Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Io si purtroppo! :pianto:

In teoria anche a polveri, cani e gatti ma gli effetti della primavera sono quelli che sopporto meno! :down:

Per fortuna che ci sono le pastiglie che mi danno una grande mano! :ave:

Inviato

Una volta, quando iero picio e bel ( :p ), soffrivo sai de allergia alla polvere, tanto che iero più in ospedal per asma che a casa :pianto: . Desso inveze no me fa più ne caldo ne fredo, solo ogni tanto me ciapa tanto per ricordarme :p

Inviato

uff mi xe do giorni che stranudo... saro' alergico a qcosa che ga deciso de fiorir apena deso buH :D

vabeh cicce pasera' :D

cmq forsi xe una mia impresion ma pol eser che co xe umido sento de + l'alergia? boh

Inviato

mi, anca se ultimamente go una alergia strana: tipo ala gente :D per capirse, son in metropolitana e xe o strapien o anca un poco de meno.. comincio a stranudar (FORTE) almeno 10 volte.. bah! Devi eser profumi o qualcossa del genere.

Inviato

son allergica ai fans (presenti in quasi tutti gli antidolorifici, aspirina compresa) da quando gavevo 18 anni e i dottori me ga dado troppo aulin: dopo due giorni de cura go cominciado ad aver crisi de asma, e adesso no posso cior niente.

poi, intolleranze varie ma no gravi.

Ma la mia vera crose primaverile xè i pioppi! Me vien do oci rosso fogo, no vedo un piffero per almeno una settimana e per un mese i me dafastidio...Martedì me xè vegnà un dubbio, dovevo andar a Londra martedì e me son dita"con tuti quei parchi che xè no sarà anche qualche pioppo?" cussì son dada a ciorme pastiglie e collirio. Bon, son partida mercoledì (son tornada ogi) e giovedì me son accorta che no iera "qulache" pioppo, ma una MAREA!!! Un disastro, giovedì e venerdì no rivavo a fermar le mie mani che gratava i oci! Go le foto che sembro un'aliena... :pianto:

Inviato

mi son allergica a tutto e de più... in sti giorni oltre che me xe aumenta l'asma me spiza oci, gola, naso... stranudo drio man... voio l'estateeeeeeee :incazzado:

sabato pomeriggio un mio amico xe fini in pronto soccorso perchè gaveva ioci come do baloni... povero

Inviato

devi esser massacrante, per mia fortuna mi no go mai avudo nisunissimo problema a riguardo...

ma mio moroso povero ghe par de morir in sto periodo

Inviato

go scoperto de esser allergico ai pollini.. ovvero, ve spiego meio..

sabato lavavo l'auto e dopo gaverla risciacquada se ga tacado tutti i pollini maledetti, e me son incazzado.. penso sia provocado dal polline :D :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro