assist Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Mi personalmente penso che sia delle cose molto utili da far! Per motivi particolari no poso donar sangue, però son regolarmente iscritto all'associazione donatori organi. Cita
trert Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 beh utile xe utile.. mi lo faria solo in caso de emergenza, tempo fa dovevo donarghe sangue a mia mamma però per fortuna no ga servido (per fortuna anche xke mi e i aghi ed il sangue no ndemo d'accordo..) Cita
Stefano79 Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Xè una roba utilissima e un gran gesto de civiltà . Quando qualche anno fa i ga mandado a tutti quella cedola per el consenso alla donazion. Per el momento no go ancora donà sangue, ma penso che inizierò a donar...i aghi no me fa impression P.S complimenti per l'idea de questo sondaggio Cita
assist Inviato 8 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Grazie stefano!Molto gentile!Se ti o chiunque altro gavè bisogno de info feme saver che go giusto un poca de conoscenza nell'associazione donatori sangue Cita
iaga Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Mi go donado sangue dai 18 ai 20 e dopo i me ga trovà un qualcosa per cui non posso più farlo. E se devo esser sincera me manca tantissimo la sensazion de quando vegnivo fora dal centro.. una sensazion de benessere e felicità che poche altre robe me ga dado. Gavevo tentado de far anche la donazion de plasma.. ma non ghe son mai rivada Per quanto riguarda i organi invece son un po' più titubante.. go sentido un paio de storie che me ga fatto passar la voia de scriver "si" sul cartoncin che a mi non me xè ancora rivado e penso che no me riverà neanche più. Disemo che se fossi sicura che i miei organi i me li tira via quando non go nessuna speranza de vita allora saria d'accordo.. ma adesso non go questa sicurezza e preferiso viver tutta la mia vita se ghe ne go la possibilità . Cita
iguanadan Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Donatore AVIS, ma non praticante da tre anni - cioè da quando sto a Torino, al momento problemini logistici: una grande città non ha gli ospedali comodissimi, e gira un'ambulanza apposta... solo che quando è sotto casa mia non posso mai per lavoro (mi hanno fatto capire che non apprezzano che si 'perdano' ore per la donazione... vabbè...), e di sabato non la incrocio mai... Cmq è splendido, apparte che a PN mi divertivo un sacco, perché conosci sempre qualcuno che lo sta facendo con il tuo stesso spirito, poi perché era gestito molto bene. Niente, mi avete fatto tornare la voglia: sabato prossimo giro la città alla ricerca del camioncino! d. Cita
Matt Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Xe una roba senz'altro utilissima... solo che finora no go mai fatto una volta stavo per cominciar, dovevo andar una matina, ma tra una roba e l'altra no son rivà e cussi son ancora qui che spetto de tornarghe... i organi, come che diseva iaga, xe un roba più complessa, forsi perche a pensarghe fa più impression... Cita
cucciolina Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Per quanto riguarda i organi invece son un po' più titubante.. go sentido un paio de storie che me ga fatto passar la voia de scriver "si" sul cartoncin che a mi non me xè ancora rivado e penso che no me riverà neanche più. Disemo che se fossi sicura che i miei organi i me li tira via quando non go nessuna speranza de vita allora saria d'accordo.. ma adesso non go questa sicurezza e preferiso viver tutta la mia vita se ghe ne go la possibilità . Concordo totalmente con Iaga!!!! Mi go messo no sul cartoncin: primo perchè la storia del silenzio-assenso me urta i nervi (in questo modo i cerca de approfittarse della gente che magari xe distratta o no ghe pensa). A proposito Iaga, te convien andar all'ASL e comunicarghe la tua intenzion de no donar i organi o de scriverlo su un foio con la tua firma e tenirlo in portafoglio perchè se no, anche se i tuoi genitori se opponi, no xe cosa far se i medici decidi de tirateli fora. Secondo perchè semo in Italia e le robe vien fatte all'italiana quindi, spesso, molto mal! Forsi son totalmente egoista a far sto discorso ma ve dirò che non me fido. Se fossi totalmente sicura che le robe vegni fatte ben e che no ghe fossi la speranza de continuar a viver lo faria per la gente che ga bisogno. Spesso decisioni così importanti vien prese con faciloneria ed essendo ottimista per natura voio viver la mia vita fino in fondo: nel bene e nel male! Cita
