Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ieri go fato un scampon a Firenze per veder una mostra de pittura, ma siccome dentro no se pol fotografar, ve mostro la locandina: Lorenzo Monaco, un pittor del tre-Quattrocento che fa madonne e angeli che par vegnui fora de una fiaba

dscf3691zu7.jpg

go fato anche un poco de fila, no per sto pittor, ma xe dove che xe el david de Michelangelo , che ve confesso no me entusiasma, forsi el fatto de voler far un muletto ma cussì grande me ga de una contradizion..

ben bon, po go trovado de dopopranzo altri musei seradi e go fato un giretto nel centro, ve metto qualche particolar, perchè imagino che Palazzo vecchio lo conossè tuti.

Un particolar del Nettuno de Piazza Signoria

dscf3719ly1.jpg

Una finestra gotica a Orsanmichele

dscf3737ed2.jpg

e soto un bassorilievo che podessi esser de Donatello, sicuro se vedi che comincia el gusto del rinascimento, classico, molti tochi i li ga messi in museo e sostituidi con copie, ma questo me gaveva l'anda de original, xe un s Giorgio e el drago

dscf3742je5.jpg

po iero ale porte del Battistero, xe pien de gente che va dentro e fora, le porte dorade del cosidetto Paradiso xe ormai copie, ma la porta nord, de Ghiberti xe ancora i originai suso e ve metto do particolari: un evangelista e una testina, mi le trovo deliziose:

dscf3760tz0.jpg

dscf3763tv6.jpg

Posted
Certo che andare e tornare da Firenze in un giorno deve essere pesantuccio  :rolleyes:

col treno, non è male: stavolta sono partita alle 8.30 da Trieste, sono arrivata a Firenze alle 13.30, al ritorno sono partita alle 18.30 e sono arrivata alle 23.30. Tutto con eurostar, senza cambi. Certo, se non ci mettessero 40 minuti fra sosta a Mestre, andata a Venezia, sosta a Venezia e poi di nuovo sosta a Mestre ci si metterebbe quasi un'ora di meno. Come sempre, dopo che sei uscito dal cul-de-sac di Mestre tutto è vicino.

c'è un'altra alternativa, che feci due anni fa, il tutto due ore prima: si arriva prima di pranzo . Ovviamente il mio giro non prevedeva soste per pasti: un paio di tramezzini in treno e un panino al macdonald della stazione prima di partire ( sì, in viaggio io ogni tanto i Macdonald li frequento :D ).

In macchina non lo avrei fatto. E trovare a Firenze un albergo decente senza che ti spellino è un problema, e poi.. i gatti a casa mi aspettavano per cena!

Posted
L'ultima volta che ci son stato ero piccolo e mi ricordo solo che ci hanno scassinato l'auto..

Dovrò tornarci :)

Perchè, gave l'auto nova? :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

:p

E sta volta gli lascio la porta aperta almeno non mi tocca entrare per il bagagliaio per tutto il resto della vacanza.

Posted

Aaaaaaaaaaaaah, Firenze :rolleyes:

Che bella città :ehsi: Ghe son stada talmente tante volte che la conosso a memoria :D

O mio babbino caro,

mi piace, è bello bello!

Vo' andare in Porta Rossa

a comperar l'anello.

Sì, sì, ci voglio andare!

E se l'amassi indarno

andrei sul Ponte Vecchio...

ma per buttarmi in Arno!

Mi struggo e mi tormento!

O Dio, vorrei morir!

Babbo, pietà, pietà!

Babbo, pietà, pietà!

:rolleyes: Che bella! :rolleyes:

Bellissime foto, Betta! :fiuclap:

Posted

Se ve piasi Firenze, ve metto un per no de mercoledì scorso, ma de do anni fa, un altromordi e fuggi e tre anni fa, che iero col Utat ma mentre lori visitava in mattinata ala bona la cittò mi go fatto un giro per conto mio, son andada al Museo del Opera del Duomo, dove che de nissuna parte xe dito che xe proibido fotografar e go aprofittado, e po son arivada anche ai Uffizi, cola fila fora de quei che gaveva prenotado, son andada al sportel prenotazioni e i me fa Quanti se? ghe digo mi sola, Ben, per una i me ga dado la prenotazion per un'ora dopo. Bel come sempre, ma pien de gente! po me domandavo dove che xe finidi dei arazzi che una volta iera nei corridoi e adesso no xe più, i xe sui libri de storia perchè xe le feste ala corte de Francia dove che iera Caterina de Medici.. go ciapado coraggio e ghe go scritto un email al Museo, cocola, la baba dei arazzi me ga gentilmente risposto che sì, i li ga tirai via che i se rovinava cola luce ma che i spera, co i verzerà le nove sale, de esporli almeno un pochi a rotazion. Al Pitti inveze no xe la stessa fila che ai Uffizi, e xe quadri altrettanto bei e famosi.

ecove ( sotto vetro, con un pochi de riflessi), un original dele porta del Paradiso de Ghiberti: scene dela Genesi:

dscn5452ia6.jpg

el particolar de Eva col serpentel tentator

dscn5454zx1.jpg

Un particolar dela Cantoria de Donatello ( iera interessante la visita acompagnada de una signora cieca, che i ghe lassava tocar le statue)

dscn5466ps1.jpg

( spero de no dir una cavrada, e che no sia inveze la cantoria de Luca della Robbia..)

po inveze, tuti conossi el Perseo de Cellini ala loggia dei Lanzi e a scola i ne fazeva legger la storia dela fusion dela statua, ma xe cocolo anche el bassorilievo de sotto, molto più mosso, semo za nel Cinquecento , anche se devo dir mi me piasi de più la calma e l'armonia del quattrocento

dscn5500jn9.jpg

questo xe un originale de Lorenzo Monaco, una Annunciazion a santa Trinita, la luce xe quel che go podudo far...

img4138tp5.jpg

po un particolar dela facciata de palazzo Rucellai

img4077nn4.jpg

(se volè veder a Trieste palazzi pseudo-fiorentini andè in via Vasari!)

e per finir, una statua moderna, xe el museo Marini cole sculture moderne, mi questo me ga piasso perchè el gaveva l'aria propio perplessa:

img4065vz2.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×