Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Un paio de anni fa go fatto questa foto e me son sempre chiesto cossa podessi esser quel puntin bianco che se vedi in mezzo,premetto che lo vedevo anche a ocio nudo(per quel go fatto la foto) e che iera immobile(almeno sembrava) quindi quel che se vedi iera reale,iera estate e circa le 17.Secondo voi cossa podeva esser? :confused::confused:

fre118ta.jpg

Inviato
per quanto tempo xe rimasto fermo la?

dove te ga fatto la foto?

in che direzion?

:D

Mi son andà via che iera ancora là,iero sul carso e sta roba iera sora la mia testa tendente al sud :bye::bye:

Inviato

altri due satelliti naturali oltre alla Luna effettivamente la Terra li ga :D

uno xe temporaneo, un asteroide catturado pochi anni fa e su un'orbita che tra poco tempo lo porterà de novo via da noi, ma me par che el xe tropo picio e lonta pe poder esser visto cusi' come in quella foto

l'altro son sicuro che xe poco piu' de una scovaza su un'orbita strana e sicuramente non visibile a occhio nudo

Inviato

no xe che se xe piu' grande xe Giove :D Venere xe piu' luminoso, xe piu' vizin alla Terra e al Sol e rifletti una grande quantita' de luce (spesso strato de nubi sempre presente), Giove xe molto molto piu' grande ma xe molto molto piu' lontan dal Sol e dalla Terra :D

Cmq de giorno no se lo vedi, solo Venere se pol veder ben prima del tramonto del sol, ma no credo che se lo possi veder za alle 17 in giugno :unsure:

Inviato
no xe che se xe piu' grande xe Giove :D Venere xe piu' luminoso, xe piu' vizin alla Terra e al Sol e rifletti una grande quantita' de luce (spesso strato de nubi sempre presente), Giove xe molto molto piu' grande ma xe molto molto piu' lontan dal Sol e dalla Terra :D

Cmq de giorno no se lo vedi, solo Venere se pol veder ben prima del tramonto del sol, ma no credo che se lo possi veder za alle 17 in giugno  :unsure:

Digo cussì perchè go visto Giove de notte e come grandezza iera uguale :uhm::uhm::uhm:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro