babatriestina Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 Ieri go fato un scampon a Firenze per veder una mostra de pittura, ma siccome dentro no se pol fotografar, ve mostro la locandina: Lorenzo Monaco, un pittor del tre-Quattrocento che fa madonne e angeli che par vegnui fora de una fiaba go fato anche un poco de fila, no per sto pittor, ma xe dove che xe el david de Michelangelo , che ve confesso no me entusiasma, forsi el fatto de voler far un muletto ma cussì grande me ga de una contradizion.. ben bon, po go trovado de dopopranzo altri musei seradi e go fato un giretto nel centro, ve metto qualche particolar, perchè imagino che Palazzo vecchio lo conossè tuti. Un particolar del Nettuno de Piazza Signoria Una finestra gotica a Orsanmichele e soto un bassorilievo che podessi esser de Donatello, sicuro se vedi che comincia el gusto del rinascimento, classico, molti tochi i li ga messi in museo e sostituidi con copie, ma questo me gaveva l'anda de original, xe un s Giorgio e el drago po iero ale porte del Battistero, xe pien de gente che va dentro e fora, le porte dorade del cosidetto Paradiso xe ormai copie, ma la porta nord, de Ghiberti xe ancora i originai suso e ve metto do particolari: un evangelista e una testina, mi le trovo deliziose: Quote
Ghost Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 Belle foto. E bella Firenze L'ultima volta che ci son stato ero piccolo e mi ricordo solo che ci hanno scassinato l'auto.. Dovrò tornarci Quote
giuli Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 Grande Betta! ci 6 andata! Certo che andare e tornare da Firenze in un giorno deve essere pesantuccio Quote
Cazzaballe Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 Bella Firenze.. Mi ghe son sta de picio con le medie e devo dir che me xe rimasta impressa perchè xe proprio una bella città. Quote
Cazzaballe Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 L'ultima volta che ci son stato ero piccolo e mi ricordo solo che ci hanno scassinato l'auto..Dovrò tornarci Perchè, gave l'auto nova? Quote
babatriestina Posted August 24, 2006 Author Report Posted August 24, 2006 Certo che andare e tornare da Firenze in un giorno deve essere pesantuccio col treno, non è male: stavolta sono partita alle 8.30 da Trieste, sono arrivata a Firenze alle 13.30, al ritorno sono partita alle 18.30 e sono arrivata alle 23.30. Tutto con eurostar, senza cambi. Certo, se non ci mettessero 40 minuti fra sosta a Mestre, andata a Venezia, sosta a Venezia e poi di nuovo sosta a Mestre ci si metterebbe quasi un'ora di meno. Come sempre, dopo che sei uscito dal cul-de-sac di Mestre tutto è vicino. c'è un'altra alternativa, che feci due anni fa, il tutto due ore prima: si arriva prima di pranzo . Ovviamente il mio giro non prevedeva soste per pasti: un paio di tramezzini in treno e un panino al macdonald della stazione prima di partire ( sì, in viaggio io ogni tanto i Macdonald li frequento ). In macchina non lo avrei fatto. E trovare a Firenze un albergo decente senza che ti spellino è un problema, e poi.. i gatti a casa mi aspettavano per cena! Quote
Ghost Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 L'ultima volta che ci son stato ero piccolo e mi ricordo solo che ci hanno scassinato l'auto..Dovrò tornarci Perchè, gave l'auto nova? E sta volta gli lascio la porta aperta almeno non mi tocca entrare per il bagagliaio per tutto il resto della vacanza. Quote
cucciolina Posted August 26, 2006 Report Posted August 26, 2006 Aaaaaaaaaaaaah, Firenze Che bella città Ghe son stada talmente tante volte che la conosso a memoria O mio babbino caro, mi piace, è bello bello! Vo' andare in Porta Rossa a comperar l'anello. Sì, sì, ci voglio andare! E se l'amassi indarno andrei sul Ponte Vecchio... ma per buttarmi in Arno! Mi struggo e mi tormento! O Dio, vorrei morir! Babbo, pietà, pietà! Babbo, pietà, pietà! Che bella! Bellissime foto, Betta! Quote
babatriestina Posted August 26, 2006 Author Report Posted August 26, 2006 Aaaaaaaaaaaaah, Firenze O mio babbino caro, mi piace, è bello bello! Gianni Schicchi de Puccini, aria de Lauretta ( da un personaggio della Divina Commedia) Quote
babatriestina Posted August 26, 2006 Author Report Posted August 26, 2006 Se ve piasi Firenze, ve metto un per no de mercoledì scorso, ma de do anni fa, un altromordi e fuggi e tre anni fa, che iero col Utat ma mentre lori visitava in mattinata ala bona la cittò mi go fatto un giro per conto mio, son andada al Museo del Opera del Duomo, dove che de nissuna parte xe dito che xe proibido fotografar e go aprofittado, e po son arivada anche ai Uffizi, cola fila fora de quei che gaveva prenotado, son andada al sportel prenotazioni e i me fa Quanti se? ghe digo mi sola, Ben, per una i me ga dado la prenotazion per un'ora dopo. Bel come sempre, ma pien de gente! po me domandavo dove che xe finidi dei arazzi che una volta iera nei corridoi e adesso no xe più, i xe sui libri de storia perchè xe le feste ala corte de Francia dove che iera Caterina de Medici.. go ciapado coraggio e ghe go scritto un email al Museo, cocola, la baba dei arazzi me ga gentilmente risposto che sì, i li ga tirai via che i se rovinava cola luce ma che i spera, co i verzerà le nove sale, de esporli almeno un pochi a rotazion. Al Pitti inveze no xe la stessa fila che ai Uffizi, e xe quadri altrettanto bei e famosi. ecove ( sotto vetro, con un pochi de riflessi), un original dele porta del Paradiso de Ghiberti: scene dela Genesi: el particolar de Eva col serpentel tentator Un particolar dela Cantoria de Donatello ( iera interessante la visita acompagnada de una signora cieca, che i ghe lassava tocar le statue) ( spero de no dir una cavrada, e che no sia inveze la cantoria de Luca della Robbia..) po inveze, tuti conossi el Perseo de Cellini ala loggia dei Lanzi e a scola i ne fazeva legger la storia dela fusion dela statua, ma xe cocolo anche el bassorilievo de sotto, molto più mosso, semo za nel Cinquecento , anche se devo dir mi me piasi de più la calma e l'armonia del quattrocento questo xe un originale de Lorenzo Monaco, una Annunciazion a santa Trinita, la luce xe quel che go podudo far... po un particolar dela facciata de palazzo Rucellai (se volè veder a Trieste palazzi pseudo-fiorentini andè in via Vasari!) e per finir, una statua moderna, xe el museo Marini cole sculture moderne, mi questo me ga piasso perchè el gaveva l'aria propio perplessa: Quote
saretta Posted August 29, 2006 Report Posted August 29, 2006 molto belle!!!! firenze devi esser un spettacolo... non ghe son mai stada... Quote
trert Posted August 29, 2006 Report Posted August 29, 2006 son stado due volte.. e me ga piasso moltissimo.. consiglio: Enoteca Baldovino.. ottimo! Quote
Recommended Posts