polpetta Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Xe una roba senz'altro utilissima...solo che finora no go mai fatto idem come sopra... e chissà nianche se la posso far.. se non sbaglio servi aver almeno un tot de kg de peso... giusto? comunque saria una bella cosa.. (ammetto che un po de disagio a parlar de sta roba me fa visto che non ne go molta conoscenza e... vedo che qua invece se abbastanza colti sull'argomento: complimenti ragazzi!) per quanto riguarda gli organi... bhe... saria propensa a farlo -come che se senti dir- solo in caso che non sia piu speranze per mi de viver..ovvero solo in punto de morte.. ma come dito prima non son sai esperta e prima de esser sicura al 100% de quel che go scritto me informerò.. per ora xe solo un pensiero.. Cita
Stefano79 Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 [Mi go messo no sul cartoncin: primo perchè la storia del silenzio-assenso me urta i nervi (in questo modo i cerca de approfittarse della gente che magari xe distratta o no ghe pensa Qua son d'accordo anche mi. El silenzio-assenso su un argomento cusì delicato xe una roba vergognosa...me ricordo ancora quel programma de Celentano dove lui stesso ga criticado in diretta sta roba. Cita
saretta Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Penso e credo sia una cosa utilissima nonchè necessaria! Mi donar sangue non posso, perchè casco perterra come una pera.. problemi de pression... Per i organi son in prima fila! Cita
Starlite Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Come la penso mi. No me sconvolgeria che per default fossimo tutti donatori, anzi... me paressi alquanto "normale". Quel che xe de decider xe fissar ben delle regole per dir "questo individuo xe morto - ovvero no ga più speranze de tornar a viver". E alora, se in condizioni adatti, se pol espiantar e trapiantar tutti i organi che pol tornar utili e far viver altre persone. Xe questo che xe ancora dificile me par. Ma el concetto de esser donatori de default de organi... per mi no xe sbaià . Xe solo de meterse PRIMA ben d'acordo sule regole. Cita
iguanadan Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Ma el concetto de esser donatori de default de organi... per mi no xe sbaià .Xe solo de meterse PRIMA ben d'acordo sule regole. Firmo, quoto e sottoscrivo. Quando sono morto prendetevi tutto, anche il Breil. Ma please, DOPO! d. Cita
cucciolina Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 No me sconvolgeria che per default fossimo tutti donatori, anzi... me paressi alquanto "normale". Fossi normale e giusto se TUTTI savessi che se i ga un incidente e i xe in coma i medici pol decider se te devi viver o se te devi morir (e non la tua famiglia). Ma non xe così! Non tutti sa de questa legge e il legislator questo lo sa. Stranamente questa legge xe venuda fora quando se parlava che l'Italia xe tra i ultimi posti al mondo nella donazion de organi. Adesso mi non voio dir che donar i organi xe sbagliado, anzi, xe un gesto de grande responsabilità e coraggioso. Ma mi amo profondamente la vita e non perdo mai la speranza! SEMPRE E COMUNQUE Xe stade persone che se ga risveiado dal coma dopo 15-20 anni e dopo che i medici ga dito che no iera niente de far. La tecnologia avanza, così come le nuove scoperte e non te sa mai cosa poderà succeder doman. Spero de aver espresso ben el mio pensiero! Ogni tanto no me fazo capir ben Cita
Maurice Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Favorevole....per ora go 15 anni e no me preoccupo Gavè sentido de quel omosessuale che no ga podù dar sangue,appunto perchè gay? Mi trovo giusto....Voi? Cita
granzo Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 In un mondo de onesti donar organi fossi una bela roba...utile per i altri. Pero` mi vivo in questo mondo e no in quel'altro, cussi` me toca pensar che i me vol cavar via i organi per metergheli a un altro per el semplice motivo che i ghe guadagna co' le operazioni. Alora preferisso morir in pase con tuti i tochi che mama e papa` me ga fato! Mi no go ricevudo nissun cartoncin, pero` prima de quel i gaveva fato circolar qualcossa de simile e mi lo go taca' co' la tessera sanitaria, dove xe scrito che no intendo donar i mii organi. Comunque amiro quei che lo fa, magari co' ghe mori un fio. Mi no poderia viver col dubio che go dado l'ok ai dotori per copar mio fio per poderghe tirar fora i organi!!! Xe meio che i continui a studiar le celule staminali e la possibilita` de ricostruir i organi con quele. Cita
Starlite Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Ma non xe così! Non tutti sa de questa legge e il legislator questo lo sa. Stranamente questa legge xe venuda fora quando se parlava che l'Italia xe tra i ultimi posti al mondo nella donazion de organi. Mi me par come che bona parte dela gente in Italia xe ignorante e se no xe ignorante no ghe frega o se no xe ignorante e ghe frega i ga tropo i paraoci e no i ga voia de pensar per cui i fa quel che disi i altri inveze che pensar con la propria testa Basta veder come xe anda' i referendum sulla "procreazione assistita". Questo xe un altro discorso ma che ga conseguenze pratica su ste robe. Cita
