Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Visto che più o meno tutti guardemo telefilm.. Una mamma per amica lo guarda qualcun? Mi si e me piasi sai, poi desso che i lo fa in prima serata, tre puntate de fila, xè troppa roba... Me piasi le storie, i personaggi, tutto!

Inviato

mi go un problema:me piasi el telefilm una mamma per amica e quando ga finido l'altra serie non vedevo l'ora che ricominciassi.... :cherobeara: da quando ga iniziado go visto solo 1 puntata il 21.06 me par e le altre ogni volta me dimenticooooo :pianto: o iera i mondiali o iero in giro e me le fazo raccontar dalla mia collega che le vedi tutte...posso dir SI al sondaggio?val lostesso se xè raccontade? :wacko:

prima iera ogni sera e me ricordavo ufffaaaa :puntini:

Inviato

de quando che xe vegnudi i primi serial, me go ripromesso de no vardar gnanca un, che dopo se resta dipendenti.. e go mantegnudo la promessa. No so gnanca de cossa che se tratta ( idem per tutti i telefilm che qualchedun in famiglia vardava: la signora in giallo, dallas, beautiful, febbre d'amore...)la tv a casa mia xe studada sempre, tranne rari casi ( xe el PC sempre impizado, in cambio)

Inviato
de quando che xe vegnudi i primi serial, me go ripromesso de no vardar gnanca un, che dopo se resta dipendenti.. e go mantegnudo la promessa. No so gnanca de cossa che se tratta ( idem per tutti i telefilm che qualchedun in famiglia vardava: la signora in giallo, dallas, beautiful, febbre d'amore...)la tv a casa mia xe studada sempre, tranne rari casi ( xe el PC sempre impizado, in cambio)

Quoto.

PC acceso sempre TV non la guardo mai.

I telefilm solitamente non li guardo a parte il CSI LasVegas che ho iniziato a guardare prima di capire che era pericoloso :p

E Lost perché un mio amico mi tazzava l'anima.

In ogni caso sempre registrati e guardati in differita quando ho tempo e saltando le pubblicità. Non sopporterei l'esser costretto dagli orari ed impegni televisivi.

Inviato

In ogni caso sempre registrati e guardati in differita quando ho tempo e saltando le pubblicità. Non sopporterei l'esser costretto dagli orari ed impegni televisivi.

mi, invece, son serial dipendente!

Ma solo con el videoregistrator perchè

1 spesso me interessa roba in seconda serata

2 spesso la xè el fine settimana quando son fora

3 1 puntata de 1 ora se riduci a 35 minuti togliendo sigla, tempi morti e, soprattutto, pubblicità!

PS Una mamma per amica la go vista saltuariamente, no me ga mai ciapado più de tanto...

Inviato

visto che ormai semo in OT completo :) per mi la TV xe morta (a parte ogni tanto qualcossa de sport); per poderla vardar ghe dovessi dar soldi a Murdoch ma no me va l'idea :D quindi vardo poco/niente.. una mamma per amica go becà per caso e .. brrr.. beh no digo altro :D

Inviato

mi ieri finalmente go riva vederme metà puntata ... e sai me piasi... la coppia Lorelai Luke xe fantastica... bramavo da un casin de tempo che i stassi insieme e deso che i sta per sposarse ... che cocoliiiii!!!!!! :lol:

Inviato

[mod] cerchemo de non andar fora dela discussion, senno se perdemo...se vole parlar de computer e television, se versi un altra discussion, cussi un sa de cossa se parla la dentro...grazi mille.[/mod]

• 2 settimane dopo...
Inviato

mi spero in sto benedetto matrimonio :incazzado: che rabbia ciò... povera Lorelai ... non se merita sta sofferenza... e sto disgrazia de Luke... :incazzado: prima me stava cocolo ma adesso el me sta proprio sulle p... :incazzado:

Inviato

secondo mi finirà che non i se sposa anche se all'inizio ghe speravo,ora che conoso meio i personaggi go notà che i xè troppo diversi...anche luke...40anni e col beretin girà come un che va in skate e il xè vestì così da 2 anni...tipo paperino insomma :grin:

Mi spero la torni con suo ex "marì" anche se non i se ga mai sposadi e che luke stia con sua fia così se impara :caregaintesta:

odoro sto telefilmmmmmmmmmmmmmm

Inviato

mi ieri son rimasta troppo mal...

certo Cristopher xe cambia... xe matura...

ma Lorelai non xe innamorada de lui ... se vedeva dalla faccia alla fine dell'episodio ...

e poi lo ga ammesso anche ela che ama Luke.... secondo mi i podeva calmar con calma... lui non xe tipo de accettar ultimatum e ela lo saveva... certo Luke podeva risponder in un'altra maniera...

che nervi ciò...neanche che fossi storie vere :lol::lol:

Inviato

:noghesemo: go capì che luke non accetta ultimatum ma doveva cercar de capir anche ela scusa:non ghe ga dito subito de sua fia perchè el iera geloso de ela,lo ga dito lui ed el ghe ga dito de star fora degli affari suoi che ela non centra :huh: ...me chiedo perchè se sposava con ela a sto punto se non te vol che la se impicci degli affari tuoi e quando te ga bisogno te cori de ela.

Non se se comporta così.ela soffriva in tutte le puntate e lui neanche per niente. :mescondo:

Anche ela ieri ga sbaiado a far quel la ga fatto ma la faccia iera più perchè la ga lasà luke perchè iera de mezzo un'altra e 1 fia per poi tornar dal suo ex che se vedi ancora con la sua ex e anche lui ga una fia :supermona: ..tanto fà,la podeva spetar luke :caregaintesta:

vederemo adesso cosa la combierà :petesoni:

Inviato

per mi la se gaveva penti e basta... non ghe interessa de Chris dei...

comunque giustissimo quel che te disi - infatti sto Luke ga proprio rotto... prima tanto innamora de ela e poi, co sorgi qualche problema, neanche se confida con ela... e la tien fora dalla sua vita ..

e deso bisogna spetar la settima serie :pianto:

SPOILER - non ste legger se non vole cavarve la sorpresa - lo metto in giallo:

go letto delle anticipazioni su internet dove i disi che effettivamente da quel che la ga fatto con Chris la ga solo capi che la xe sul serio innamorada de Luke e praticamente dovesi esserghe un chiarimento tra ela e Luke - ma non se capisi ben - invece per quanto riguarda Rory e Logan malgrado i sia lontani i continua comunque star insieme

FINE SPOILER

Inviato

ma come za finisi? :pianto: ora che gavevo ciapà el ritmo e non perdeo più una puntata :ehno: cmq penso che ela non sia innamorada de chris anche perchè sennò la podeva za tornarghe...non credo la ghe dirà la verità a Luke perchè lui non saria capace de perdonarla e il faria ben nonostante el fatto che lui non la bada da tempo, non la giustifica,la podeva cercar de parlar con più tranquillità con lui e cercar una soluzion invece de travolgerlo con la storia de sposarse subito. :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro