Jump to content

Recommended Posts

Posted

Quali xe le robe più frequenti che fè quando se in cesso? Mi normalmente leggio perchè concilia... :D

Massimo rispetto a chi voterà "soffro..." :cesso:

Votate! :ok:

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mi me concentro.

Fazo le robe rapide.. vado, fazo e torno.

Un momento de concentrazion per assaporar el momento al meglio.... e via....

dopo oviamente neto ben tuto e struco el boton (eh si... no se tira più la cadena) :cesso:

Posted

Sa cossa che xe... che mi tiro la cadenella con troppa forza... e qualche volta me la son trovada in man... e là dopo diventa imbarazzante... :D

Posted
Mi conoso un che inveze de tirar la cadenela, el tira le maniglie dela porta zo pe'l cesso, e dopo tira l'acqua :rotfl:

Importante che no ghe sia rumori de sfregamento :oops::baba: (Starlite capirà)

Posted

Come ghe disevo in privato a Sandro....

pensar a un omo che ca*a no me fa particolarmente schifo o impresion.... xe normale...

ma quando se trata de pensar che lo fa una mula... me fa come riguardo :wacko:

Insoma... me xe dificile pensar che anche la m**da dele mule spuza :D

Posted
Come ghe disevo in privato a Sandro....

pensar a un omo che ca*a no me fa particolarmente schifo o impresion.... xe normale...

ma quando se trata de pensar che lo fa una mula... me fa come riguardo  :wacko:

Insoma... me xe dificile pensar che anche la m**da dele mule spuza  :D

Secondo mi Starlite ti te devi aver seri problemi... :p

E poi me fa più schifo pensar a ti in bagno che a una mula... :rotfl:

• 3 months later...
Posted

'Sto sondagio xe sta' proprio edificante, adesso me sento ...come dir.....piu` libera! :p

ciau............................................granzo

Per starlite e per chi che ghe interessa

Per completar la risposta, diro` che no go votado perche` ogni volta che uso el bagno xe un caso a se stante. Come dir...son imprevedibile :D Qualche volta xe una roba rapida, qualche volta me rilasso legendo un libro ( no tuto oviamente :lol: ), qualche volta le parole crociate, qualche volta fazo progeti sul futuro, qualche volta telefonando......co' son in vasca scolto musica, legio e dormo...nel caso che a qualchedun podessi interessarghe :lol: .........bon, me par che basti, o vole` saver altro?

ciau.................................................................................granzo

Posted
'Sto sondagio xe sta' proprio edificante, adesso me sento ...come dir.....piu` libera! :p

ciau............................................granzo

Però no go capido cos che te ga votado :rotfl:

Comunque ieri sera me son visto un film in cui iera un battudon che me xe vignu' in mente adeso che go riletto le varie possibilità de risposta al sondaggio:

"Al mondo esisti due tipi de persone: quele che ga le emorroidi, e quele che ghe ga de vignir" :rotfl:

Posted
"Al mondo esisti due tipi de persone: quele che ga le emorroidi, e quele che ghe ga de vignir" :rotfl:

Orca ciò... sta frase gavessi podù dirla Schopenhauer...che pessimismo... :down:

:cesso:

• 2 months later...
Posted

Per el brusor...go za dado...e xè sta saisai doloroso :pianto:

Comunque disi che co te vien una volta, po' facilmente te rornerà...che cùl, ara! :puntini:

Per quanto riguarda el sondagio: xè davero disgustoso!

Pegio ancora xè Star che ne parla de odori corporali!!! :cherobeara::frusta:

Infine...mi al bagno legio, tlefono, studio, zogo...

Posso far de tuto...e xè cussì bel...ma come fe a "concentrarve" per far veloce?

Xè un dei piaceri de la vita! :punk:

• 1 month later...
Posted
Xè un dei piaceri de la vita! :punk:

Una delle robe + fighe che possi esser xe fumarse un cicchin nel mentre... cussì te ga tutto in presa diretta... :D

Posted

D'altronde "Pulirsi il c**o da gioie infinite" come te ga scritto ti...

Ma non stemo andar troppo off-topic... qua stemo parlando de robe importanti... :rolleyes: