Jazz Posted August 21, 2004 Report Posted August 21, 2004 Quali xe le robe più frequenti che fè quando se in cesso? Mi normalmente leggio perchè concilia... Massimo rispetto a chi voterà "soffro..." Votate! :ok: Quote
Starlite Posted August 21, 2004 Report Posted August 21, 2004 Mi me concentro. Fazo le robe rapide.. vado, fazo e torno. Un momento de concentrazion per assaporar el momento al meglio.... e via.... dopo oviamente neto ben tuto e struco el boton (eh si... no se tira più la cadena) Quote
iaga Posted August 21, 2004 Report Posted August 21, 2004 Mi legio... me piasi ciaparme quei 15 minuti de relax.. tanto ogni volta che me sero dentro sona el telefono.. e el relax finisi subito! Quote
SandroWeb Posted August 22, 2004 Report Posted August 22, 2004 Ciò basta che me assento 2 giorni e varda che razza de discussioni che vien fora VERGOGNA (cmq mi in quei momenti me concentro per far prima che posso ) Quote
polpetta Posted August 22, 2004 Report Posted August 22, 2004 go la libreria fai da te in bagno me fazzo CuLtura.... [ps. esisti ancora le cadenele starlite ] Quote
Starlite Posted August 22, 2004 Report Posted August 22, 2004 Anche mi tiravo la cadenela fin un per de anni fa, dopo mio papa' ga cambià vasca e ga meso el boton Ma no xe stesa roba... Quote
Jazz Posted August 23, 2004 Author Report Posted August 23, 2004 Sa cossa che xe... che mi tiro la cadenella con troppa forza... e qualche volta me la son trovada in man... e là dopo diventa imbarazzante... Quote
Starlite Posted August 23, 2004 Report Posted August 23, 2004 Mi conoso un che inveze de tirar la cadenela, el tira le maniglie dela porta zo pe'l cesso, e dopo tira l'acqua Quote
SandroWeb Posted August 23, 2004 Report Posted August 23, 2004 Mi conoso un che inveze de tirar la cadenela, el tira le maniglie dela porta zo pe'l cesso, e dopo tira l'acqua Importante che no ghe sia rumori de sfregamento (Starlite capirà ) Quote
Starlite Posted August 23, 2004 Report Posted August 23, 2004 Si... mi go capido... ma prima che i altri capissi altro.... legè qua e capirè anche voi http://www.elsitodesandro.it/invboard/inde...p?showtopic=160 Quote
saretta Posted August 24, 2004 Report Posted August 24, 2004 Mi de solito penso a qls.....ma tante volte guardo el vuoto! Quote
Starlite Posted August 24, 2004 Report Posted August 24, 2004 Come ghe disevo in privato a Sandro.... pensar a un omo che ca*a no me fa particolarmente schifo o impresion.... xe normale... ma quando se trata de pensar che lo fa una mula... me fa come riguardo Insoma... me xe dificile pensar che anche la m**da dele mule spuza Quote
Jazz Posted August 24, 2004 Author Report Posted August 24, 2004 Come ghe disevo in privato a Sandro....pensar a un omo che ca*a no me fa particolarmente schifo o impresion.... xe normale... ma quando se trata de pensar che lo fa una mula... me fa come riguardo Insoma... me xe dificile pensar che anche la m**da dele mule spuza Secondo mi Starlite ti te devi aver seri problemi... E poi me fa più schifo pensar a ti in bagno che a una mula... Quote
granzo Posted December 11, 2004 Report Posted December 11, 2004 'Sto sondagio xe sta' proprio edificante, adesso me sento ...come dir.....piu` libera! ciau............................................granzo Per starlite e per chi che ghe interessa Per completar la risposta, diro` che no go votado perche` ogni volta che uso el bagno xe un caso a se stante. Come dir...son imprevedibile Qualche volta xe una roba rapida, qualche volta me rilasso legendo un libro ( no tuto oviamente ), qualche volta le parole crociate, qualche volta fazo progeti sul futuro, qualche volta telefonando......co' son in vasca scolto musica, legio e dormo...nel caso che a qualchedun podessi interessarghe .........bon, me par che basti, o vole` saver altro? ciau.................................................................................granzo Quote
Starlite Posted December 11, 2004 Report Posted December 11, 2004 'Sto sondagio xe sta' proprio edificante, adesso me sento ...come dir.....piu` libera! ciau............................................granzo Però no go capido cos che te ga votado Comunque ieri sera me son visto un film in cui iera un battudon che me xe vignu' in mente adeso che go riletto le varie possibilità de risposta al sondaggio: "Al mondo esisti due tipi de persone: quele che ga le emorroidi, e quele che ghe ga de vignir" Quote
Jazz Posted December 12, 2004 Author Report Posted December 12, 2004 "Al mondo esisti due tipi de persone: quele che ga le emorroidi, e quele che ghe ga de vignir" Orca ciò... sta frase gavessi podù dirla Schopenhauer...che pessimismo... Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Per el brusor...go za dado...e xè sta saisai doloroso Comunque disi che co te vien una volta, po' facilmente te rornerà ...che cùl, ara! Per quanto riguarda el sondagio: xè davero disgustoso! Pegio ancora xè Star che ne parla de odori corporali!!! Infine...mi al bagno legio, tlefono, studio, zogo... Posso far de tuto...e xè cussì bel...ma come fe a "concentrarve" per far veloce? Xè un dei piaceri de la vita! Quote
Beck's Posted March 18, 2005 Report Posted March 18, 2005 Anche mi leggo, o giogo al flipper del mio telefonin. Comunque grande sondaggio! Quote
Jazz Posted April 21, 2005 Author Report Posted April 21, 2005 Xè un dei piaceri de la vita! Una delle robe + fighe che possi esser xe fumarse un cicchin nel mentre... cussì te ga tutto in presa diretta... Quote
Jazz Posted April 21, 2005 Author Report Posted April 21, 2005 Si Starlite con l'odor de m...a che fa da colonna sonora... Quote
puromalto Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 Anche una trom****na za che semo? il romanticismo sgorga spontaneo Quote
Jazz Posted April 21, 2005 Author Report Posted April 21, 2005 D'altronde "Pulirsi il c**o da gioie infinite" come te ga scritto ti... Ma non stemo andar troppo off-topic... qua stemo parlando de robe importanti... Quote
Recommended Posts