tifone Posted June 7, 2006 Report Posted June 7, 2006 Trova un modo per portare tutte le persone sull'altra riva, ma attenzione: solo due persona per volta, l'uomo non può stare insieme alle bimbe senza la presenza della donna e viceversa la donna non può stare con i bimbi senza la presenza dell'uomo, in più il prigioniero non può rimanere con nessuno senza la presenza del carceriere... solo gli adulti possono muovere la zattera... come si fa? http://freeweb.siol.net/danej/riverIQGame.swf P.S.:clicchè sul tondo per far start
Matt Posted June 7, 2006 Report Posted June 7, 2006 mi savevo quela del lupo, del cavolo, dela pecora e del contadin... questo me sembra piu incasinado...desso provo un pò! 21.44.. finido
Cazzaballe Posted June 7, 2006 Report Posted June 7, 2006 MI GHE LA GO FATTA IN 2 MINUTI!! ahahahahahah
iguanadan Posted June 8, 2006 Report Posted June 8, 2006 ma non posso mandare di là due bambini! uff...
cucciolina Posted June 8, 2006 Report Posted June 8, 2006 Oh, ghe la go fatta Ben due volte per esser sicura Bellissimo come che i esulta alla fine
Stefano79 Posted June 8, 2006 Report Posted June 8, 2006 Bellissimo come che i esulta alla fine AHahhaha, xe vero...
Cazzaballe Posted June 9, 2006 Report Posted June 9, 2006 No me se verzi Tutte scuse.. Disi piuttosto che no te ghe la fa..
tinuviel Posted June 9, 2006 Report Posted June 9, 2006 fatto in 10 minuti! anche a mi all'inizio me sembra sai difficil, poi, co se capisi el meccanismo, se lo fa subito! :s'ciopado:
Maurice Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 No me se verzi Tutte scuse.. Disi piuttosto che no te ghe la fa.. Ah beh...quel iera sottointeso
arska Posted June 21, 2006 Report Posted June 21, 2006 o me perdo mi qualcossa, o xe imposibile! --sbonk!--
cucciolina Posted June 21, 2006 Report Posted June 21, 2006 o me perdo mi qualcossa, o xe imposibile! --sbonk!-- Xe possibile sì Prova a ragionarghe sora... E leggi ben quel che disi tifone nel primo post
tinuviel Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 sembra dificilisimo ma se te parti col pie giusto poi vien spontaneo!
giuli Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 sembra dificilisimo ma se te parti col pie giusto poi vien spontaneo! Aiutino?
arska Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 el primo giro le uniche robe che poso far xe mandar de là carcerier+prigioner o i do veci.. dopo son blocà :'(
cucciolina Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 Allora, te mandi de là el galeotto col carcerier (1° passo ) poi te torni indrio col carcerier e dopo.... Basta, no posso dir de più Chi che vol ghe mando un mp coi passi successivi
giuli Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 Chi che vol ghe mando un mp coi passi successivi manda pure, grazie
Maurizio72Ts Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 Chi che vol ghe mando un mp coi passi successivi cori che te domando??? te sa che go l'esclusiva no?
Recommended Posts