cucciolina Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Porcaccia miseria!!!! Come xe successo? Xe stadi feriti? Credo che cmq no sia la sezion giusta questa. Mi no go poter qua. Qualche mod più in alto pol spostar? Cita
SandroWeb Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 (modificato) Sposto in "Le immagini della città". Raccomando sempre, nel metter le foto, de metter una risoluzione massima non superiore a 800x600 Modificato 1 Agosto 2006 da SandroWeb Cita
Nona Picia Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Come xe successo? Se ga fato mal qualchedun? ciao ciao Cita
saretta Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 cavolo che tiro.... spero che fossi svodo el bus... Cita
molly Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Che numero de bus iera? e iera feriti? insomma son curiosissima... non te pol metter una foto senza spiegar niente Cita
Starlite Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 iera sul piccolo de ieri me par che iera una 20 a fine servizio che tornava svoda verso citta' stando a quel che disi el piccolo l'autista ga evita' un'auto "pirata" e ga centrado el guard rail che xe entrado dal faro destro e uscido dal primo finestrin laterale destro subito drio la porta anteriore cmq no iera nisun a bordo a parte l'autista Cita
Stefano79 Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Mamma mia...proprio dove stago mi in piedi de solito ...me piasi guardar avanti co son su un mezzo. Cita
molly Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 orca ... meno mal che non iera nisun.. ma l'autista non se ga fato mal? e perchè piccolo autista??? giovine te intendi??? Cita
giuli Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Come ha detto Star era una 20 che tornava in deposito... Per fortuna che non c'era nessun passeggero e che l'autista non si è fatto male ,ma deve aver preso un bello spavento povero! Tra l'altro in ste foto non si vede il guard rail conficcato nel bus.. le foto sul giornale erano da far paura! Cita
666 Inviato 1 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 1 Agosto 2006 orca ... meno mal che non iera nisun.. ma l'autista non se ga fato mal? e perchè piccolo autista??? giovine te intendi??? il piccolo xe inteso el giornal nessun se ga fatto mal lato positivo -quel tipo de bus fa schifo -uno de meno Cita
molly Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 ooooooooopssssssss gavevo letto mal ma non xe mica brutto quel tipo de bus... Cita
666 Inviato 1 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 1 Agosto 2006 ma non xe mica brutto quel tipo de bus... lo hai mai guidato? Cita
Stefano79 Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 No xe el classico Iveco Turbocity? Iera un dei più diffusi me par No savevo che ai autisti no ghe piasi Cita
666 Inviato 1 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 1 Agosto 2006 No xe el classico Iveco Turbocity? Iera un dei più diffusi me par No savevo che ai autisti no ghe piasi i veci turbocity iera validi ,ma questi.... sospensioni schifose ,se prendi una buca oltre a far vibbrare fortemente lo sterzo lo fa anche girare Cita
molly Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 anche mi me pareva un de quei veci... 666 te son autista de bus?? Cita
giuli Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 666 te son autista de bus?? Direi di si Cita
Starlite Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 [OT]666 te ga visto la foto nel mio profilo? [/OT] Cita
giuli Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 [OT]666 te ga visto la foto nel mio profilo? [/OT] Quella foto xe bellissima... Da piccolo adoravo gli autobus e sognavo sempre di guidarne uno... Soprattutto premere i bottoni delle porte..che bel Cita
Malto Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 che robe ciò! menomal che no ghe iera nissun a bordo, saria stada una tragedia Cita
666 Inviato 1 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 1 Agosto 2006 anche mi me pareva un de quei veci...666 te son autista de bus?? el bus xe el model + vecio che ga la t.t. mi fasevo el raffronto con quei che gaveva i numeri 701 in poi mi guido i bus Cita
giacomin Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Parlando de i feri veci i "701 in poi" i xè migliori, piu "sprintosi", sti quà no i xè granchè ...... ma come posizion de guida stavo de un comodo (almeno mi ) Cita
Fabio Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Neanche a mi (da utente) no me piasi sto tipo de bus, no se riva mai a capir che numero che xè. Cita
Cazzaballe Inviato 2 Agosto 2006 Segnala Inviato 2 Agosto 2006 Mamma mia...proprio dove stago mi in piedi de solito ...me piasi guardar avanti co son su un mezzo. Scommetto che deso te starà più indrio... Però orca mare che tiro!!!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.