Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ieri mi e Iaga gavemo ciapa' la linea marittima Trieste-Muja. Convinti con la tessera del bus che no se paga, visto che la Provinvia gaveva fatto la convenzion in sto senso: se te ga l'abonamento bus no te paghi el bilieto. Bel, visto che xe sempre bastanza svodo e xe una linea comoda e piu' veloce dela 20 per andar a Muja, e d'estate xe una figada.

Solo che la convenzion xe scaduda el 15 giugno.... e visto che se paga el bilieto solo dopo che se xe a bordo e za partidi... ne ga tocà pagar :angry:

Per la linea che va a Barcola, Grignan e Duin, al contrario, non iera la convenzion fin al 15 giungo, e adesso la xe...

Ma mi digo... perche' i ga sempre de far le robe col popi?

I fa ste convenzioni per incentivar l'utilizzo, ma se te le cavi la gente no va piu', e dopo i se lamenta che no va nisun... ma te credo.. cmq con la 20 te costa mal che vadi 95 cent el bilieto, con la motonave 3 euro solo andata e 5,65 me par andata e ritorno (ben 35 cent de sconto!!!!)

Mah.... :disgust::incazzado:

Inviato

mi se abitassi in centro la useria sai spesso, me piasi proprio sai, anca portar la bici xe bel.. anca se xe da dir che costichia.

Inviato
mi se abitassi in centro la useria sai spesso, me piasi proprio sai, anca portar la bici xe bel.. anca se xe da dir che costichia.

anche mi...ma stando a Servola no me servi una pippa...sa che comodo se fossi una che me parti dal moletto (quel che xe soto MontePantalon...no so come se ciami esattamente...), sia per andar a Muja che per andar a sistiana! E inveze niente. :down:

Inviato

anche mi...ma stando a Servola no me servi una pippa...sa che comodo se fossi una che me parti dal moletto (quel che xe soto MontePantalon...no so come se ciami esattamente...), sia per andar a Muja che per andar a sistiana! E inveze niente. :down:

concordo...che presa pel popi... :down:

Inviato
Mai ciapà quel traghetto. Cavar la convenzion proprio in estate, no me par sai furbo :down:

el traghetto se solo d'estate.........la t.t se privata quindi qualche d'un devi pagar

Inviato
Mai ciapà quel traghetto. Cavar la convenzion proprio in estate, no me par sai furbo :down:

el traghetto se solo d'estate.........la t.t se privata quindi qualche d'un devi pagar

[mod] "xe" con la x plz che se no se fa fadiga leger :D [/mod]

mi no la go con la TT, ma con la Provincia che no ga rinnova' la convenzion.

No go miga dito che la TT devi lavorar gratis :D

Trert: quela per Barcola, Grignan, Duin, Monfalcon, se te ga la tessera non te paghi fino a Duin.

Inviato
el traghetto se solo d'estate...

Ma come solo d'estate? :unsure:

Sul lavor go più de un collega che abita a Muggia e che lo ciapa anche d'inverno...a parte quando xe sai mar che i sospendi, ok... :unsure:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro