Jump to content

Complessi esistenziali

saretta

Recommended Posts

Me son sempre chiesta se anche ia ltri ga qualche complessin... mi ghe ne go avudi un paio, tipo l'altezza... son sempre stada ciolta in giro perchè bassa de statura. Desso me ne frego... i me ga già rovina troppo l'esistenza...

Desso ogni tanto me ciapa le pare che go el culon, che go la ciccetta sui fianchi...

e voi?

( se gave problemi a rispoder, non se obbligadim, so che magari qualcun non ga voia de parlar de questo)

:bye:

un mio punto debole xe l'altezza...

tutti ga sempra avu de dir che son picia..

magari i scherza,però dopo me diventa una roba ripetitiva e pol scocciar!

cmq ghe stago fazendo sempre meno caso, dal momento che no xe colpa mia e che no posso far niente x migliorar! :D

poi me da fastidio el culon :rosso:

perchè proprio xkè son picia se nota sai... ma quel se poderà migliorar col tempo, basta aver voia! :p

cmq disemo che ciamarli complessi xe una parola grossa!

son cusì e po bon! :ehsi:

Sono un campione di complessi esistenziali.

Ma esistenzaili esistenziali...

Crisi di valori, di morale, di religione, di politica o di semplice "scelta del mio futuro".

Come più semplici complessi di tipo sociale o sentimentale.

Che sia picio e bruttin è un dato di fatto non modificabile e di cui non sono pienamente colpevole. Quindi nessun complesso, qualcuno sta meglio qualcuno sta peggio inutile rammaricarsi su elementi non modificabili piuttosto mi arrabbio per elementi che sarebbe possibile modificare, almeno in linea teoria anche se spesso in modo un po utopistico.

Anzi... forse qualcosa mi da un po fastidio.

I miei problemi limguistici, palesati più volte su questo forum. Problemi contenibili ma non annullabili nonostante il notevole impegno, come qualcuno qui su questo forum mi ha gia fatto notare.

el dimostrar meno anni de quei che go, giuro, speso me da fastidio :D anca se no lo considero un complesso.

Quindi, secondo una lege de murphy, lo xe :p

te dirò che questo i me lo disi spesso anche a mi, ma ne vado fiera! de solito i me da 18-20... quando ghe digo l'età che go veramente i fa dei faccioni...

però dimostar meno anni secondo mi xè una roba bella!

Mi disevo prima che gavevo el complesso dell'altezza, e me son dimenticada anche del sorriso: go due denti storti davanti che purtroppo non se pol indrizar, saria de far una operazion,ma non i xè sicuri del risltato positivo così non go mai tentà..

E i primi tempi non sorridevo mai, sembravo musona, perchè me dava fastidio... poi la gente ga comincia a dirme che non se nota tanto e allora me son sciolta un pò..

Zerti complessi ormai i xe passadi.. per cominciar la erre moscia, mi no so, de picia i me cioleva tanto in giro, i me fazeva recitar Trentatre trentini trottavano per Trento per riderme drio, po.. mi no so, mi me par che no go cambiado, ma nissun me remena più e ormai no me inacorzo gnanche. E la marchesa Carignani ga una erre francese pezo dela mia.

Statura? no rivo gnanca a 1,60, che xe iera el minimo per far la hostess, e portavo sempre i tacchi, adesso no ghe bado più.

Bela o brutta? una volta gavevo un tremendo complesso del naso, che po quele che lo gaveva pezo de mi se lo ga rifatto, e pensavo anche mi de rifarlo, come se cambiando el naso gavessi cambiata tuta mi. el me dava , e el me dè tuttora, un'aria seria, ma in fondo xe aristocratico e po basta sorrider!

Un altro complesso, iero pelosa sui brazzi e una stupida mia compagna de scola ( che po ela gaveva propio un vero difetto fisico) ma ga remenado te son pelosa come una scimmia, ghe ne go fato un complesso cussì, che portavo le manighe longhe in estate se podevo, po un poca de ceretta e me son sentida domandar Ma come te fa a gaver brazzi e gambe cussì lissi, che fortunada che te son! che ridada!!! :D

go i mii complessi, ma no i xe più tanto fisici quanto psicologici: de no esser al altezza de come che mi volessi, de come che sarà el futuro... de quanto che me viverà ancora el gato, de dimenticarme qualcossa ( dopo che una volta in viaggio stavo lassando la borsa con tuti i documenti su una sedia de un ristorante e stavo za ripartindo

Ah sì, una mania: una volta no so come, salgo su un treno fora Trieste in una stazion affollada e apena uscida go la sensazion che el treno vadi in direzion sbagliada, e difatti ala prima stazion me acorzo che no iera el giusto, i gaveva dito, ma in tedesco e no gavevo capido: son saltada zo e go arivado a tornar indrio, e me go acorto che ala stessa ora partiva do treni dei due lati del stesso binario per direzioni opposte! ma adesso , ogno volta che vado su un treno, me domando se xe el bon, che no i ga più el cartelin sula fiancata cola direzion :D

complessi... orca ciò podesi scriver un libro... el brutto xe che ai altri ghe digo sempre de non farseli... mi invece me li fazo per ogni monada...

vedo una che ghe sta una taglia 42 (ciò de motivi i vendi solo 38-40 e 42 ... 38 ve rende conto??? per anoressiche o per teenager ciò) .. mi go la 44.. e se non me refo sul magnar riverò presto alla 46...

poi go pare perchè i me disi che go el culon ... e più che voio butar zo pezo xe perchè più nervi me beca e più magno... dolci...

poi go sta intolleranza al latte e non rivo resister a non magnar gelato o cioccolata o biscotti e me ritrovo coi brufoli e via altre pare...

poi ultimamente me go accorto che go anche messo su fianchi... e non rivo butar zo neanche quei...

ah una mia para grande xe el seno.. voio aver de meno... xe gente che se fa operazioni per aver de più e mi voio de meno...

poi altra para che go xe che i cavei non i me sta mai ben... li go mossi e anche se li stiro dopo un paio de ore i xe come prima... ciò vedo ste mule tutte con bei tai e che ghe sta per giorni interi le acconciature... mi invece tipo strega... anche se me fazo far qualche bel taio poi dopo un paio de ore son come prima...

e podesi continuar all'infinito...

complessi?

no diria, me piaso bastanza

ecco disemo che me da fastidio vederme co la panza... ma el responsabile son mi e se fondalmentalmente son pigro e/o super impegnà per poder dedicarme al mio aspetto fisico me la tegno e no posso lamentarme

inveze un mio complesso xe la mia vose, ovvero non me disturba sentirme quando parlo ma no sopporto sentirme registrado, go una vose insopportabile!!!!!!