saretta Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Visto che tra poco me meterò a cusinar, farò una bella parmigiana... me xè venu el sgiribizz de saver se a voi ve piasi cusina e cosa.. O se non ve piasi per niente.. Mi si, me piasi, me diverto anche. Cusino soprattutto primi piatti e dolci, tanti dolci... Cita
theoreds Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Visto che tra poco me meterò a cusinar, farò una bella parmigiana... me xè venu el sgiribizz de saver se a voi ve piasi cusina e cosa.. O se non ve piasi per niente..Mi si, me piasi, me diverto anche. Cusino soprattutto primi piatti e dolci, tanti dolci... Saretta quando xè che te me inviti a cena? Cita
Stefano79 Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 tanti dolci... Volemo assaggiar Purtroppo no so cusinar un granchè...so far poche robe . Ma go comunque in programma de imparar Cita
saretta Inviato 23 Dicembre 2005 Autore Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Visto che tra poco me meterò a cusinar, farò una bella parmigiana... me xè venu el sgiribizz de saver se a voi ve piasi cusina e cosa.. O se non ve piasi per niente..Mi si, me piasi, me diverto anche. Cusino soprattutto primi piatti e dolci, tanti dolci... Saretta quando xè che te me inviti a cena? eh omo... volevo dirve de venir per el mio comple...ma se via!!!!! cmq non te preocupar che appena xè occasion ve ciamo su! Cita
polpetta Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 dipendi da cosa go de far.. me piasi sai far dolci anche se ultimamente la mia produzion se ga limità.. qualcosa de salà so anche farla...ma go de imparar prima o poi Cita
Kiki Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Me piasi sai cusinar dolci (biscotti in particolare) e provar tante ricette nove! Basta che trovo una bona ricetta con tante figure e spiegazioni e son contenta! Cita
J3n4 Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Adoro cusinar, me diverto una cifra e me piasi sperimentar e inventar abbinamenti e robe nove. El problema xè el tempo che manca e cusì lo fazo poche volte. Come altre de voi prediligo i dolci (sarà perchè son na golosa fora amniera e quindi me autogratifico ) ma no son tanto mal nianche nel resto dei. Disemo che me la cavicchio. Cita
Cat832 Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Prima de andar a conviver, nn me interessava minimamente. Da agosto, go dovudo imparar e rangiarme, visto che son una bona forchetta, e devo dir che nn me dispiasi perniente, anche perchè le robe le me vien bone, infatti per la vigilia e per nadal, provo far mi tutto per la prima volta, e se va mal, podemo sempre ordinar una pizza.....speremo ben Intanto i biscotti xe vegnudi sai boni, vederemo el resto. Cita
Maurizio72Ts Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Saretta quando xè che te me inviti a cena? eh omo... volevo dirve de venir per el mio comple...ma se via!!!!! cmq non te preocupar che appena xè occasion ve ciamo su! lori sarà anche via, ma mi resto a Trieste . Se servi qualchidun che se sacrifichi per la patria (ehm.... ) vegno volentieri Cita
assist Inviato 23 Dicembre 2005 Segnala Inviato 23 Dicembre 2005 Mi me piasesi far qualcosa.....ma no go mai cusinado in vita mia Cita
trert Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 mi me diverto far pastroci.. se poi verzemo un altro sondaggio Sei bravo a cucinare? NO! eheh son proprio negado Cita
Ghost Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 A me paice mangiare... Quindi se serve beta testing di quello che cucinate sapete chi invitare Cita
assist Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 A me paice mangiare...Quindi se serve beta testing di quello che cucinate sapete chi invitare Me associo! Cita
Starlite Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 Mah... go votado si.. no so far granchè, fazo ssai poco, ma tuto somado no me dispiasi. Se non altro me rangio e no moro de fame Se go de farme el pranzo ghe la fazo Una pastasuta (magari col sugo pronto ), do' ovi, un pollo ale mandorle, una fetina apanada... Cita
iaga Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 Go votado "si" perchè me piasi cusinar, specialmente i dolci.. e par che vegni sempre tutto mangiabile Cita
diego Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 Te raccomando Saretta sora l'ultimo strato metighe formaggio pecorin. E magnila accompagnada con una bona bottiglia de Lambrusco de Sorbara.Bon Appetito Cita
cucciolina Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 Ecco la pecora nera.... Non me piasi cusinar e, aggiungo, per niente. E poi non me riesci un granchè (domandeghe all'Admin ) Dio...me rangio per una pastasuta però no xe el mio, ecco Cita
Maurizio72Ts Inviato 24 Dicembre 2005 Segnala Inviato 24 Dicembre 2005 Ecco la pecora nera.... Non me piasi cusinar e, aggiungo, per niente. oh...bene bene.... za che te ga voia de imparar.... domani tuti a pranzo da cucc (te basta 30-40 invitadi??? ) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.