Maurice Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Mi son un tifoso sfegatado del' Italia,però secondo mi, xe pazzesco che dopo una vittoria per un rigor al 95' (no digo niente eh! ghe stava e benedetto Totti che lo ga messo),disevo...trovo sbaiado far Caroselli e sonar el Clacson....son anche mi contentissimo,ma no se pol far festa per le strade perchè gavemo vinto con l' AUSTRALIA AI OTTAVI...ripeto sono felicissimo.... Ok,gli italiani xe appassionadi e fanatici de balon,ma se vinzemo el mondial cossa sucedi? i ne tira zo le metropoli? No ve par esagerado tuto questo casin in sto momento? No olessi che la squadra se rilassassi e poi magari se perdemo, is tessi che sonava el clacson tira i ovi al pulmann dei zogadori Cita
Stefano79 Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Pensa che za alla vittoria col Ghana iera gente che festeggiava con clacson e trombette Cita
mula alabardata Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 beh, xe un motivo in più x festeggiar, no? Cita
assist Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Pensa che za alla vittoria col Ghana iera gente che festeggiava con clacson e trombette Ma si dai......infondo ormai gavemo el mondiale in pugno visto che nell'82 gavevimo fatto un'amichevole con la svizzera e la gavemo pareggiada come stavolta......eppoi noi femo una finale ogni 12 anni stando alle statistiche.....festegemo!!!! Cita
Stefano79 Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 el rigor ghe stava? hmm... Secondo mi l'arbitro iera un poco pentido de aver butà fora Materazzi...el se gaverà reso conto de aver fatto un danno eccessivo. Quindi magari al primo falletto el ne ga dà el rigor E bon...error per error, quel che xe ciapà xe ciapà No stemo festeggiar però. Cita
rix Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 el rigor ghe stava? hmm... Secondo mi l'arbitro iera un poco pentido de aver butà fora Materazzi...el se gaverà reso conto de aver fatto un danno eccessivo. Quindi magari al primo falletto el ne ga dà el rigor E bon...error per error, quel che xe ciapà xe ciapà No stemo festeggiar però. el rigor ghe iera..tutto...ghe xe un'inquadratura, che mostra come el zogador australiano faza un movimento col corpo atto ad intralciar Grosso...iera Palese! Cmq riguardo all'argomento del topic...no ghe sta nulla de festeggiar, s enon il fatto che semo passati ai quarti..ma certo i far festazza coi caroselli me par eccessivo Cita
tinuviel Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 è l'Italia, bellezza! mi con i clacson go festeggià solo 1 scudeto del Milan e la promozion dela pallacanestro trieste in A... Cita
saretta Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 è l'Italia, bellezza! mi con i clacson go festeggià solo 1 scudeto del Milan e la promozion dela pallacanestro trieste in A... mi anche la prmozion della triestina in B! Cita
Maurizio72Ts Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 no ghe sta nulla de festeggiar, se non il fatto che semo passati ai quarti..ma certo i far festazza coi caroselli me par eccessivo quoto. Se i festeggia tanto per una promozion ai quarti...non oso pensar ad una evenutale vittoria finale (sgrat) Cita
Jazz Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 el rigor ghe stava? hmm... Secondo mi l'arbitro iera un poco pentido de aver butà fora Materazzi...el se gaverà reso conto de aver fatto un danno eccessivo. Quindi magari al primo falletto el ne ga dà el rigor E bon...error per error, quel che xe ciapà xe ciapà No stemo festeggiar però. Vabbè dai disemo la verità: ieri el spagnolo arbitrava l'Italia..oggi l'italian arbitra la Spagna...fe 1+1... Cita
