Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

el 14 de febbraio esci el novo libro della mitica Patricia Cornwell

(cussi' mio mari' sa zà cossa ciorme de regalo :lol: ) che se ciama "Predatore"

mi adoro tutti i suoi libri e anche quei de Kathy Reichs....

gavessi volu' diventar anatomo-patologa (no per niente la criminologia xe la mia grande passion!)

Manu

Inviato

no vedo l'ora de legerlo!!

e a fine giugno dovessi uscir l'ultimo de Kathy Reichs (sperando che sia meio de "ossario" O| )

mioooooooooooooooo!!!!

• 2 settimane dopo...
Inviato

comprado,letto e finido ieri sera

no xe mal,ma no xe sicuramente a livel de postmortem o la fabbrica dei corpi

no so, co te lo finisi te resta come una sensazion de incompiuto...boh...

son perplessa...

Inviato

ahiahi...me iera za successo con un'altro per de sui libri...speremo ben. (questo novo no lo go ancora ciolto :unsure: )

ops, desso che ghe penso, me sa che go ancora de leger el libro precedente a questo :grin: . Devo deciderme a molar el SDS una volta per tute :merodolodalrider:

• 2 settimane dopo...
Inviato

go finido ieri sera de leger el libro ( 2 libri, predatore e quel precedente, in 4 giorni....un fulmine :p ) e devo dir che, come za dito da manu più sora, el final te lassa un poco perplesso come se mancassi un toco.

A parte questo particolar devo dir che el me ga piasso sai, speremo che l'autrice contiuni sempre cussì :D .

Inviato

eh si!!

anche se le storie no xe piu' al livel de postmortem o de la fabbrica dei corpi me son afezionà ai personagi (in un altro forum go el nick "kay scarpetta"! no digo altro!)

e spero che la continui a scriver in futuro!!

un altra che merita leger xe Kathy Reichs, antropologa forense che la scrivi libri simili alla Cornwell...niente mal! :lol:

Inviato

Maurizio nela lista che te go mandà via mp me son dimenticà de agiunger un altro libro dela Cornwell che no go neanche mi,ormai el xe introvabile e daria chissà cossa per averlo ma.. :pianto: no lo go mai trovà

xe un libro che la ga scrito tanti ani fa con le ricette de cucina descritte nei sui libri(quando la prepara la zena per Marino o per Lucy) quindi no xè un romanzo ma una roba strana..no so neanca el titolo purtroppo...

magari trovarlo..............

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro