Jump to content

Recommended Posts

Posted

se fossero accertati i fatti...di cui tanto si parla in questi giorni, dopo la relazione di Borrelli, quale reputi la più giusta sanzione per la Juve

Posted
go votà: "revoca degli ultimi due scudetti e retrocessione in B" perchè tra queste xe la più pesante!

Quoto in pien.

Per quel che i ga fatto (e no solo sti ultimi 2 anni), mi li radierìa dal calcio professionista.

Posted
ovviamente revoca dei ultimi due scudetti e retrocession in B, se non adiritura in C!

Ga cmq de aver una punizion esemplare!

se xè tuto dimostrado, la retrocession in B me par tropo poco, xè stade punizoni del genere per molto meno...

Posted

De juventin me auguro che la sanzion che ghe vegnerà dada ala squadra sia la revoca degli ultimi due scudetti e retrocessione in B (ma anca più in zo no saria mal).

Se desso lori i ghe dassi solo 15 punti de penalizazion, come go sentido dir, e basta, saria la vera volta che i ne ciol in giro per mezo mondo calcistico. :incazzado:

Posted

per mi i dovessi cavarghe gli ultimi due titoli, e buttarla zò in B...

el tipo che segui le indagini fa grand epubblicità, el disi che tuti sarà punidi come xè giusto...

mi speto de veder la fine de sta storia, e vederemo se sarà cussì...

Posted

Go votado come la maggioranza, ma alla fine volessi tanto che i vadi più zò per tutto lo schifo che ga rivado a far in questi anni (se se andassi più indrio ad indagar chissà cossa venissi fora...) Elio e le storie tese gaveva fatto una canzon già nel '98 su presunti illeciti della Juve... :angry:

Posted

Mi go votà comq la maggioranza..però gavessi voluto votar "revoca dei due scudetti e retrocessione in c1" per un motivo sai semplice: Per il tentativo di comprare una partida ghe sarebbero punti de penalizzazion; Per la reiterazione del fatto ghe sarebbe la retrocession nela serie minore (serie b in qst caso); Per la riussita di uno o più tentativi di comprare le partide ghe saria la retrocession in do seri inferiori (quindi serie c1).

La realtà poi sarà ben diversa, i ne punirà mandandoli in serie cadetta..magari insieme alla Lazie...a quel punto mi accontenterei, e farei una bela festazza :D:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×