Vai al contenuto

scanner per negative


Messaggi raccomandati

Non so quanto vada postato qua o sulla sezione informatica, ma mi chiedevo come recuperare le vecchie foto di cui conservo le negative. Ho fatto per decenni stampe, e mi piacerebbe digitalizzarle, magari per poi ritoccarle, ingrandire particolari, per quel che si può. Attualmente il mio scanner vecchio ( epson 1260 photo) mi permette di mettere una pellicola, e con tanta pazienza, un minuto a foto, di ottenere una scansione alquanto modesta, dirai alla pari con la scansione dal piano della foto stampata. Visto che le foto stampate sono incollate in album e metterli sul piano d ello scanner è una seccatura, pensavo ad una digitalizzazione di massa dei negativi. Ma, mi chiedevo:

faccio prima o meglio a portarli in un negozio specializzato , che magari la lo scanner giusto e valido, e lo fa bene e professionalemnete e tornoa casa col mio bel cd o dvd, o me ne compro uno, caro ti me costi (e quale?) e poi passo mesi a fare il lavoro io?

qualcuno si è porto il problema, magari per le diapo?

e le foto dei negativi 10 x 10, che usava papà con la sua rolleicord, e che possiedo ancora, si possono recuperare in qualche modo? perchè la macchina aveva un'ottica molto buona.. erano le prime foto a colori anni 50, con colori un po' pastellosi..

Link al commento
Condividi su altri siti

uhm argomento che ritorna vedo :D se parlava de scanner un po de tempo fa su questo post ... Scanner Nikon

mi digo la mia.. mi go un scanner per diapositive e negativi (minolta dual scan IV) e per le diapositive me trovo benissimo, certo bisogna lavorarghe su dopo in post per render i colori come iera la diapositiva originale e tanto dipendi dale condizioni in cui se trova la pelicola.

Per i negaviti inveze no me piasi... perche' risenti de piu dei maltrattamenti del negativo.. a mi le me vien rigade e puntegiade... malamente.. ma forsi dipendi dal fato che i negativi iera stadi conservadi mal (no iera miei :p) ...

Forsi su ebay te trovi dei ottimi scanner nikon usadi a ottimi prezzi.... no saria una cativa idea secondo mi.

Link al commento
Condividi su altri siti

si si esisti ... prova de pozzar, o segulin...ma no so dirte i prezzi, ma tuto soma se te ga poche foto forsi convien ma bisogna veder i risultati .... provero' a domandar xche forsi qualchidun che conoso ga prova e me faro dir i risultati... te savero dir

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Ben, go fato una prova, negativi del 1988, ve mostro una foto, anche per la categoria " viaggi", ecome a mi nela Grande Moschea de Aleppo in Siria. co me go sbassado al cappuccio dela mantella , gentilmente prestada al ingresso, un vicin me la ga tirada su, gnanche che se gavessi mostrado chissàcosssa!

le foto xe stade scanerizzade de laboratorio, dimension circa 3000 x 2000, abastanza per veder i particolari, xe de dir che le foto po provegniva de una semplice machinetta automatica Ricoh

Adesso devo decider se farghe far a lori fazendo una scelta o pensar al scaner per negatici,,

0013image0012n12pf5.jpg

el partciolar dela mia faccia a dimension non ridotta ve dà l'idea del livello de l'immagine: inconfrontabile cole digitali, però per ingrandir un ricordo no xe mal

0013ipartiofa1.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci.. :D

mi me par che el lavor sia vegnu' ben, considerando l'eta dela pelicola e tuto el resto.

Bisogan veder quanto i chiedi x queste scanerizazioni e, inoltre, come se comporta quando te ga foto molto contrastade (tipo neve e ciel azuro).. mi faria ancora ste prove... dopo valuteria.

De quanto xe el file che i te ga da ? xe un tiff o jpg?

Link al commento
Condividi su altri siti

el file xe jpg e xe 2048 x 3072, risoluzione 300. I costa 65 centesimi a foto me par, insoma circa el doppio de una stampa, più 1 euro e qualcossa per el cd.

Adesso vedemo come che me vien i negativi quadrati 6 x6 , xe le prime foto a colori anni 50 della Rolleicord de papà,quele che in stampa dava colori pastello, po proverò un per de negativi bianconero anni 50 e un per de negativi a colori anni 70 dela Zeiss Ikon de papà e dela Retina Kodak mia che gaveva obiettivi meo dela Ricoh automatica.

resta de veder se val al pena de cior la macchina e po danarme a far mi el lavoro delle foto o preventivar una grosssa spesa e lassar al laboratorio, me diseva una mia amica che la ga quel per diapo e la lo ga ciolto a 800 euro..

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecove, ridotta oviamente e un poco compressa, una foto fata de papà: anno 1957, la picia son mi :D . La macchina iera bona e se vedi, e l'immagine xe molto più viva dela stampa in album , che xe tute colori pastel! alora idpendeva dela stampa e no dela foto. Lavoro fatto man, 7 euro a toco, forsi i ga ritoccado, però xe vegnudo ben, formato tiff e dimensioni originali sui 3000 m pixel per lato. Fra l'altro, ste foto quadrate 8 e quaklcheduna ala fin son arivada a far anche mi) po co i le stampava i ne le dava quasi sempre rettangolari, se vedi che ghe fazeva più comodo stamparle in dimension standard

marcovichcapriolimw7.png

ve zonto el particolar a dimension original- ma passado in Jpeg- no de mi, ma dela testa del capriol

capriolopartxb8.jpg

Oggi ghe go dado de digitalizar un per de rollini de negative bianconero anni 50, ma de macchina bona ( la Retina se no una precedente Leica, vederemo el risultato!)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×