tuxav Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 qualche giorno pasado sule coste dela Dalmazia... iniziemo con l'alba sule coste vizin Spalato.... spiagieta (no iera nisun!!!) e imancabile cieseta... el mar xe stupendo... x chi fa sub penso sia l'ideale vecio pozzo nela piazeta del'isola.... un poca de vegetazion che creseva praticamente in riva al mar sui scoi, oltre a palme e qualche altra pianta che no so el nome (agavi?) Hvar by night... adeso no xe gente ma imagino che in agosto sia un bel movimento, ma a mi me piasi decisamente piu' cusi'... clasica barcheta nel porto... Ciesa nella piazza principale... e un cuc nele viuze, che tra l'altro xe piene de interesantisimi locai VOJO TORNARRRRRRRRRRGHE SUBITTTOOOOOOOOOOOO! Cita
polpetta Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 vegno anche miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii che foto!! l'alba xe assolutamente stupenda!! secondo mi sti posti xe anche bei con la gente...i turisti.. la musica.. tutto illumina fin a notte inoltrada.. sai sai bel! ovviamente xe differente dalla tranquillita che xe in sto periodo.. Cita
iaga Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 Ciò.. te ga una zata paurosa per far foto.. ..complimenti! Anche i posti te iuta.. però te son sai bravo.. speto le prossime Cita
cucciolina Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 Senza parole! Ste foto le xe semplicemente fantastiche (certo, anche el posto aiuta, come disi Gaietta ) Bravissimo AV Cita
trert Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 cacchio AV.. te se ga superado beh.. l'alba xe fenomenale.. la migliore.. come anche le altre sull'acqua.. e pozzo e tutto.. SE proprio devo criticar.. (SE) devo dir che la macro coi fiori giali la xe pesantina con tutto quel sfuocado davanti.. distogli troppo però cavoli!! la notturna xe fantastica.. con o senza cavaleto? dame un do parametri Cita
cucciola Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 stupende!!!!un posto meraviglioso sembra !!! Cita
saretta Inviato 19 Maggio 2006 Segnala Inviato 19 Maggio 2006 bellisime.... el tramonto spettacolare!!!! i miei ghe va ogni anno la, chissà podessi andar<anche mi un weekend Cita
Stefano79 Inviato 19 Maggio 2006 Segnala Inviato 19 Maggio 2006 el mar xe stupendo... x chi fa sub penso sia l'ideale Eh, te pensi giusto e mi me toca star serà in ufficio Bon, a parte lo sfogo, complimenti per le foto Cita
iaga Inviato 19 Maggio 2006 Segnala Inviato 19 Maggio 2006 A mi me piasi sai l'ultima, quela con la picia che cori.. Cita
molly Inviato 19 Maggio 2006 Segnala Inviato 19 Maggio 2006 che bei posti... anche mi go delle foto della dalmazia ... se scopro come se meti ve le mostro Cita
arska Inviato 19 Maggio 2006 Segnala Inviato 19 Maggio 2006 Mi a Hvar ghe son sta tante volte Muli, se podè andeghe subito (xe anca tragheti da fiume) che merita de B R U T O. Ma andeghe in sta staxon (se pol za far el bagno tranquilamente) a luglio/agosto xe un poca tropa gente. Bele foto pel acquolina http://hvar.hr/ consiglio de vederse sta zona http://dnn.hvar.hr/Default.aspx?tabid=436 Cita
tuxav Inviato 19 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 19 Maggio 2006 grasie mule/i grande Arlon.. beato ti che te son sta tante volte, mi xe tanti ani che no 'ndavo zo ... ma go intenzion de rifarme decisamente questa xe la stagion ideale, forsi mejo setembre che el mar xe piu caldo.... oltre el fato che luglio e agosto xe tropi italiani che fa tropo casoto x no dir pezo.... PS: la foto del alba xe fata a man libera, ISO 1600, f 7.1, 1/125. Le altre foto xe fate tute a 100 iso col polarizator e sovraesposto (in fase de conversoin raw->jpg) de 0.3 stop. La foto noturna xe fata a 100 ISO, +2/3 stop, 10 secondi, f 4.5 Cita
Malto Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 AV, te ga una zata invidiabile, complimenti!!!!! Cita
MONTAG Inviato 21 Giugno 2006 Segnala Inviato 21 Giugno 2006 Bellissime foto. Se volete evitare gli italiani vi consiglio Corcula, l'isola vicino, è più selvaggia ma è decisamente meno frequentata. Un particolare importante: mi sono trovato benissimo con gli isolani e ho mangiato solo pesce per 2 settimane senza rimanere in mutande. Cita
arska Inviato 21 Giugno 2006 Segnala Inviato 21 Giugno 2006 belisima anca Curzola: confermo. Tute le ultime isole del arcipelago le xe secondo mi meno "industrializade" dal turismo, ancora per quanto? Cmq, go sentido parlar ben dele coste del Montenegro: nisun sa gnente? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.