Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ciao muli.. Me xe vignuda una curiosità.. Chi de voi usa sky? O l'antenna parabolica col satellitare? Za che son.. Ve trove ben col servizio?

Mi no go sky e fin che no vado viver solo no ciogo sicuro..

Inviato

Go votado No go e no ciogo, ma devo precisar:

1 gavemo za de qualche parte discusso el argomento

2 no xe vero che sia propio inutile, perchè, gavendo tempo e pazienza, xe anche roba bela dentro (bei film in teoria senza interuzioni, sport per chi che ghe piasi, bei documentari, notiziari tanti..) anche se adesso el decoder xe organizzado in modo de escluder tanta roba che prima se vedeva cola parabola- se podessi , ma xe un pochi de radighi

3 mi gavevo za ai tempi de tele+ che iera molto più gentili e siori, ma el moodo de far de sky, che ga zercado de far el prepotente con mi, afibiandome - a pagamento- roba che no gavevo domandado, xe stado tal che dopo un bon anno de diatribe ghe go rimandado tuto indrio e no rimpianzo gnente. Che po la mia parabola condominial no ciapava gnanca tuto e gavessi dovudo zontar una mia personal..

Inviato

Sky xe una gran bella roba, soprattutto per quanto riguarda i canali tematici (cucina, documentari, viaggi...). Dà molte più possibilità a un che no ghe frega niente dei reality e dei programmi spazzatura che ormai invadi la tv normale, e che preferissi passarse un do orette con un bel film vecio o con un programma tematico. E per 34 euri (quel che paghemo noi per MondoSky + Cinema) credo proprio che val la pena.

Inviato

no go e no ciogo... non me servi... anche perchè a parte i cartoni animati e a volte il tg e qualche telefilm per el resto nn vardo mai tv...meio i dvd o cinema :D

Inviato

mi no go e no ciogherò.

me serviria solo x guardar partide [no me perdo troppo a guardar tv] e de preciso le partide in trasferta..

quindi x el mio utilizzo saria una spesa inutile e tanto fa vado a guardar le partide in bar o dove capita! :D

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro