SandroWeb Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 Se qualchedun xe interessado alla polo del SDS, comunichemo che a breve faremo un secondo ordine de maiette. Se prega quindi gli interessati a farne saver max entro questo fine settimana, perchè poi i tempi de consegna delle stesse podessi diventar biblici Cita
trert Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 fe solo le polo bianche o anche altro? maiete, manighe lunghe ecc? Cita
assist Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 fe solo le polo bianche o anche altro? maiete, manighe lunghe ecc? Saria curioso de saver anche mi Cita
SandroWeb Inviato 3 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 3 Aprile 2006 Per el momento se voleva far una "replica" delle polo che molti de noi ga za. Per altre richieste (maiete a manighe curte eccetera) se pol parlarne... Cita
Tonio Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 beh...mi inizio ad esser più presente ultimamente... però l'idea dela maieta me piasi...ma cosa xè disegnado sora? Cita
cucciolina Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 però l'idea dela maieta me piasi...ma cosa xè disegnado sora? Xe el logo de iaga, vincitrice del concorso fatto in settembre QUA te trovi el logo Cita
Tonio Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 coccolo...ripeto, me piasi l'idea... per mi saria ok.... Cita
Maurizio72Ts Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 No se pol far parte del SDS senza la maia de ordinanza no??? quindi penso che quasi quasi ghe fazo un pensierin anca mi.... feme saver i costi però, perchè no volessi me me sughè el conto in banca . Cita
Starlite Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 L'altra volta iera 20 euro, penso che sto giro sara' uguale Cita
assist Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Qua nisun vol + le polo? Tutti timidi? Cita
Maurizio72Ts Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Tutti timidi? nono figurarse, xe solo che semo tuti istriani de scarsela strenta . Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.