tinuviel Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 è l'Italia, bellezza! mi con i clacson go festeggià solo 1 scudeto del Milan e la promozion dela pallacanestro trieste in A... mi anche la prmozion della triestina in B! mi no ... solo perchè iero a pie! Cita
cucciola Inviato 27 Giugno 2006 Segnala Inviato 27 Giugno 2006 Mi son un tifoso sfegatado del' Italia,però secondo mi, xe pazzesco che dopo una vittoria per un rigor al 95' (no digo niente eh! ghe stava e benedetto Totti che lo ga messo),disevo...trovo sbaiado far Caroselli e sonar el Clacson....son anche mi contentissimo,ma no se pol far festa per le strade perchè gavemo vinto con l' AUSTRALIA AI OTTAVI...ripeto sono felicissimo.... Ok,gli italiani xe appassionadi e fanatici de balon,ma se vinzemo el mondial cossa sucedi? i ne tira zo le metropoli?No ve par esagerado tuto questo casin in sto momento? No olessi che la squadra se rilassassi e poi magari se perdemo, is tessi che sonava el clacson tira i ovi al pulmann dei zogadori secondo mi xè che con tutti sti casini sul calcio Italiano almeno da juventina, non me resta che esultar per l'italia Cita
Maurice Inviato 28 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 28 Giugno 2006 Capisco,però xe effettivamente esagerado per gaver battudo L' AUSTRALIA e appena ai ottavi de finale Cita
Delio Inviato 28 Giugno 2006 Segnala Inviato 28 Giugno 2006 L'esagerazion xe sempre più el marchio dei tempi atuali... ...in tuti i campi... Perchè, te par che un Presidente del Consiglio che dà dei coglioni a chi non vota per lui te par normale? Cita
cucciola Inviato 29 Giugno 2006 Segnala Inviato 29 Giugno 2006 Capisco,però xe effettivamente esagerado per gaver battudo L' AUSTRALIA e appena ai ottavi de finale E NIENTE? Cita
Jazz Inviato 29 Giugno 2006 Segnala Inviato 29 Giugno 2006 L'esagerazion xe sempre più el marchio dei tempi atuali... ...in tuti i campi... Perchè, te par che un Presidente del Consiglio che dà dei coglioni a chi non vota per lui te par normale? non me par el caso... Grazie Cita
arska Inviato 30 Giugno 2006 Segnala Inviato 30 Giugno 2006 Capisco,però xe effettivamente esagerado per gaver battudo L' AUSTRALIA e appena ai ottavi de finale E NIENTE? xe parente Cita
cucciola Inviato 30 Giugno 2006 Segnala Inviato 30 Giugno 2006 Capisco,però xe effettivamente esagerado per gaver battudo L' AUSTRALIA e appena ai ottavi de finale E NIENTE? xe parente Cita
giuli Inviato 1 Luglio 2006 Segnala Inviato 1 Luglio 2006 Ieri sera record di caroselli fuori casa mia...sembrava di aver vinto il ::::::: Cita
arska Inviato 1 Luglio 2006 Segnala Inviato 1 Luglio 2006 mahh sti carosei de autocelebrazion contro Australia, Ukraina, ecc i lasa el tempo che i trova, me par... Cita
mula alabardata Inviato 1 Luglio 2006 Segnala Inviato 1 Luglio 2006 dai ieri meritava! gavemo vinto!! comunque vada semo tra le 4 più grandi del mondo!! Cita
gigits Inviato 2 Luglio 2006 Segnala Inviato 2 Luglio 2006 dai ieri meritava!gavemo vinto!! comunque vada semo tra le 4 più grandi del mondo!! e non è poco... viste le premesse... Cita
Alabardato siciliano Inviato 2 Luglio 2006 Segnala Inviato 2 Luglio 2006 mahh sti carosei de autocelebrazion contro Australia, Ukraina, ecc i lasa el tempo che i trova, me par... Perfettamente d'accordo...Abbiamo affrontato squadre secondo me improponibili per certi livelli. La più forte era la Repubblica Ceca, e abbiamo visto come ha giocato, quindi...Sarei più esaltato se fossi un francese o un tedesco, o anche un portoghese, ma sinceramente non credo che finora abbiamo visto nulla. Affrontare ai quarti di un mondiale una squadra che in classifica FIFA è al 45mo posto, e agli ottavi una che è al 42mo, credo sia inquadrabile soltanto sotto una parola che inizia x C... Vedremo cosa accadrà martedì, e se saremo degni di essere arrivati sin qui... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.