iaga Posted October 10, 2004 Report Posted October 10, 2004 Per quanto riguarda la cronaca.. ovviamente laso el compito al Grande Capo che xè più bravo. El mio punto de vista.. xè che la partida iera veramente penosa.. da una parte e dall'altra per quanto riguarda el primo tempo;per el secondo la triestina no ga cambià ritmo.. mentre el Catania si, ma non dimostrando la netta superiorità in campo tale da giustificar el risultato. In ogni caso... Quote
SandroWeb Posted October 10, 2004 Report Posted October 10, 2004 Dunque...dal mio punto de vista penso che xe censurabile la prestazion odierna per diversi fattori: 1) gavemo ciapado due gol uguali; 2) no semo rivadi a esser brillanti in avanti come lo ierimo stadi ad Arezzo; 3) oggi gavemo fatto un gran casin nel costruir zogo. Insomma, gavemo fatto abbastanza pena QUA la cronaca Quote
CurvaioloxSempre Posted October 10, 2004 Report Posted October 10, 2004 muli che tristezza una partida brutta da tutte e due le squadre la triestina non gha dimostrado de voler vinzer la partida podeva approfitar quando il catania iera ancora nei spogliatoi un zogo accademico x il pari speremo ben a terni FORZA UNIONE MAI MOLLAR Quote
Alabardato siciliano Posted October 11, 2004 Report Posted October 11, 2004 Secondo me, il vero problema a Catania è stata la mentalità , rinunciataria al massimo. Quello che mi preoccupa è che anche nelle partite precedenti si erano viste le prime avvisaglie...Non vorrei che ora diventasse un'abitudine Quote
Recommended Posts