Jump to content

Recommended Posts

Posted

Allora ragazzi.......come xe comportè voi quando gavè davanti una pattuglia?

Mi voto 50 e 50.....capita giornate che me vien el sorpasso in scioltezza ( soprattutto in scooter ) e altre invece che go come una sensazion che me disi che xe meo no farlo :lol:

Posted

Anche per mi dipendi. Se in città i va a 20 all'ora anche li sorpasso. Se i va a 50 no :D

Quindi, riassumendo, se i va sotto el limite e mi, superandoli, non sorpasso questo limite allora li passo senza problemi :ehsi: Magari trovo el carabinier figo come l'altra sera :s'ciopado: :baba:

Posted

in genere stago drio, se propio no i xe cagoie

E co li vedo a Barcola, pronti a fermar qualchedun cussì, tanto per el gusto de controlar i documenti, zerco de esser sempre drio de qualchedun, che lori ferma sempre el primo dela fila.

Posted

se li posso sorpassar restando nel limite lo fazo

xe che de solito me capita sempre in citta' in viale miramare :D e me li trovo dovanti che i va giusti giusti a 50, se i va a 60 senza sirene ghe stago drio, se i va lori a 60 posso anche mi :D

Posted

50 e 50.

Dipendi anche da chi xe. Se xe la municipale, col cavolo che me fido, conosendoli.....Con Polizia e Carabinieri anche sì, in genere i ga robe più importanti de far che bastonar chi va a 55.

• 2 weeks later...
Posted

Go messo altro!

Questione di motivo temporale! :D (no nel senso che piovi)

Per el momento, dipendi da dove li incrocio, in autostrada li passo, in città nel 80% dei casi no se riva :D ma visto che oramai vegno in auto a Trieste tre volte l'anno, no me succedi spesso...

Per el futuro, altro vorrà dir che dentro la pattuglia ghe sarò mi! :D e voio veder chi me sorpassa :superman:

e anche tiro zò el finestrin e ghe mostro il dito medio 
Bravo...cussì se fa! 

:noghesemo:

mi stago bona e quieta de drio... soprattutto se se tratta de carabinieri... li adoro.
:ave:
Posted

..50 e 50...

se i va a 50 all'ora,e se mi vado a 55/60 in una strada dove se pol superar li sorpasso...no sarò cusi sfigà che i me rompi le togne per 5 km\h in più... :incazzado:

Posted

Li sorpasso allegramente facendo gesti irriverenti, dopo aver messo sulla mia macchina la targa di Sandroweb che furbescamente avevo sottratto il giorno prima.

Sandro...se oggi senti suonare il campanello, comincia a sudare :lol:

Scherzi a parte...se il sorpasso non infrange il codice della strada, non mi faccio grossi problemi.