Malto Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Muli e mule, amici carissimi ve saludo e me ne torno nel Sol Levante!!! Xe stade delle settimane bellissime e son contento de averve visto, chi più e chi meno, ma xe stado sempre un piacere e dei momenti stupendi Soprattutto la famosissima osmizada in cui mi e Jazz gavemo sonado insieme :guitar: me mancherè tantissimo.... ma se vederemo presto.... e comunque... ciauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! Quote
trert Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 grazie delle ciacolade, dele bevude, dele cantade e de tutto el resto.. spereo de vederte al più presto.. o alla pezo come gavevimo parlado in aprile ciao amico mio.. te me mancherà.. ma tanto se sentiremo ogni giorno, za vedo! buon ritorno.. Quote
Stefano79 Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Ciao carissimo, te me mancherà anche mi. Grazie de tutto e fa buon viaggio Quote
tifone Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Ciao Malto xe stado un piazer gaverte conossudo de persona te saludo con questo video Quote
Jazz Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Volevo sonartela ma nel casin forsi non gavessi reso le parole... te dedico questa canzon dei Timoria...alla prossima e grazie de tutto Freedom Oh freedom oh cielo io tremo un pò E' il vento o il mare noi insieme qui mentre un' altra estate muore già Oh freedom oh amico mi mancherai Io parto nel viaggio la libertà Pensami se un giorno torni qua io penso a voi se un giorno tornerò qua io penso a voi se un giorno tornerò qua se un giorno tornerò... Oh freedom Quote
cucciolina Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Malto, come te go za dito in pvt, fa buon viaggio!!!! Xe sta un piazer gaverte qua con noi un poco de tempo sia per le cantade che per i tiri a basket Spero de rivederte presto (speremo che sia settembre o ottobre come te ne ga dito ) A prestoooooooooo Quote
Ghost Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Caspita me son perso Malto... A Londra ho pensato a te... una sera son andato in ristorante giapponese ed ho mangiato magiato ottimo sushi e sukyaki. Alla prossima. Quote
tuxav Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Caro amico Malto te ne manchera' ... bon viaggio e bon rientro.. se sentiremo in posti diversi da una osmiza o birreria ma canteremo cmq... DA SIMMER DEBEIIIIIIIIII DAT IST PRIIIIIIIIIIIIIMAAAAAAAAA VIIIIIIIIVAAAAAAAAA COLOOOOONIAAA WIR LIEBEN DAS LEBEN DIE LIEBE UN DIE LUUUUST WIR GLAUBEN AN DEN LIEBEN GOTT UN HAB'N NOCH IMMER DUUUURST.. :petesoni :petesoni: Quote
mula alabardata Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 ciao Malto! piacere de averte conosu... con le tue sonade te me ga fatto passar davvero una bellissima serata!! fa buon viaggio... e alla prossima! Quote
arska Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 VIIIIIIIIVAAAAAAAAA COLOOOOONIAAA OT: e cossa centra col giapon? cit:"das Glück liegt auf der Straße" Quote
dido76 Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 malto buon viaggio...xè sta un piazer conoserte ala osmizada! Quote
basketteam Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Malto buon viaggio anche da parte mia, xe sta veramente un pizer conosserte e grazie ancora per gaver allietà la nostra serata in osmiza!!! torna presto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
iaga Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Eh.. mi rivo tardi.. me dispiasi.. spero te gabbi fatto bon viaggio e bona permanenza! Quote
Cazzaballe Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Anche mi rivo tardi che iero in vacanza.. Piazer de averte conosu, grazie ancora per la chitarra e se rivedemo co te torni qua.. Quote
Recommended Posts