Jump to content

Recommended Posts

Posted
me ga piaso molto

Quoto in pieno, go riso come un matto.

E soprattutto no'l copia nissun (a differenza de King Kong - vedi mio intervento su topic apposito).

Certo no'l gà effetti speciali, non servi. Gà solo una sana e originale comicità.

Penso che tutto el film xe costado come 5 minuti de Kong.

Ciao a tutti :bye::bye:

Posted
go ridu come un mato...ciò splendido e divertentissimo

Ovviamente quoto. Xe una scena in particolar quando a Pieraccioni, che se ga messo con la psicologa degli animali, ghe vien dado in brazo go ridu come un mato...ciò splendido e divertentissimo un orsetto, perchè se non lo culla l'orsetto el butta su la medicina che ga ciolto.

Allora riva un amigo e ghe fa, in toscano e con ovvia a ria da ciolta per cul:

"Occhè tu ti culli l'orso?" e lo varda con aria da sciafe.

E Pieraccioni ghe rispondi (sempre ovviamente in toscano) "Si, i lupi erano finiti"

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Beh, lo ga dito in un modo e in una ambientazion, che go tacado a rider come un matto, credevo de ciapar un colpo. El Piera xe un genio..... e spendi meno che quel de King Kong :down:

Posted

lo go visto ieri...e devo dir che xe veramente un bel film!

El xe "genuin" e poi pieraccioni xe molto bravo, come attor, ma sopratutto come regista, el riva a crear ste situazioni veramente improbonibili condide da una comicità sana :clapclap:

Certe scene iera veramente fantastiche, mi me ga fatto sai rider co el iera in gita scolastica e xe rimasto fora della porta e iera l'alunno che ghe rompeva...la canzon che cantava all'orsetto lavatore e tante altre! :p

inoltre, ma non servi che lo digo mi, bravissimo panariello e ceccherini che in sto film ga un ruolo veramente particolare!

Xe el film più bel che go visto i nsto ultimo periodo, no servi effetti speciali per render bel un film...complimenti a pieraccioni! :ave:

• 2 weeks later...
Posted

a mi sinceramente el novo film de leonardo pieraccioni me ga piasso tanto..forse anche de piu dei veci...lo go visto oggi in cine..ghe lo consiglio a tutti! :DDDD:DDDD:DDDD:DDDD:DDDD

Posted

l'altro giorno me xe capità de legger la critica de sto film sul piccolo.. in poche parole i disi che pieraccioni devi finirla con el far film fotocopia!

mi go visto l'altro giorno il paradiso all'improvviso.. x mi no se pol dir che xe film fotocopia! la storia e l'intreccio xe diversi!

sì..parla tutti e 2 de amor..xe tutti e 2 condidi da imprevisti.. ma questo fa parte del stile de pieraccioni...

e allora che dire della coppia boldi-de sica?

anche lori fa tutti film "fotocopia"!

semplicemente el stile loro xe questo e no se cambia!

Posted
l'altro giorno me xe capità de legger la critica de sto film sul piccolo

Non stemo dar retta al bugiardello, dei. Se tutti lo ciama cussi' ghe sara' pure un motivo, no??

Forsi chi ga fatto la recension ritien che xe un film fotocopia perche' lui, come tutti i film magna pop-corn durante lo spettacolo. O forse perche' ghe xe sempre quell'attor strano, come se ciama, Pieraccioni?

Ma 'ndemo dei, lassa perder questo genere de recension, chissa' che film che ga visto. :baston::baston::baston:

Posted

una volta un mio professor all'Universita' ga dito che: "l'importanza dei giudizi stupidi e' quello di farti rivalutare quelli sensati" - Me ga' sai colpido, par na monada, invece xe una grande verita'.