Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Visto che tra poco me meterò a cusinar, farò una bella parmigiana... me xè venu el sgiribizz de saver se a voi ve piasi cusina e cosa.. O se non ve piasi per niente..

Mi si, me piasi, me diverto anche. Cusino soprattutto primi piatti e dolci, tanti dolci...

:D

Inviato
Visto che tra poco me meterò a cusinar, farò una bella parmigiana... me xè venu el sgiribizz de saver se a voi ve piasi cusina e cosa.. O se non ve piasi per niente..

Mi si, me piasi, me diverto anche. Cusino soprattutto primi piatti e dolci, tanti dolci...

Saretta quando xè che te me inviti a cena? :lol:

Inviato

eh omo... volevo dirve de venir per el mio comple...ma se via!!!!! cmq non te preocupar che appena xè occasion ve ciamo su!

Inviato

Me piasi sai cusinar dolci (biscotti in particolare) e provar tante ricette nove! Basta che trovo una bona ricetta con tante figure e spiegazioni e son contenta! :D

Inviato

Adoro cusinar, me diverto una cifra e me piasi sperimentar e inventar abbinamenti e robe nove.

El problema xè el tempo che manca e cusì lo fazo poche volte.

Come altre de voi prediligo i dolci (sarà perchè son na golosa fora amniera e quindi me autogratifico :p ) ma no son tanto mal nianche nel resto dei.

Disemo che me la cavicchio.

:rolleyes:

Inviato

Prima de andar a conviver, nn me interessava minimamente. Da agosto, go dovudo imparar e rangiarme, visto che son una bona forchetta, e devo dir che nn me dispiasi perniente, anche perchè le robe le me vien bone, infatti per la vigilia e per nadal, provo far mi tutto per la prima volta, e se va mal, podemo sempre ordinar una pizza.....speremo ben

Intanto i biscotti xe vegnudi sai boni, vederemo el resto.

Inviato

eh omo... volevo dirve de venir per el mio comple...ma se via!!!!! cmq non te preocupar che appena xè occasion ve ciamo su!

lori sarà anche via, ma mi resto a Trieste :D . Se servi qualchidun che se sacrifichi per la patria (ehm.... :rolleyes: ) vegno volentieri :grin::merodolodalrider:

Inviato

Mah... go votado si.. no so far granchè, fazo ssai poco, ma tuto somado no me dispiasi.

Se non altro me rangio e no moro de fame :D Se go de farme el pranzo ghe la fazo :D

Una pastasuta (magari col sugo pronto :D), do' ovi, un pollo ale mandorle, una fetina apanada...

:foracolcul:

Inviato

Te raccomando Saretta sora l'ultimo strato metighe formaggio pecorin. E magnila accompagnada con una bona bottiglia de Lambrusco de Sorbara.Bon Appetito :vino::vino:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro