saretta Inviato 12 Aprile 2006 Segnala Inviato 12 Aprile 2006 Volevo, curiosità, saver cosa pensè de questa arte. Per mi xè un'arte prima de tutto, la me piasi, la me intriga e me piasessi tanto provar a far... Voi? Cita
J3n4 Inviato 12 Aprile 2006 Segnala Inviato 12 Aprile 2006 voto BELLA perchè niente de toglierghe la xè bella e sicuramente non tanto facile, credo che ghe vol bastanza "allenamento" per farla ben e esser sciolte e sensuali nei movimenti disemo. Però ammetto che no me ga mai troppo interesà, me xè bastanza indifferente insomma. Cita
Ghost Inviato 12 Aprile 2006 Segnala Inviato 12 Aprile 2006 Una che conosco la sa fare benissimo (è Albanese). mamma mia... Quando m l'ha mostrata ha elevato al cubo il suo sexapeal Cita
cocal Inviato 12 Aprile 2006 Segnala Inviato 12 Aprile 2006 mah, no me son mai posto el problema... o mejo, no me la son mai trovada davanti, per cui xe difficile dar un giudizio... Probabilmente a vederla Ma conta anche se se movi el bulbo perché stago digerindo? Perché quel lo go visto e no xe un gran spettacolo Cita
cucciolina Inviato 12 Aprile 2006 Segnala Inviato 12 Aprile 2006 Sinceramente no me go mai interessado Però adesso che ghe penso, credo che sia una danza moooooolto sensuale. Prova saretta, dopo te me sa dir i risultati Cita
manu68 Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 no me ga mai interesado e no fa per mi ma apprezzo chi riva a farla Cita
Stefano79 Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 Moolto interessante Dipendi dal contesto naturalmente Cita
babatriestina Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 La trovo stupenda, la go vista parecchie volte , sopratuto in Turchia, quela volta là le balava a panza scoverta, po la go vista in Egitto ma le doveva gaver un velo de tulle sula panza. me go anca ciolto un Cd de musica de danza del ventre. gavevo anca pensado de impararla, visto che adesso la panza no me manca... E go anca un libro de autoistruzion.. ma no ste sperar de vederme balar Cita
cenerentola82 Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 visto che adesso la panza no me manca... La danza dela panza ??? Cita
assist Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 Go votado bella......mi ghe ne go vista una live co iero in egitto Cita
saretta Inviato 13 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 13 Aprile 2006 Prova saretta, dopo te me sa dir i risultati dai dai vien con mi a provarrr... xè un posto a ts che i la fa e la insegna.. Cmq oltre ad esser una danza dai tratti molto sensuali, per chi ga accenna alla panza, xè molto efficace per assotigliar la vita ed appiattir la panza.... quindi pernso che me informerò seriamente, almeno uso la panzetta per qls Cita
iguanadan Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 bella la musica e bella la danza (per la cronaca, in lingua originale si chiama raqs sharki). Certo che preferisco vederla che farla Cita
assist Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 Bon dai.......visto che ghe semo le mule sds podesi far una bella coreografia Cita
polpetta Inviato 13 Aprile 2006 Segnala Inviato 13 Aprile 2006 Bon dai.......visto che ghe semo le mule sds podesi far una bella coreografia e voi el streep tease come in FULL MONTY Cita
cucciolina Inviato 14 Aprile 2006 Segnala Inviato 14 Aprile 2006 dai dai vien con mi a provarrr... xè un posto a ts che i la fa e la insegna.. Anche se go una bella panzetta e podessi provarla , no me sentiria in grado. Son abbastanza impedida in ste robe Meio vederla che farla Cita
assist Inviato 14 Aprile 2006 Segnala Inviato 14 Aprile 2006 e voi el streep tease come in FULL MONTY Cita
trert Inviato 14 Aprile 2006 Segnala Inviato 14 Aprile 2006 ok! babe VS omini! ventre VS full monty Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.