Jump to content

Recommended Posts

Posted

What's Triestina channel?

Comunque quel che i ga messo in "Stile Triestina" me piasi.

A parte l'ultima frase:

STILE TRIESTINA

L’importante non è vincere.

L’importante è competere

senza perdere né pareggiare :D

rispettando l’avversario.

Posted
I lo ga appena verto...cossa ve par? El xe totalmente incompleto, al momento in cui stago scrivendo...

Gh! a prima vista urèndo... faccio un giro!

Cioè, a parte che ho scoperto che Villa è nato il mio stesso giorno e mi sta già simpatico, e dopo aver visto che abbiamo sei difensori e il Mosca tra gli attaccanti... ho letto il paragrafo infinito sullo stile Triestina e ho i brividi...

Mah. Graficamente una chiavica, speriamo nell'ampliarsi dei contenuti.

Non vorrei dire, ma guardate un sito serio qui, e non è nemmeno quello ufficiale...

d.

Posted

Ma el forum xe chiuso? Mi no me intendo, ma la home no me par mal...........tutto el resto no funziona!!!!!!!!!!!!

El stile Triestina me piasi, inveze, sperando che tuti sti boni intenti i vegna rispetadi, son d'accordo sulla stupidità dell'ultima frase, quela che fa rider anche Cenerentola, no la ga senso. :confused:

Posted

http://www.triestinacalcio.it/

sta parte me piasi:

PROGETTAZIONE - SETTORE GIOVANILE

Coinvolgimento dei giovani atleti

Favorendo sinergie con:

- le scuole (elementari, medie inferiori, medie superiori, università)

- le squadre dilettantistiche della Provincia e della Regione

- le squadre dell’area est europea fino a raggiungere la Cina

gnanche questa no xe mal ma son curiosa de veder come:

PROGETTAZIONE - AMBIENTE STADIO

Trasformare lo Stadio in un ambiente costantemente VIVO

Implementando Attività Sportive, Turistiche e Culturali

- Durante la settimana

- Nei pre-gara

Istituendo Attività Commerciali

- Ristorazione

- Locali Commerciali, etc.

Rendendo lo Stadio più accogliente

- Ridefinizione degli spazi

Organizzando Eventi

- Concerti (Musica Leggera, Classica, Jazz, Rock, ecc.)

- Spettacoli (Musicali, Culturali, Teatro, Sport)

- Manifestazioni ed eventi di impegno sociale

Posted
Ma i ga cambià anche società per la gestion del sito ?

In fondo alla pagina xe la scritta "©2005 - edit by calcio.com"...quindi penso proprio de sì...

Guest Andrea
Posted

alora .. giusto per darve do drite ....

savevo za una setimana fa che el novo sito fossi sta una chiavica ... infatti lo gestisi una società che fa parte del ring calcionordest ... e che gestisi o gestiva quei de padova - treviso - venezia - vicenza verona .....

el problemin xe che in questi siti el forum no xe previsto .....

Posted
el problemin xe che in questi siti el forum no xe previsto .....

Grazie Andrea, quando che servi news fresche te son uno dei primi a darle :vabenon:

Beh...se i decidi de NON metter el forum, i perdi migliaia de contatti....

Guest Andrea
Posted

ooo no xe sicuro e ... de solito no i lo prevedi ... ma se tonoloto che paga lo vol .. facile che i lo inserisi ...

Quel che comunque son sicuro xe che comunque no sarà quel basado su snitz .... quei dela TEC xe stadi cacciadi e no penso che i ghe regalerà qualcosa ....

Stago zercando de contattarli per farse dar alemno el DB in access con tutte le discussioni ...

Posted

Continuo a ragionar su un fatto: se i ga deciso de eliminar el forum ufficiale, i perdi una marea de contatti. E calcolando che ghe ne iera 800 o giù di lì, non so quanta logica possi gaver una scelta del genere...se non altro se ciò resta cussì, sarà felici gli admin dei siti con forum de discussione dedicadi all'Unione (ogni riferimento al sottoscritto e ad altri admin xe puramente casuale :D)

Posted

ops.......go messo una nova discussion su OT, no me go accorto che iera una anche qua, a mi me funziona, ma me collegherò ancora qua, perchè me interessa anche el basket, adesso che manca poco per rcominciar, son de novo Ot me rendo conto.

:p

• 2 weeks later...
Posted

Xe passadi più de 10 giorni dall'apertura del nuovo sito ufficiale e me par che no sia cambiado praticamente niente: manca ancora tante sezioni, del forum nemmeno l'ombra e ghe xe stadi solo 2 aggiornamenti de news (per intenderse, due righe de commento sulle partide contro Bologna e Avellino).

Xe possibile che i stia lavorando ancora sora, ma no me convinci per niente...

Posted

Per adesso il novo sito dell'UNIONE fà un pochetin de pena,speremo che il se refi,almeno per i tifosi della TRIESTINA che i xè in giro per il mondo....e anche per quei che xè a Trieste :ehsi::ehsi::ehsi::ehsi: