Jump to content

Recommended Posts

Posted

Molti me ga chiesto se xe la possibilità de metter l'ora nei messaggi che appari nello shout-box: ebbene, me iera sfuggido el fatto che, cliccando nel link "Shout" in alto a sinistra immediatamente sotto la barra del titolo, xe possibile veder l'ora de inserimento del messaggio.

:bye:

Posted

si ma andar la xe scomodo..

mi leggio la shout sora che xe molto + immediata.

2 richieste/proposte:

-l'ora nei messaggi anche la (ihihih devi esser un cine metterla? :D)

-farla andar i messaggi nell'ordine cronologico contrario (stessa direzion però) cussì se riva a legger la sequenza correttamente.

voi cosa disè ?

Posted
-farla andar i messaggi nell'ordine cronologico contrario (stessa direzion però) cussì se riva a legger la sequenza correttamente.

Kiri, te son ancora imbriago de ieri sera.... te ga annusado troppo la mia grappa al melon :merodolodalrider::merodolodalrider:

Che differenza fa se gli shouts vien letti dall'ultimo al primo o dal primo all'ultimo? El solito rompi togne :D

Posted

Che differenza fa se gli shouts vien letti dall'ultimo al primo o dal primo all'ultimo? El solito rompi togne :D

concordo in pien (specie sul rompitogne :grin::merodolodalrider: ) con cucciolina :piacere: . Anche mi me va ben cussì come che xe e pò se go bisogno de veder l'ora vado sul Shout e xe fato lavor :ehsi:

:bye: