Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato
Mah, mi zogavo, una volta, ma poi me son stufà perchéno rivo a trovar dei schemi che me porti via più de 5 minuti per completarli.

Perché no femo un torneo?????

Eh no saria mal, no...

Inviato

Ghe ne go sai sentido parlar, ma no go mai provado a zogarghe. Non so se per pigrizia o perchè no me attira.

Cmq per el torneo me tiro fora, preferiso farne uno a biscola! :lol:

Inviato

A mi me piasi e lì go fatti ma no gò capì una roba:in certe occasioni me tocca andar a tentativi perchè xè più de una soluzion e anche incerta,xè possibile?

Inviato
e come funziona 'sto giogo?

me gavè incuriosido :)

Xe una tabella 9X9 a sua volta suddivisa in altre 9 tabelline 3x3.

In partenza ghe xe dei numeri compresi tra 1 e 9 za inseridi e te devi completar el schema inserendohene altri sempre compresi tra 1 e 9 in modo che in ogni riga, in ogni colonna e in ogni tabellina 3X3 compari tute le cifre e una volta sola.

Cocolin come passatempo anche se no son fanatica. Giochino stile setimana enigmistica.

Più che zogo matemetico xe un zogo de logica. I numeri in sto caso servi solo come simboli. Se inveze de numeri ghe fossi 9 lettere 'ndassi ben uguale.

Inviato

Sudoku per babe? Un roseto, una borseta, un per de scarpe, un mascara, un asorbente, un regipeto, un fondotinta, un tanga e un diamante, al posto dei numeri da 1 a 9... :merodolodalrider::baba:

va ben... e con questa...

anche mi quei del sito de Repubblica no me vien :( Ogi go prova' do' volte... :pianto:

Inviato
@tifone: in che senso aiutarte? te vol la soluzion?

No trert no voio la soluzion,il mio problema xè che gò uno schema de partenza però no go trovà un numero certo al 100 x 100 che posso metter in una casella ma go trovà alcuni numeri che pol andar in due caselle differenti,quindi o mi son fora e non capisso niente o se devi andar a tentativi al 50 x 100,volessi capir questa roba ecco.Grazie per la collaborazion. :ave::ave:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro