SandroWeb Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 Xe da tempo che volevo verzer una sezion del genere, non per altro perchè sto sport ga portado una marea de scudetti a Trieste e, opinion mia, non vien valorizzado in nessun altro sito web. Oltretutto xe due muloni della squadra de sto anno che xe presenti qua, quindi... Dixe la vostra Cita
Maurizio72Ts Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 Ovviamente dago risposta favorevole, perchè saria bel se se podessi seguir anche questa formazion che ne ga dado , come ga za dito el macchinista ( ) qua sora, tante belle robe in questi anni. Cita
saretta Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 non xè un sport che seguo, ma non vedo motivi validi per non aprir una sezion al riguardo... quindi te dago el nulla osta capo! Cita
cucciolina Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 A mi me piasi la pallamano e la seguo abbastanza dai tempi de Pischianz, Marion, Bozzola, Scropetta & co Solo che non so quanto sta sezion saria seguida... Purtroppo non xe ssai gente che segui sto bel sport. Cmq mi voto si, ma con i dubbi che go accennado qua sora Cita
Maurizio72Ts Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 la seguo abbastanza dai tempi de Pischianz, Marion, Bozzola, Scropetta & co solo dall'altro ieri ciò ....cmq, anche mi me son inamorado de sto sport seguendo i sopra citati campioni (in quei anni la Cividin Trieste vinzeva scudetti 1 anno si e 1 pure ). Cara Cucc...che veci che semo Cita
giuli Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 non xè un sport che seguo, ma non vedo motivi validi per non aprir una sezion al riguardo...quindi te dago el nulla osta capo! Cita
gufo805 Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 Te ga fato ben !!! Mi credo ke te farà contenti diversi de noi. Sto sport ga da tanto x tener alto el nome de Trieste, i se lo merita. Cita
Tonio Inviato 21 Maggio 2006 Segnala Inviato 21 Maggio 2006 mi no seguo molto la pallaman, però già quando se parla de sport va tutto ben... e poi xè un sport che me saria sempre piasso provar... quidni Cita
Stefano79 Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Mah, ghe go dà un'ociada alla sezion "altri sport" e go visto che gavemo za una discussion dedicada alla pallamano che ga totalizzà pena 3 pagine de post in 2 anni.....Dopo ghe xe alcune discussioni antichissime finide con 2 post l'una... Una sezion intera me par un tantin esagerà sinceramente Mi voto de no, ma se gavè piazer fe pur... Cita
SandroWeb Inviato 22 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Più che basarse solo sulle 2 discussioni fatte in passato, la mia idea iera de focalizzar l'attenzion anche sulla pallamano come sta avvenindo za da tempo per el calcio e el basket. In questa chiave pensavo de verzer la nova sezion.... Cita
cenerentola82 Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Per mi una discussion al'ano sula palamano verta in "le altre discipline sportive" podessi esser sufficiente. Al limite se podessi divider "la altre discipline" in: "el resto del sport triestin" con palamano ts, palavolo ts, edera hockey, palanuoto ts, barcolana, bavisela, tornei de lavre in pineta a Barcola, triestini che se fa onor ecc e "sport dal resto del mondo" con giro d'italia, motociclismo, formula1, wrestling, tiro con l'arco, lota greco romana, curling, badmington ecc... Cita
SandroWeb Inviato 22 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Al limite se podessi divider "la altre discipline" in: "el resto del sport triestin" con palamano ts, palavolo ts, edera hockey, palanuoto ts, barcolana, bavisela, tornei de lavre in pineta a Barcola, triestini che se fa onor ecc e "sport dal resto del mondo" con giro d'italia, motociclismo, formula1, wrestling, tiro con l'arco, lota greco romana, curling, badmington ecc... Questa xe una validissima alternativa Cita
assist Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Più che basarse solo sulle 2 discussioni fatte in passato, la mia idea iera de focalizzar l'attenzion anche sulla pallamano come sta avvenindo za da tempo per el calcio e el basket.In questa chiave pensavo de verzer la nova sezion.... Nonostante l'idea de focalizzar come che te disi, non penso che gaverà un grande seguito.........quindi voto no. Se dopo vegnerò smentido, sarò felice de esserme sbaiado PS la proposta de cenerentola xe interessante Cita
Stefano79 Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Nonostante l'idea de focalizzar come che te disi, non penso che gaverà un grande seguito Ecco, quoto quel che ga scritto Assist. Forsi prima no me son spiegado ben Disemo che anche el fatto che molti de quei che ga votà SI dichiara che alla fine no segui pallamano, me fa pensar che sta nova sezion finirìa tra le ragnatele Son d'accordo invece su quanto proposto da Cenerentola Cita
Jazz Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Mi dal momento che gavemo anche due autorevoli esponenti della squadra voto si...anche perchè xe za altre sezioni in cui no xe che se scrivi ogni giorno, quindi... Cita
visi Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 mi giogo a pallamano quindi voto SI. e poi penso che podessi esser utile a chi non conosi sto sport ma che vol comunque capir come funziona Cita
iaga Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 mi giogo a pallamano quindi voto SI.e poi penso che podessi esser utile a chi non conosi sto sport ma che vol comunque capir come funziona Penso che se ti e el tuo compare sarè più presenti, allora penso che sia utile aprir una nuova sezion. Se invece no ve metè a scriver penso che no sarà tanto frequentada.. ma questo non vol dir che no se possi provar a verzer! Cita
Ghost Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 Le sezioni del forum cominciano ad essere parecchie... tra un po servira un diagramma ad albero. Come questo: http://www.tgmonline.it/forum/ Comuque se ci sono molti apassionati benvenga. Cita
gigits Inviato 22 Maggio 2006 Segnala Inviato 22 Maggio 2006 senza nulla togliere a ciò che ha dato in questi anni, credo che possa andare bene come xe ora Cita
cenerentola82 Inviato 23 Maggio 2006 Segnala Inviato 23 Maggio 2006 Mi dal momento che gavemo anche due autorevoli esponenti della squadra voto si...anche perchè xe za altre sezioni in cui no xe che se scrivi ogni giorno, quindi... Gavemo anche l'autorevole ds dell'Edera e un esponente dei Mustang che scrivi sul forum. Ma no credo che per questo sia necessario verzer una sezion sul'Hockey e una sul football american. Cita
tuxav Inviato 23 Maggio 2006 Segnala Inviato 23 Maggio 2006 mi son d'acordo a verzer sta sezion nela speranza che un poca de publicita verso questo sport che ga da tanto a TS ma che ga ricevu' poco posi atirar almeno un poco de interese.... Cita
saretta Inviato 23 Maggio 2006 Segnala Inviato 23 Maggio 2006 volendo se podessi far pallamano/pallanuoto? alla fine i xè praticamente uguali... cambia el luogo.. Cita
Stefano79 Inviato 23 Maggio 2006 Segnala Inviato 23 Maggio 2006 volendo se podessi far pallamano/pallanuoto?alla fine i xè praticamente uguali... cambia el luogo.. Beh uguali... Le energie che se consuma in una sola partida de pallanuoto xe paragonabili a quele de un'intero campionato de pallamano Cita
tuxav Inviato 23 Maggio 2006 Segnala Inviato 23 Maggio 2006 beh a parte che in comun i ga solo che xe una bala, che xe una porta e che entrambi se mena ala grande... diria che xe due sport ben diversi mi tegneria palanuoto soto altri sport e verzesi una x pallamano Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.