Starlite Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 Ieri mi e Iaga gavemo ciapa' la linea marittima Trieste-Muja. Convinti con la tessera del bus che no se paga, visto che la Provinvia gaveva fatto la convenzion in sto senso: se te ga l'abonamento bus no te paghi el bilieto. Bel, visto che xe sempre bastanza svodo e xe una linea comoda e piu' veloce dela 20 per andar a Muja, e d'estate xe una figada. Solo che la convenzion xe scaduda el 15 giugno.... e visto che se paga el bilieto solo dopo che se xe a bordo e za partidi... ne ga tocà pagar Per la linea che va a Barcola, Grignan e Duin, al contrario, non iera la convenzion fin al 15 giungo, e adesso la xe... Ma mi digo... perche' i ga sempre de far le robe col popi? I fa ste convenzioni per incentivar l'utilizzo, ma se te le cavi la gente no va piu', e dopo i se lamenta che no va nisun... ma te credo.. cmq con la 20 te costa mal che vadi 95 cent el bilieto, con la motonave 3 euro solo andata e 5,65 me par andata e ritorno (ben 35 cent de sconto!!!!) Mah.... Cita
arska Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 mi se abitassi in centro la useria sai spesso, me piasi proprio sai, anca portar la bici xe bel.. anca se xe da dir che costichia. Cita
tinuviel Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 mi se abitassi in centro la useria sai spesso, me piasi proprio sai, anca portar la bici xe bel.. anca se xe da dir che costichia. anche mi...ma stando a Servola no me servi una pippa...sa che comodo se fossi una che me parti dal moletto (quel che xe soto MontePantalon...no so come se ciami esattamente...), sia per andar a Muja che per andar a sistiana! E inveze niente. Cita
polpetta Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 mi se abitassi in centro la useria sai spesso, me piasi proprio sai, anca portar la bici xe bel.. anca se xe da dir che costichia. anche mi...ma stando a Servola no me servi una pippa...sa che comodo se fossi una che me parti dal moletto (quel che xe soto MontePantalon...no so come se ciami esattamente...), sia per andar a Muja che per andar a sistiana! E inveze niente. concordo...che presa pel popi... Cita
Stefano79 Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 Mai ciapà quel traghetto. Cavar la convenzion proprio in estate, no me par sai furbo Cita
Maurice Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 Esatto ciò...che monada xe cavar la convenzion in giugno???? Ora go capì perchè el traghetto xe sempre svodo Cita
iaga Inviato 26 Giugno 2006 Segnala Inviato 26 Giugno 2006 Eh.. mi non aggiungo altro.. ma me ga fatto girar abbastanza le balotas! Cita
666 Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Mai ciapà quel traghetto. Cavar la convenzion proprio in estate, no me par sai furbo el traghetto se solo d'estate.........la t.t se privata quindi qualche d'un devi pagar Cita
trert Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 ma poi.. no xe la stessa roba anche per sistiana? se paga anche quela anche con l'abonamento?? Cita
Starlite Inviato 27 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Mai ciapà quel traghetto. Cavar la convenzion proprio in estate, no me par sai furbo el traghetto se solo d'estate.........la t.t se privata quindi qualche d'un devi pagar [mod] "xe" con la x plz che se no se fa fadiga leger [/mod] mi no la go con la TT, ma con la Provincia che no ga rinnova' la convenzion. No go miga dito che la TT devi lavorar gratis Trert: quela per Barcola, Grignan, Duin, Monfalcon, se te ga la tessera non te paghi fino a Duin. Cita
Stefano79 Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 el traghetto se solo d'estate... Ma come solo d'estate? Sul lavor go più de un collega che abita a Muggia e che lo ciapa anche d'inverno...a parte quando xe sai mar che i sospendi, ok... Cita
Starlite Inviato 27 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 27 Giugno 2006 quel pre muja effettivamente xe tutto l'anno Cita
Maurice Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Anche se no credo sia sai utilizado aparte che dai amici de Stefano Cita
arska Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 a parte quando xe sai mar che i sospendi sai mar dentro le dighe???? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.