tuxav Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 forsi una machina picola permeti de eser meno visibili puitosto a una reflex o compatona xo' penso che la qualita ghe ne risenti, specie se fate in scuro ... vado legermente OT, magari se pol riprender el discorso in un altra discusion se dovesi interesar... ma voi ande in giro x le feste e fotografe gente a caso e dopo publiche' su web? gave qualche pseduo consenso orale/verable ? Quote
CERTENOTTITRIESTINE Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 vado legermente OT, magari se pol riprender el discorso in un altra discusion se dovesi interesar... ma voi ande in giro x le feste e fotografe gente a caso e dopo publiche' su web? gave qualche pseduo consenso orale/verable ? naturalmente ogni qualvolta che facciamo primi piani chiediamo sempre, per ovvi motivi di privacy. Per nostra fortuna riceviamo un numero di no quasi pari a 0, anzi diverse persone ci vengono vicino chiedendocele di fare e comunque nel caso qualcuno voglia toglierla dal web basta che ci scriva e la togliamo. pagina CNT - privacy p.s. il fatto di non poter scaricare immagini senza autorizzazione l'abbiamo dovuta scrivere, è ovvio che chiunque lo può fare e a noi puo fare solo che piacere Quote
tuxav Posted July 7, 2006 Author Report Posted July 7, 2006 me domando pero' se basta domandar "poso farte una foto" opur te devi anche dir che la foto vegnera publicada e resa visibile a tutti... mi credo che ghe vol un consenso anche ala publicazion. e po le foto de minorenni dovesi eser cmq sempre vieta' publicarle.. me sembra... no so.. sta lege dela privacy e protezion dei dati personali/sensibili xe la solita legge italiana fata mal e aplicada pezo... se no i la fazeva iera mejo Quote
CERTENOTTITRIESTINE Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 puntiglio per puntiglio ti rispondo in maniera più compoleta. Quando noi chiediamo di far foto alla gente naturalmente diciamo anche dove vanno a finire e se son d'accordo... Spesso e volentieri non ho neppure il tempo di finire tutto il discorso che la gente presa dall'entusiasmo si mette subito in posa e alla fine ci ringraziano pure. Spero di essere stato esauriente questa volta. Se vuoi una sera vieni con me, ti faccio una foto con due babozze carine XY, così vedi come funziona il tutto... Quote
tuxav Posted July 7, 2006 Author Report Posted July 7, 2006 tranquillo, el mio no xe un discorso rivolto a ti, xe un discorso generale. una volta iera abbastnaza facile andar in giro per le cita a far foto, anche a persone, senza che queste te vardi de storto. Oggi no, quando uno vedi che uno lo sta fotografando spesso se inervosisi o agita.... nele feste questo generalmente no sucedi, x fortuna, grazie al euforia del divertimento e ale birete :D Quote
CERTENOTTITRIESTINE Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 Parlando per esperienza personale, posso dirti che se avvicini la gente nel modo giusto al 95% dei casi circa, riceverai una risposta gentile senza che ti guardino storto, a prescindere se dicono di SI o di NO... Quote
tuxav Posted July 7, 2006 Author Report Posted July 7, 2006 no son del tuto d'accordo. Se te fa la foto x testimoniar un avenimento, una festa, poso anche pensar de chieder de scatar la foto. Se giro per una citta' e fotografo xche me piasi fotografar (magari son a 20m de distanza) e me piasi quel momento, quela posa, quela inquadratura.. no poso pensar de 'ndar la a domandarghe "scusa poso farte una foto?"... e cmq no faro mai un ritratto de una persona senza domandar, x question de educazion piu che de privacy... Quote
giuli Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 nele feste questo generalmente no sucedi, x fortuna, grazie al euforia del divertimento e ale birete :D Quote
tuxav Posted July 7, 2006 Author Report Posted July 7, 2006 Meto qua un link, segnalado dala nostra brava Cucciolina che spiega come funzia le robe .. Grazie Cucc! Privacy e fotografia.. Quote
babatriestina Posted July 17, 2006 Report Posted July 17, 2006 Una curisità, a proposito de privacy: le vetrine dei negozi. Mi spesso viaggiando e anche qua me vien de fotografar vetrine de negozi, ciò i esponi aposta che la gente vedi, no xe ritratti de persone...anzi ghe se fa reclam, ma me xe nato una volta che fotografavo una vetrina de gioielleria a Ginevra, un bellissimo negozio armeno che gaveva diamanti a profusion, el paron me ga visto e me ga dito che xe proibido. Mi capisso le loro ragioni de sicurezza per quel tipo de merce, ma.. ve risulta che sia una norma? o solo che de lori? Quote
trert Posted July 17, 2006 Report Posted July 17, 2006 che mi sappio se pol fotografar se xe sulla pubblica via.. anche essendo proprietà privata! il discorso cambia se te ghe entri o se tipo xe in un centro commerciale.. ma no volessi sparar cavolade.. Quote
polpetta Posted July 17, 2006 Report Posted July 17, 2006 probabilemtne i ga piu paura che te ghe fazzi le foto a una gioielleria piuttosto che a un negozio de scarpe... però xe una bella domanda questa... saria de tirar zo qualche info ps. anche mi me xe capita de fotografar delle vetrine.. ma nisun me ga rugnà. pps. X AV e Trert: cossa i ga dito [se i gaveva dito..] in circolo a rigurardo de quel concorso sulle botteghe e negozi x la privacy? Quote
trert Posted July 17, 2006 Report Posted July 17, 2006 se devo esser sincero me par che i ga dito solo de chieder el permesso a vose e gentilmente lori te fa entrar Quote
babatriestina Posted July 17, 2006 Report Posted July 17, 2006 se devo esser sincero me par che i ga dito solo de chieder el permesso a vose e gentilmente lori te fa entrar Dentro, dacordo! E le vetrine de fora? Quote
trert Posted July 18, 2006 Report Posted July 18, 2006 dentro come go dito.. fora penso che se te son su una strada pubblica sia libero.. su una privata (centro commerciale per esempio, o galleria protti anche) x quel i te POL far longhi.. ma no son per niente sicuro.. mi so solo nel mio ambito lavorativo relativo a fotografia de immobili come condomini che anche se i vicini de casa me fa longhi mi son coverto.. altro no so Quote
uzzy Posted July 30, 2006 Report Posted July 30, 2006 beh..mi ogni tanto devo andar in giro a far foto de edifici e tipologie edilizie.. strade, e robe varie e un paio de volte su pel carso, robe che ciapemo lignade de qualche vecia che ghe stavimo fotografando la casetta carsica.. ma a parte questi rari casi basta chieder e specificar ben per cosa te servi la foto e se resta privata o vien pubblicada. Quote
Recommended Posts