SandroWeb Inviato 13 Settembre 2005 Segnala Inviato 13 Settembre 2005 Se parlava za de una roba del genere in una precedente discussion, però saria cocolo veder quanti tornerà zo in tribuna e quanti invece se metterà nel settor più in alto... Dopo anni passadi in anello superiore e dopo lo scorso anno fatto in tribuna, penso che me accomoderò in primo anel Cita
tuxav Inviato 13 Settembre 2005 Segnala Inviato 13 Settembre 2005 Primo anello forsi ogi go za l'abb in man : D: e... domenica tuti pronti per el primo derby!! yeppa :D :D :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
Fabieto Inviato 13 Settembre 2005 Segnala Inviato 13 Settembre 2005 mah... se in A1 te se fazevi l'abbonamento in curva e dopo te se sentavi dove te volevi figurite in B1... digo 1° anel e tanto dopo so za che sarò sempre in tribunetta... Cita
tuxav Inviato 13 Settembre 2005 Segnala Inviato 13 Settembre 2005 Da ora sono il felice possessore dell'abbonamento al primo anello... abb. numero 3 !!! :D il numero perfetto... speremo porti fortuna :D :D Yepppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Cita
cucciolina Inviato 13 Settembre 2005 Segnala Inviato 13 Settembre 2005 Mi vado zo finchè posso! Son una donzella e pago de meno quindi approfitto Cita
SandroWeb Inviato 13 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 13 Settembre 2005 Mi son abbonato numero 6 Cita
Giada Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Viste le finanze scarse opterò per el primo anello... anche per nostalgia de quando che andavo in curva. Scuseme la domanda ma in sti giorni no go segui sai: i abbonamenti dove se fa? in Ticket Point, in sede o dove? Cita
SandroWeb Inviato 14 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 14 Settembre 2005 i abbonamenti dove se fa? in Ticket Point, in sede o dove? Ticket Point de Corso Italia, aperto dal lunedì al sabato Cita
cucciolina Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Scuseme la domanda ma in sti giorni no go segui sai: i abbonamenti dove se fa? in Ticket Point, in sede o dove? Gli abbonamenti se li fa al ticket point e xe diritto de prelazion pre i vecchi abbonati fino al 20/9. Dai Giadina, vien zo! Vabbè che no xe più Doati de veder de vicin, me te podessi venir zo a veder Moro almeno E poi noi paghemo de meno Cita
Giada Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Mi pago de meno ma mio moroso no quindi o femo i "separati in casa" oppur me sa che me toccherà andar su!!! Gavendo apena compra casa gavemo el portafogli alquanto svodo Cita
tuxav Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Penso che l'importante xe che el palax sia pien de gente... saria cmq bruto veder le tribune svode e el primo anel pien... Esisti un sito uficiale dela pall.ts dove se pol veder, x esempio, a che ora i zoga domenica?!?!? :D Cita
80 revival Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Ciao a tutti! Chi vol far tifo e sostener la propria squadra,e darghe quella spinta tipo gara 3 con Venezia dove iera la belezza de 4000 pers one vegni sotto in tribunetta...più siamo e meglio è...Podè anche far l'abbonamento in anel e dopo venir zò...tanto i controlli xe alquanto blandi...Sto anno gavemo Gorizia,Pesaro(odiosi),e tante altre squadre con gruppi ultras al seguito...no lasseremo miga che sta gente gioghi in casa...no?Dai che con un poca de bona volontà se pol far qualcossa anche a livel de tifo...Saluti particolari a NSF! Cita
Born to run Inviato 14 Settembre 2005 Segnala Inviato 14 Settembre 2005 Ciao a tutti! Chi vol far tifo e sostener la propria squadra,e darghe quella spinta tipo gara 3 con Venezia dove iera la belezza de 4000 pers one vegni sotto in tribunetta...più siamo e meglio è...Podè anche far l'abbonamento in anel e dopo venir zò...tanto i controlli xe alquanto blandi...Sto anno gavemo Gorizia,Pesaro(odiosi),e tante altre squadre con gruppi ultras al seguito...no lasseremo miga che sta gente gioghi in casa...no?Dai che con un poca de bona volontà se pol far qualcossa anche a livel de tifo...Saluti particolari a NSF! Cussì me piasi!!! Penso de gaver capì chi te son.. Cita
Fabieto Inviato 15 Settembre 2005 Segnala Inviato 15 Settembre 2005 Grande 80 revival!!!! Benvenudo sul SdS!!! Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 15 Settembre 2005 Segnala Inviato 15 Settembre 2005 80 revival Rulezzzz!!!!! mittico! te saluda Tito Torrisi Cita
cucciolina Inviato 27 Settembre 2005 Segnala Inviato 27 Settembre 2005 In clamoro ritardo rispetto agli anni passati, oggi me go fatto l'abbonamento. Per la prima volta in vita mia andarò in tribuna Me veniva de pianzer però, 310 euro per tre abbonamenti Speremo che lo spettacolo sia all'altezza Cita
paladozza ritorneremo!! Inviato 27 Settembre 2005 Segnala Inviato 27 Settembre 2005 perchè mi no go capì...mah... cmq...born to run te ieri ieri sera? cossa gavè deciso? cmcmq bravi muli bravi.... Cita
Born to run Inviato 27 Settembre 2005 Segnala Inviato 27 Settembre 2005 Non go riva a andar ma me gà aggiornado 80 revival via sms, ma nn go ancora capido ben cosa femo. 80r fame saver.. Cita
80 revival Inviato 27 Settembre 2005 Segnala Inviato 27 Settembre 2005 Caro "Born to run" te so dir qualcossa de più doman o giovedì,comunque xe bone possibilità de metterse la.Se sentimo via sms sti giorni.Ti comunque manda sms per ingrumar gente per domenica.Confermo anche un pullman da Osimo... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.