemica non xe el massimo eh :lol::puntini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se si va prima non c'è prolema di parcheggio.

L'ultima volta son andato la alle 21:00. Parcheggio quanto vuoi. Sono stato con gli amici abbiam mangiato siam rimasti in spiaggia e vero 1:00 siam andati al pepenero.

Purtroppo il posto è quello che è.

Se la gente si organizzasse in modo da riempire le automobili non sarebbero problemi... molti vengono in auto da soli.

Link al commento
Condividi su altri siti

deso non go più problemi de posteggio :D

Co gavevo el scooter son andà più de una volta a Sistiana mare. Podevo andar a che ora volevo e trovavo posto :D No sarà sai comodo farse la costiera con un 125, ma sempre meio de girar a svodo e magari esser costretti a risalir, parcheggiar e tornar zo a pìe :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi SEMBRA una delle migliori annate de sistiana, solo perché praticamente non esiste alternativa.

Poi scoionarse ogni volta x trovar un parcheggio e saver che la pula xè sempre in agguato mi me scoraggia parecchio, + che altro da la chiara idea dello spazio concesso ai giovani in questa città, poco e tutto entro rigide regole

Link al commento
Condividi su altri siti

deso non go più problemi de posteggio :D

Co gavevo el scooter son andà più de una volta a Sistiana mare. Podevo andar a che ora volevo e trovavo posto :D No sarà sai comodo farse la costiera con un 125, ma sempre meio de girar a svodo e magari esser costretti a risalir, parcheggiar e tornar zo a pìe :wacko:

Bhe io son venuto alla grigliata in 125 ieri visto che i miei colleghi materialisti se gha dimentica de mi -_-

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi SEMBRA una delle migliori annate de sistiana, solo perché praticamente non esiste alternativa.

Poi scoionarse ogni volta x trovar un parcheggio e saver che la pula xè sempre in agguato mi me scoraggia parecchio, + che altro da la chiara idea dello spazio concesso ai giovani in questa città, poco e tutto entro rigide regole

bè divertirse xe una roba, pretender de farlo fregandose delle leggi xe un altro paio de manighe,se un vol bever fazi pur ma se poi ghe togli la patente non devi lamentarse. se poi le regole de cui se parla xe quelle della normale civiltà e convivenza che imponi ad una certa ora de non far casin come delle scimmie allora proprio non vedo de cosa lamentarse. l'unico punto che me trovo a condivider xe quel dei pochi spazi a disposizion ma anche quel se volemo non xe colpa delle amministrazioni, nessun ghe vieta ad un imprenditor de comprarse un capannon in zona industriale e farghe una discoteca per esempio, se no lo fa xe un motivo, a Trieste le discoteche non mancava, pian pian i le ga trasformade in piani bar o in pub perchè non le rendeva, vardè che fine ga fatto l'Hippodrome, co gavevo 16 anni iera sempre pienon, a 18 già iera mezzo svodo finchè ga chiuso perchè la gente preferiva andar al Mirò. I sa benissimo che una discoteca grossa a Trieste dureria un per de stagioni e basta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me piasi veder i vai punti de vista.

Volevo spiegarme: mi no me da fastidio che ghe sia la pula ma soltanto che no i parchegia le volanti nei posti fati aposta per lori... za xe poco parchegio e vederli lori in seconda terza QUARTA fila e magari un parcheggin figon libero ma co le striche giale... Beh me fa girar.

Per quanto riguarda i prezzi del'ex Cantera una sola parola: MATTI!!!!! i xe MATTI

Te ciol gin lemon e xe lemonada te ciol avana cola e xe Pepsi te ciol bira (NO SPINA) e xe calda...

Mi la no ghe go mai da un soldo per fortuna xe xittavecia co la sua bona birella!

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo me sistiana la sera è un gran bel posto..lasciatevelo dire..forse perche è pieno di alternative:chi vole bever va dal sandro(se ciama cussi?) al baracchin giallo perche lui è un grande...chi vol ballare la musica dance degli anni novanta oppure la commercale se ferma al baracchin bianco (dove el giovedi se bevi la birra!), chi se ne vol star in "pace" se ferma a quelli dopo...

Chi invece vuol andar a ballare continua e va al pepe nero(per la qualità della musica vi consiglio il priveè, anche se è un buco), chi invece ama il rap o cmq musiche non dance si ferma al pepenero(o il penenero come direbbe chi so io)..mentre chi ama l'house un po piu conosciuta(a volte pero tirano fuori dei gran pezzi!!!) va al cohibe, e li ci si diverte!!!Cmq come generi di musica mi pare che si alternino abbastanza...approprosito, chi c'è stato e si ricorda due ragazzi che ballavano a petto nudo sul cubo eravamo io e mio cugino andry :ok: E poi come qualcuno ha ricordato, ci sn divanetti e sdraio suulla spiaggia per chi si vuiole riposare..!!

E poi lacsiatemelo dire: CHE FIGATA CHE NN SI PAGA L'INGRESSO!!!!ero esausto delle disco di roma dove si pagano quei 20, 25, 30 euro per ingresso...finalmente un po d'aria!!!!Per quanto riguarda le consumazioni, invece, io nn mi ricordo 'sti prezzoni elevatissimi, anzi...buh, forse sara perche quando rivavo al cohiba avevo gia fatto tappa al baracchin giallo :petesoni: e nn mi accorgevo di quanto pagavo :D cmq vi assicuro che nn è molto..anche xche in qualche modo dovranno ripagarsi le attrezzature, le casse, e tutto il resto...

In finale Sistiana xe un gran bel posto per tutti i tipi di ragazzi!!Accorrete Numerosi!!!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

beh, rix, se te fa paragoni con i prezzi in giro per l'italia..

xe vero.. qua non se paga molto..

ma te devi far conto anche con i soldi che la gente guadagna qua.

costa tutto carissimo ^^

comunque son d'accordo, sistiana xe proprio un bel posto.

chissà se xe in vendita il parcheggio chiuso.. gaverà un prezzo?

femo colletta? un euro a testa? :D

poi diventasi territorio dei triestini :))))))

(ovvero parcheggio gratis per tutti e sempre!!!)

...Utopia...

:puntini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh per i prezzi de ingresso qua a Trieste xe un po un casin. Xe chi, no fazendo pagar l'ingresso, se aprofita sulle bibite fazendote bever acqua e xe chi, aprofitando del fato che a trieste no xe discoteche serie, (praticamente un monopolio) te fa pagar l'entrata obligandote a bever.. sempre acqua. El servizio no xe proporzionado al costo del biglieto in poche parole.

Ma questo no xe mai sta el problema de Sistiana.

Forse i podesi semplicemente migliorar un po la qualita della bibita visto che sto anno sembra che i gabi trovado la formula per far funzionar la baia.

Un'altra question: Secondo voi le barachete fa la fame?

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×