Starlite Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Gavè sentido de quel omosessuale che no ga podù dar sangue,appunto perchè gay?Mi trovo giusto....Voi? Se saria per el solo fatto de esser gay saria notevolmente sbagliado. Ma visto che no xe per quel solo fatto, ma perché xe *una serie de fattori de rischio* de cui tignir giustamente conto... Alora no xe sbagliado. Nianche un etero che ga did 10.000 partner diversi (e rapporti non protetti) l'anno no penso che i lo fazi, giustamente, donar sangue. Stemo atenti a no discriminar *senza* motivo giustificado. Cita
tommy781 Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 da sette anni dono sangue, da 6 son donator de organi e de midollo, quest'ultima roba xe sai importante, la compatibilità per el midollo xe rarissima e più donatori ghe xe e più aumenta le possibilità . la donazion de sangue porta via pochissimo tempo, se rivè fe un salto o al maggiore o al burlo, per la donazion del midollo podè rivolgerve dove donè sangue, per gli organi...bè mi son dell'idea che se moro tanto val far viver qualchedun altro. Cita
granzo Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 da sette anni dono sangue, da 6 son donator de organi e de midollo, quest'ultima roba xe sai importante, la compatibilità per el midollo xe rarissima e più donatori ghe xe e più aumenta le possibilità . la donazion de sangue porta via pochissimo tempo, se rivè fe un salto o al maggiore o al burlo, per la donazion del midollo podè rivolgerve dove donè sangue, per gli organi...bè mi son dell'idea che se moro tanto val far viver qualchedun altro. El problema xe che no i te tira via i organi da morto ma da vivo! Cita
Starlite Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 El problema xe che no i te tira via i organi da morto ma da vivo! Organi morti no servi A parte i scherzi... questo xe el problema che intendevo... Bisogna decider ben quando xe possibile dir che un essere umano xe "irrecuperabile". Xe un concetto brutto ma no so come dir altrimenti. E xe dificile anche dir quando. Xe questo, fondamentalmente. Cita
granzo Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 El problema xe che no i te tira via i organi da morto ma da vivo! Organi morti no servi A parte i scherzi... questo xe el problema che intendevo... Bisogna decider ben quando xe possibile dir che un essere umano xe "irrecuperabile". Xe un concetto brutto ma no so come dir altrimenti. E xe dificile anche dir quando. Xe questo, fondamentalmente. So che i organi morti no servi perche` col sangue no circola piu` la carne comincia a marzir. Anche se fossi facile stabilir quando uno xe morto, mi no me fido che i la conti giusta co' riva el momento! E savendo quanto imbroia l'essere umano, preferisso no ris'ciar. Cita
Starlite Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Anche se fossi facile stabilir quando uno xe morto, mi no me fido che i la conti giusta co' riva el momento! E savendo quanto imbroia l'essere umano, preferisso no ris'ciar. Alora no doneremo mai i organi. Ti no te se fidi... ma no te ga le conoscenze per dir? Mi no le go.. quindi per forza de cose devo fidarme dei dotori. Cita
Stefano79 Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 Donar, come go za dito xè un gesto bellissimo e necessario. Basta pensar che anche mi un giorno podesi aver bisogno de un organo e se nisun lo donasi saria fregado. Ciò nonostante comprendo benissimo le preoccupazioni de Granzo. In effetti i dottori sa esser spesso dei bravi trapoleri. Le operazioni avvien a porte chiuse e no xè ammessi "ospiti". L'unico testimone xè el paziente che xè sotto anestesia, quindi come se no ghe fossi.....Lori i podesi farme quel che i vol che nisun vegnerìa mai a saver. Quando i fa qualche capela i trova sempre el modo de dir che xè sta qualche "complicanza" che statisticamente succedi.......se senti sai raramente de medici radiadi..... Quindi no so...mi voio fidarme ugualmente e go firmà per donar, ma no posso darghe torto a chi no se la senti de correr el rischio. Cita
granzo Inviato 8 Settembre 2005 Segnala Inviato 8 Settembre 2005 (modificato) Alora no doneremo mai i organi. Ti no te se fidi... ma no te ga le conoscenze per dir? Mi no le go.. quindi per forza de cose devo fidarme dei dotori. spieghite meio...che conoscenze e per dir cossa? Modificato 8 Settembre 2005 da Starlite Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.