Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

qualche giorno pasado sule coste dela Dalmazia... :D

iniziemo con l'alba sule coste vizin Spalato....

img11279zy.jpg

spiagieta (no iera nisun!!!) e imancabile cieseta... el mar xe stupendo... x chi fa sub penso sia l'ideale :D

img11583nt.jpg

vecio pozzo nela piazeta del'isola....

img11648pe.jpg

un poca de vegetazion che creseva praticamente in riva al mar sui scoi, oltre a palme e qualche altra pianta che no so el nome (agavi?)

img12027as.jpg

Hvar by night... adeso no xe gente ma imagino che in agosto sia un bel movimento, ma a mi me piasi decisamente piu' cusi'...

img12641do.jpg

clasica barcheta nel porto...

img13023mm.jpg

Ciesa nella piazza principale...

img13162cs.jpg

e un cuc nele viuze, che tra l'altro xe piene de interesantisimi locai :D

img13299ia.jpg

VOJO TORNARRRRRRRRRRGHE SUBITTTOOOOOOOOOOOO! :D

Inviato

vegno anche miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:DDDD:DDDD:DDDD

che foto!! l'alba xe assolutamente stupenda!!

secondo mi sti posti xe anche bei con la gente...i turisti.. la musica.. tutto illumina fin a notte inoltrada..

sai sai bel! ovviamente xe differente dalla tranquillita che xe in sto periodo..

Inviato

cacchio AV.. te se ga superado :D

beh.. l'alba xe fenomenale.. la migliore.. come anche le altre sull'acqua.. e pozzo e tutto..

SE proprio devo criticar.. (SE) devo dir che la macro coi fiori giali la xe pesantina con tutto quel sfuocado davanti.. distogli troppo

però cavoli!! la notturna xe fantastica.. con o senza cavaleto? dame un do parametri :D

Inviato

grasie mule/i :D

grande Arlon.. beato ti che te son sta tante volte, mi xe tanti ani che no 'ndavo zo ... ma go intenzion de rifarme :D decisamente questa xe la stagion ideale, forsi mejo setembre che el mar xe piu caldo.... oltre el fato che luglio e agosto xe tropi italiani che fa tropo casoto x no dir pezo.... :D

PS: la foto del alba xe fata a man libera, ISO 1600, f 7.1, 1/125. Le altre foto xe fate tute a 100 iso col polarizator e sovraesposto (in fase de conversoin raw->jpg) de 0.3 stop. La foto noturna xe fata a 100 ISO, +2/3 stop, 10 secondi, f 4.5

• 1 mese dopo...
Inviato

Bellissime foto. Se volete evitare gli italiani vi consiglio Corcula, l'isola vicino, è più selvaggia ma è decisamente meno frequentata.

Un particolare importante: mi sono trovato benissimo con gli isolani e ho mangiato solo pesce per 2 settimane senza rimanere in mutande.

Inviato

belisima anca Curzola: confermo. Tute le ultime isole del arcipelago le xe secondo mi meno "industrializade" dal turismo, ancora per quanto?

Cmq, go sentido parlar ben dele coste del Montenegro: nisun sa gnente?

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro