trert Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 (edited) siori e siore.. xe caldo, xe afa! dovemo far sta grigliata!! EDIT: el giorno scelto xe el 4 agosto! EDIT 2: el prezzo fissado xe 10euri.. se vien de meno.. ve tornemo i soldi che vanza.. penso che come posto se podessi canovella! opur marina julia dato che la cava de sistiana xe blindada! per la quota a cranio ve saveremo dir! intanto decidè la data e se podè vignir!! LISTA PARTECIPANTI: basketteam Cazzaballe cucciolina dido76 Doriano iaga jazz kiki +1 Kiriranshelo M4st3r Malto mula alabardata Pandino polpetta4ever SandroWeb [forsi, xe un si ma se la vol tirar, shh] saretta spina Starlite Stefano79 tinuviel trert Tr1n1ty69 Edited August 3, 2006 by trert Quote
Stefano79 Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 Giusto l'altro giorno parlavo con...l'alcolista del sol levante Xe de decider una data, magari senza andar troppo in là col tempo...magari in agosto tanti va in ferie (beati lori :sighsob). Personalmente me andarìa meio un venerdì, ma vedemo gli altri Avanti, scrivè quando podè esser liberi Quote
trert Posted June 30, 2006 Author Report Posted June 30, 2006 mi preferisso ven 5/8 o sab 6/8!! Quote
tuxav Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 mi moooolto probabilmente el 21-22 no son e probabile nianca el 5/6 ma speto ancora qualche giorno x dar conferme Quote
cucciolina Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 Per mi xe indifferente. Quando ghe va meio alla maggioranza Non go impegni particolari...go solo de veder se me batti ancora el cuor quel giorno Quote
mula alabardata Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 go solo de veder se me batti ancora el cuor quel giorno orca ciò! che pessimismo..... saria più giusto dir chissà cosa sarà de noi fin quel giorno! Quote
assist Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 Me sa che mi no poderò in nessuna delle date proposte Luglio sicuro no.......per quele de agosto di go ni per el momento Quote
cucciolina Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 orca ciò! che pessimismo..... saria più giusto dir chissà cosa sarà de noi fin quel giorno! Non son pessimista, anzi Son solo realista...Go un certa età...no se sa mai E se moro de freddo in ufficio? E se el meteorite de Starlite me casca in testa a mi perchè sbaia mira? E se mentre giogo a bowling me casca una bala in testa? Xe tutte robe serie eh Go to know...ossia... va a saver Quote
saretta Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 devo parlar con el mio bisiacchin... ma cred che luglio sia più fattibile... però ve dirò più avanti Quote
tinuviel Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 mi a luglio no rivo (sabato son al concerto de Robbie Williams ), ma ad agosto vegniria molto volentieri! Quote
Cazzaballe Posted June 30, 2006 Report Posted June 30, 2006 mi preferisso ven 5/8 o sab 6/8!! Peca che venerdì xe el 4 e sabato el 5... Cmq mi no posso sicuro in luglio ma se fe in agosto vegno molto volentieri!! Quote
mula alabardata Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 al momento me faria piazer venir.... e x ora me xe anche indifferente el giorno!! Quote
Ghost Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Prima settimana di agosto sono a londra. Fine di Luglio son incasinato. Quote
iaga Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Io direi, visto il post di Ghost, di farla la prima di agosto.. ..ok.. ..scherzo.. per me va bene qualunque data.. meglio in luglio.. forse.. Quote
SandroWeb Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 Per mi credo sia meio fine de luglio, dopo vedè voi Quote
tinuviel Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 no xè meio che voti tuti? cussì vedemo come xè meio...adesso ga votà sai pochi! Quote
iaga Posted July 2, 2006 Report Posted July 2, 2006 Mi non voto al momento perchè non go una data preferita.. ..quindi aspetto de gaverla oppur no voterò mai e me adeguerò alla maggioranza! Quote
tuxav Posted July 3, 2006 Report Posted July 3, 2006 boh tra le date posibili digo el 4/8 xhce le probabilita xe legermente piu alta... vederemo ah Quote
mula alabardata Posted July 3, 2006 Report Posted July 3, 2006 Mi non voto al momento perchè non go una data preferita....quindi aspetto de gaverla oppur no voterò mai e me adeguerò alla maggioranza! quoto gaia.. se x mi xe indifferente no ga senso che voto una data in particolare.. Quote
saretta Posted July 3, 2006 Report Posted July 3, 2006 dopo aver consultado l'omo, go messo venerdì 21/7, ma ne va ben anche el 22. Per agosto non podemo perchè andemo in ferie Quote
Matt Posted July 3, 2006 Report Posted July 3, 2006 go messo 21/7..ma go sbaià podessi, tra queste solo sabato 22...e tutta la settimana seguente, che sarò solo a casa...in agosto prima settimana son via... Quote
mula alabardata Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 in agosto andarò via un pochi de giorni prima de ferragosto, ma no so ancora quando e no so quando saverò... mentre nell'altro week-end proposto forsi go altro de far anche se no go ben capì se de venerdì o de sabato... insomma xe casin! quindi spetemo cosa disi la maggioranza e poi vedo el da farsi... cmq go una leggera preferenza x agosto visto che quel go ancora tutto de programmar.. ma vede voi va.. Quote
Recommended Posts