Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

L'idea de sto sondagio me xe vignuda legendo sta notizia.

A voi cossa ve par?

ESTATE: NUDI IN SPIAGGIA, DENUNCIATI IN 10 DA CARABINIERI

(ANSA) - VENEZIA, 22 MAG - Una decina di turisti che praticavano il nudismo su una spiaggia del litorale veneziano, la Brussa, nei pressi di Eraclea, sono stati denunciati dai carabinieri per atti contrari alla pubblica decenza. Si tratta di otto uomini e due donne, di età comprese tra i 64 e i 29 anni, residenti in Veneto e Friuli Venezia Giulia. (ANSA).

• Risposte 77
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Penso che sarìa molto a disagio. Forsi el fatto de esser circondà da gente nuda limiterìa questo mio disagio, ma no credo sarìa sufficiente a convincerme a denudarme :D

Resta el fatto che disapprovo quella denuncia citada da Cenerentola...che bigotti che semo, mamma mia. Trovo molto più "indecenti" certi personaggi della tv che i ne obbliga ad accettar come gente "normale" :down:

Inviato

personalmente non me entusiasma. poi me sentiria a disagio, za quelle poche volte che me tiro via el toko de sora me par che tutti me guardi, figuremose se go de star nuda... no no :noghesemo: Non fa x mi...

Però non me da fastidio se i altri xè nudi, per esempio all'estero un per de anni fa me xè capita de esser capitada in una spiaggia nudisti, ma non ga da fastidio. me iera indifferente

Inviato

Una roba che me son sempre chiesto: nei bagni e/o campeggi nudisti xe proprio obbligatorio spoiarse o xe più che altro una question de correttezza verso i altri che xe nudi? :unsure: Scuseme la domanda, ma no ghe son mai stà e no go alba :p

Inviato
Una roba che me son sempre chiesto: nei bagni e/o campeggi nudisti xe proprio obbligatorio spoiarse o xe più che altro una question de correttezza verso i altri che xe nudi? :unsure:  Scuseme la domanda, ma no ghe son mai stà e no go alba :p

Che mi sapio, per sentito dire, no xe obligatorio spoiarse. :unsure:

Inviato

mi no go mai fato ma faria.. :D za tante volte ciapo nudo el sol in terrazzo che no me vedi nissun..

no so.. dovessi provar almeno una volta e dopo veder se me imbarazza

Inviato
Una roba che me son sempre chiesto: nei bagni e/o campeggi nudisti xe proprio obbligatorio spoiarse o xe più che altro una question de correttezza verso i altri che xe nudi? :unsure: Scuseme la domanda, ma no ghe son mai stà e no go alba :p

in certi xè obbligatorio.. in altri dipendi..

per dir in Croazia so che certi campeggi non lasa assolutamente che te sia vesti de giorno a meno che non te gabbi problemi (esempio mestruazioni)

ma prova apensar.. miza rido come na matta... penso a voi milu.. giogar a bala ocn el coso che ve dondola davanti.. :haha::merodolodalrider:

Noi mule non ne vanza eh.. chi ga tanto seno.. xè un rider co te cori..salta tutto---

Inviato
ma prova apensar.. miza rido come na matta... penso a voi milu.. giogar a bala ocn el coso che ve dondola davanti.. :haha::merodolodalrider:

Noi mule non ne vanza eh.. chi ga tanto seno.. xè un rider co te cori..salta tutto---

Beh, saria decisamente una sensazione completamente diversa.......cmq le balonade faria sempre mailissimo! :pauraaaa:

Inviato

No go mai provado ma me sentiria in forte disagio :D Poi, mi credo, xe una question de abitudine. Dopo un poco neanche te ghe fa caso se te son nudo o no.

Certo, se lo dovessi far, lo faria dove no conosso nissun. Te sa che bel che te incontri el tuo capo o un vicin de casa co te son in campo nudisti?? :D "Oh salve...come la sta?" Mamma mia, moriria de imbarazzo :D

Poi quel che me fa impazzir xe i campeggi nudisti...Far la spesa, sentarse sulle panchine, ecc, ecc. :merodolodalrider:

Qualchedun de sto forum me ga contado qualcossa in merito visto che ghe iera... :D

Inviato

Mi ghe iero e ghe tornassi.. ma da sola no voio andar (no se sa mai.. de solito xè tutti per ben.. ma xè sempre qualchedun che no ga le riodele a posto) e no trovo nisun con cui andar..

..Un poco a disagio me son sempre sentida, ma dopo un poco te ghe fa l'abitudine.. e non gavè idea della bella sensazion che xè far el bagno nudi e no gaver el problema del costume bagnà addosso :D

:bye:

Inviato

Una volta ( tanti anni fa) iero con amici a Rovigno, al isola Rossa, zona vestidi ( tessili, disi i nudisti) e se gavemo dito ben muli, za che semo qua andemo in campo nudisti che vedemo!

mi me go spoiada, me pareva corretto, i do muli anche, l'altra mula xe restada in costume, a mi me pareva poco gentil nei confronti dei nudisti.

El più curioso iera oviamente zercar de comportarse come se no se fossi nudi, oviamente evitando de vardar "in basso", almeno parlo de mi e dei mii amici.

Mi po me son messa in un canton ferma a legger, el più disinibido ga fato sci d'acqua.

El curioso iera vardar i altri turisti nudi, visto che i gaveva prima ciapado sol in costume, le parti normalmente scoverte iera maronzine, le parti inveze spoiade solo per l'ocasion gaveva ciapado la solada ( ghe ne go ciapada anche mi una, solo un baul come mi a 20 anni podeva andar in barca con come unico solar una Nivea!) e i iera color rosa porcellino, cussì i pareva tutti in costumin rosa! :D

Inviato

Non so mi non ghe go mai provà...saria de veder...

Posso dir però de un mulo che conosso che ghe xe andà con la morosa del tempo (ela usava andar in campeggio nudisti) e el se ga sentì abbastanza a disagio, però in terza persona contar le robe xe diverso... :rolleyes:

Inviato
non gavè idea della bella sensazion che xè far el bagno nudi e no gaver el problema del costume bagnà addosso :D

QUOTOOO!!!!

xe vero che far el bagno nudi xe tuto altro!!

Inviato
e non gavè idea della bella sensazion che xè far el bagno nudi e no gaver el problema del costume bagnà addosso :D

:bye:

Quel poso dir de si......go provado una volta sola e iera piacevole star in H2O cusì. Dopo però el costume me lo son rimesso. :rolleyes:

Inviato

se podessi stasi col maion de lana :lol: za me vergogno cussi figuremose nuda :lol:

e poi sinceramente dito son rimasta scandalizada da picia quando mi e mio cugin gavemo nuda da una parte all altra de salvore (due spiagge sai vicine insomma) e co semo ndai fora dall'acqua dall'altra parte iera un vecio con sta bisa fora :lol::lol: ciò save che shok da picia :lol:

Inviato
ahahahaha in effetti veder un che se meti la crema solare sotto no devi esser bel :D

O| ve lo immaginè?!?

cmq mi go messo de no, che me vergognassi...

poi magari come disi la gente xè question de abitudine, ma no me entusiasma molto...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro