Jump to content

Allergie primaverili...

gigits

Recommended Posts

Io si purtroppo! :pianto:

In teoria anche a polveri, cani e gatti ma gli effetti della primavera sono quelli che sopporto meno! :down:

Per fortuna che ci sono le pastiglie che mi danno una grande mano! :ave:

mi, anca se ultimamente go una alergia strana: tipo ala gente :D per capirse, son in metropolitana e xe o strapien o anca un poco de meno.. comincio a stranudar (FORTE) almeno 10 volte.. bah! Devi eser profumi o qualcossa del genere.

son allergica ai fans (presenti in quasi tutti gli antidolorifici, aspirina compresa) da quando gavevo 18 anni e i dottori me ga dado troppo aulin: dopo due giorni de cura go cominciado ad aver crisi de asma, e adesso no posso cior niente.

poi, intolleranze varie ma no gravi.

Ma la mia vera crose primaverile xè i pioppi! Me vien do oci rosso fogo, no vedo un piffero per almeno una settimana e per un mese i me dafastidio...Martedì me xè vegnà un dubbio, dovevo andar a Londra martedì e me son dita"con tuti quei parchi che xè no sarà anche qualche pioppo?" cussì son dada a ciorme pastiglie e collirio. Bon, son partida mercoledì (son tornada ogi) e giovedì me son accorta che no iera "qulache" pioppo, ma una MAREA!!! Un disastro, giovedì e venerdì no rivavo a fermar le mie mani che gratava i oci! Go le foto che sembro un'aliena... :pianto:

mi son allergica a tutto e de più... in sti giorni oltre che me xe aumenta l'asma me spiza oci, gola, naso... stranudo drio man... voio l'estateeeeeeee :incazzado:

sabato pomeriggio un mio amico xe fini in pronto soccorso perchè gaveva ioci come do baloni... povero