mula alabardata Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 in seguito ai messaggi lasad inegli shout me son chiesta: la maggioranza ga una preferenza x el caldo? o x el freddo? vedemo chi vinzi ah... x caldo non intendo x forza caldo umidiccio che non se respira.. come x freddo non intendo inverno con bora a 150! con temperature nella norma, ecco... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 caldo in primis!!! ma anche el freddo ga dei lati buoni.. ma mai come el caldo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 el fredo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 oviamente el fredo me piasi i posti freddi o cmq nordici... odio el caldo, l'umido, l'afa.... me piasi anche le stagioni intermedie come l'autuno (pero con bora e non con sto caldo umido de sti gg) e la primavera se no supera i 20 gradi me piasi la bora e caminar x cita' co no xe nisun e te se jaza la punta del naso oviamente se go de sceglier dove 'ndar in vacanza sceglio un posto a nord o in alto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 freddo! mi son nata el primo gennaio e son una capricorno amante del freddo! Adoro vestirme con ventimila strati, adoro la Bora (ma no la Bora scura...), adora star a casa a vardar fora la finestra co xè freddo, amo el mio piumon... anche a mi me piasi le mezze stagioni, co xè sereno ma con un poco de Bora che pizziga e pulisi l'aria In estate dormo mal perchè go perennemente caldo. L'unica roba xè che xè più pratico uscir...no go de star 10 minuti a infilarme vestiti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Servi che rispondo? Adoro el caldooooooooo! Secco o umido che sia Adoro l'estate con 428 gradi all'ombra che me permetti de andar in giro in cotoleta coi sandali Soffro el freddo e quando xe quella bora infernale che te entra dappertutto proprio me par de morir. Brrrrrrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Amo il freddo perchè almeno non sudo ma non xè dito,mi rivo a sudar anche quando xè 0 gradi e quindi evviva la bora e la neve mmmmmm però...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 co xe fredo te se vesti de più, co xe caldo no te se pol spoiar più de tanto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 quoto malto fredo xe mejo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Mi me meto indifferente....trovo dei pro sia con el caldo che con el freddo, quindi no go una predilezione particolare tra i 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 eco.. una roba che odio del fredo xe che co entro in pub me se appanna i ociai e moro de caldo e stago 10 ore a rivestirme.. cmq.. se pol sempre farse una birretta sul molo audace! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 el caldo... ma non quel caldo che te par de sofigarte... quel caldo giusto, bel, quel caldo da palma e spiaggia bianca... con l'ometto che te fa aria ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 una roba che odio del fredo xe che co entro in pub me se appanna i ociai uno dei motivi x cui son passa' ale lenti a contato ... el freddo me tien svejo, el caldo me meti fiaca... zero voja de far... po col xe fredo basta entrar in un local e se scalda subito, in un modo o nel altro .. opur anche con qualche barachin che vendi vin brule' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 freddo de notte e caldo (ma no troppo, disemo temperature primaverili) de giorno... se pol??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Mia moglie me disi sempre che dovevo nasser pinguin Me piasi el freddo Con el freddo se se pol difender, bareta co'l paraorece, pimon e, se ciama, mudande de lana!! co'l caldo......moro!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 caldo dei..infradito..braghete curte...che bel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 el caldo tutta la vita!! al limite vado a ciercarme un poco de piu fresco in montagna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 eco.. una roba che odio del fredo xe che co entro in pub me se appanna i ociai questa la odio anche mi po col xe fredo basta entrar in un local e se scalda subito, in un modo o nel altro .. opur anche con qualche barachin che vendi vin brule' ah... Vienna in dicembre... un sogno! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 indifferente...W le mezze stagioni! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 El caldo me piasi co vado per mar, ma durante la vita quotidiana preferiso de gran lunga el freddo. El massimo xe iazo neve e vento, mentre se sta in baita davanti ad un caminetto scoppiettante Altro che agosto...sudo stando fermo, sudo davanti al pc, sudo co dormo, sudo anche solo a pensar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 al caldo preferisso il freddo, ma a entrambi preferisco quelle cose che non esistono più! le mezze stagioni...jeans,felpa e via-! ma la meio roba resta sempre le giornade de bora col sol....le adoro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 ......ma la meio roba resta sempre le giornade de bora col sol....le adoro! .... e no digo altro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 go votado caldo. Caminar scalzi, el sol che scalda el muscolo e suga l'osso.. el sangue circola meo ( coi pie fredi no arivo gnanca a dormir).. sol e bora? sì, ma no sotozero! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 mi voto caldo! sento freddo subito e no me piasi forsi anche xkè el freddo limita un pò tutto: giri, uscite... ah, molto meio el caldo e le belle giornade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Mi adoro el caldo.. Andar al bagno, la sera andar in giro in manighe curte.. E soprattutto co xe caldo xe verto el Mirò che mi adoro. Quindi.. W L'ESTATE!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts