Jump to content

rossi fumi domani in f1

Recommended Posts

Domani xè el grande giorno...vale rossi fa le prime prove ufficiali in f1 e su internet sui vari siti motoristici oggi no go trovado notizie...che i fazi silenzio x poderghene parlar doman in lungo e in largo???

cmq son sai curioso de veder come el va :superman:

Mah....continuo a non capir sta mossa della Ferrari :down:

Se xe per quel semo in do, a no capirghe niente :wacko: (ma questo se saveva za, vista la nostra veneranda età :p ).

A quanto sembra la Ferrari, con sta mossa, la volessi gaver el sostituto de Shumacher quando questi se ritirerà, ma la vedo sai dura x Rossi in quanto xe tropa diferenza tra macchine e moto.

:cherobeara: Mah...vederemo anche questa... :cherobeara:

Ieri ragionavo su questo....Credo che sia solo una mossa pubblicitaria e basta. Un fa anni de gavetta partindo dai go kart per poi passar alle altre formule per poi magari no rivar mai in formula 1 in tutta la sua vita.

Arriva Rossi, senza aver mai messo pie in macchina ancora un poco, e i lo piazza a far test sulla macchina più conossuda al mondo?? Mah.... No posso che pensar che sia solo pubblicità.

Rossi sostituto de Schumi :wub:? Schumi xe insostituibile :D

Concordo con cucc sul fatto che sti test per rossi xe un'ingiustizia nei confronti de chi lavora da anni per raggiunger sti traguardi..........no xe rispettoso e no xe giusto che per quel che credo sia un capriccio, ghe vegni dada questa opportunità.

Oh, stesso discorso val anche per biaggi.......solo che per lui xe ancora + triste perchè el xe stado scarigado de tutti.

mah...mi no vedo inveze perchè no... :confused:

la formula1 xè un mondo a parte...la gavetta in realtà centra sai poco secondo mi nelle formule minori...cioè pol aiutar senz'altro...ma tanto dopo in formula1 te porta el sponsor e la vagonada de soldi che servi solo per presentarse...

adesso come adesso alla formula1 ghe servi qualchedun che la riporti a gaver visibilità... :ehsi: xkè per mi in questo momento la f1 in generale xè parecchio inguardabile... :cesso::disgust:

se vale riva a far ben :ehsi: , perchè no ? :confused:

chiaro el podeva provar altre macchine se i ghe proponeva ma fin'ora solo la ferari se ga sburtado x farlo girar anche xkè rossi sulla ferrari voleria dir un talian sul ferarin che no xè una roba che sucedi sai spesso purtroppo. :incazzado:

logicamente el devi dimostrar ai altri e a lui che el pol girar x vinzer xkè altrimenti no gaveria scopo. :ehno:

non son convinto che el mondo dela f1 sia pronto a gaver un folletto come rossi in realtà e forse questo xè quel che spaventa un po' i altri manager e piloti...xkè ve vede la prima vitoria de vale in f1 come el poderia festegiar con el fanclub???

e come reagiria i altri??? :cherobeara:

forse x questo el saria + x el mondo del rally dove el ga za dimostra de gaver zata :ave:

logico pol eser ufo come discorso... :cossaaa?:

ma...

ieri el ga girado a 1 secondo dal cruko... :ave::ave::ave:

che x fortuna (x mi che no lo poso veder) nol xè insostituibile :vafora::vafora::foracolcul::merodolodalrider:

Ormai in questo buisness xe solamente soldi.........no el xe la per le sue doti ma solo per rialzar ascolti e incassi in prevision futura.......mi onestamente go smesso da molto de vardar F1 perchè no xe più interessante e anche se ghe sarà lui non cambierò direzion.

W la superbike! Ave Troy Bayliss :ave:

Sicuramente el mulo ga zata anche con l'auto, ma a mio avviso nol xè ad altissimi livei come con la moto.

Tra guidar una moto e un'auto xè differenze esorbitanti. Xè difficilissimo che uno rivi ad ecceller in entrambe le specialità.

El fatto de aver fatto un giro in tempi bassissimi no xè una garanzia. Bisogna veder se el riva a regger per tutto un gran premio che xè sai più lungo de uno de moto. Poi xè lo stress psicologico diverso, i rientri ai box (che con la moto no xè).....insomma, la vedo dura :unsure:

Me par che xè sta un precedente de un famoso corridor che dalla moto xè passà alle auto solo non me ricordo el nome. Cmq el mulo xè giovine e con un po' de esperieza in + el pol farghela.

Si ghe iera anche se non me ricordo el nome......solo che all'epoca girava meno soldi e meno richieste d'immagine da parte del prodotto F1.

Tornando su Rossi, non volessi mai vederlo su una rossa, perchè la F1 me ga stufà e nauseà nei ultimi anni.

Però son sicura che Vale saria in grado de far ben anche de là, visto che el ga la velocità nel DNA.. ovvio che xè diverso far tutto el GP che do giri de prova.. però.. non vedo l'ora de veder Vale al posto de Schumi.. :D

(Xè tutto una contraddizion quel che go scritto.. :D però la penso cusì :D )

:bye:

Tornando su Rossi, non volessi mai vederlo su una rossa, perchè la F1 me ga stufà e nauseà nei ultimi anni.

Su questo son d'accordo........cmq anche se rossi andasi in f1, xe de saver che no xe facile dar spetacolo come in moto....no xe che qua te pol sbachetar la macchina o farghe fumar le gomme. Per mi rischia de esser un'arma a doppio taglio.